معرفی و دانلود کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم

عکس جلد کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم

اروین د. یالوم در کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم، قصه زندگی خود را از کودکی تا دوران پیری به تصویر می‌کشد و با بیانی روانشناسانه و فلسفی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین خاطرات زندگی‌اش را تعریف می‌کند. این اثر یکی از بهترین کتاب‌های گاردین در سال 2017 است.

درباره کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم:

اروین د. یالوم نویسنده و روان درمانگر پرفروش در کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم (Becoming Myself: A Psychiatrist's Memoir) به سراغ خاطرات شخصی خود رفته و قصه زندگی‌اش را تعریف می‌کند.

او در این کتاب علاوه بر بازگو کردن تجربیاتش، درباره بیمارانش نیز سخن می‌گوید و قصه‌های شخصی آنان را بازگو می‌کند. درواقع یالوم روش و نگاه درمانی خود را در لابه‌لای خاطراتش شرح می‌دهد.

کتاب آنگه که خودم را یافتم از دوازده سالگی اروین آغاز می‌شود؛ زمانی که او در حال دوچرخه سواری‌ست و در راه خانه دختری را می‌بیند و از او خوشش می‌آید. به همین خاطر هر روز صبح به او سلام می‌دهد تا بتواند ارتباطی دوستانه میان‌ خودشان برقرار کند، اما سرانجام پدر این دختر به یالوم می‌فهماند که رفتارهایش آزار دهنده است.

از نگاه یالوم این خاطره کوچک و بامزه تاثیر زیادی بر روی شخصیت او می‌گذارد و باعث می‌شود که به خود درونی‌اش بیشتر فکر کند. به همین خاطر فصل اول کتابش را با این اتفاق آغاز کرده و آن را «میلاد همدلی» نامیده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم:

- این خاطرات خردمندانه و صمیمی است و زندگی خوبی را روایت می‌کند. (Campus Circle)

- طرفداران این نویسنده از درونی‌ترین و شخصی‌ترین اتفاقات گذشته او باخبر می‌شوند و رازهای زندگی پربار یالوم را کشف می‌کنند. (Kirkus Reviews)

- یک زندگینامه صادقانه، جذاب و باارزش. این کتاب برای طرفداران یالوم و علاقه مندان به فلسفه، روانشناسی و خاطرات مناسب است. (Library Journal,starred review)

- زندگینامه یالوم الهام بخش و مهیج است و این کتاب به خوبی نوشته شده و شخصیت گرم و صمیمی یالوم نیز در تمام بخش‌های گرم به چشم می‌آید. (Journal of Sex and Marital Therapy)

- یالوم یک داستان‌سرای شگفت‌انگیز، یک نویسنده جذاب، متفکری بزرگ، سخاوتمند و دلسوز است و می‌توان آن را یکی از تاثیرگذار‌ترین افراد جهان در زمینه پزشکی دانست. (گاردین)

کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های زندگینامه علاقه‌مند هستید و از مباحث روانشناسی لذت می‌برید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

اروین د. یالوم را بهتر بشناسیم:

بسیاری از ایرانی‌ها اروین دیوید یالوم (Irvin D. Yalom) را با کتاب وقتی نیچه گریست می‌شناسند. او روانپزشک هستی‌گرا، نویسنده و استاد روان‌پزشکی دانشگاه استنفورد محسوب می‌شود که آثار داستانی و غیرداستانی ارزشمندی را در حوزه روانشناسی و فلسفه برجای گذاشته است.

در نوشته‌های یالوم تاثیر دو فیلسوف بزرگ تاریخ یعنی اسپینوزا و شوپنهاور به خوبی دیده می‌شود و در کار روان‌درمانی خود نیز به روش درمان انسان‌گرا معتقد است؛ روشی که کارل راجرز آن را پدید آورده و درواقع به این معناست که سلطه افراطی درمان‌گر روی بیمار را به چالش می‌کشد و درمان کردن به صورت گفت‌وگوی اشتراکی را مفیدتر می‌دانست.

اروین د. یالوم موفق شد در سال 2002 جایزه‌ی انجمن روان‌پزشکی آمریکا را دریافت کند و در سال 2007 فیلمی به کارگردانی پنچاس پری ساخته شد که از کتاب وقتی نیچه گریست اقتباس شده بود. همچنین اگر دوست دارید که یالوم را بهتر بشناسید، فیلم مستندی از زندگی و آثار او در سال 2014 با نام درمان یالوم ساخته شده است.

رمان‌های روان‌شناسانه‌ی «مامان و معنی زندگی»، «دروغ‌گویی روی مبل»، «وقتی نیچه گریست»، «هر روز نزدیک‌تر از پیش»، «جلاد عشق و دیگر داستان‌های روان‌شناسی»، «درمان شوپنهاور»، «پلیس را خبر می‌کنم»، «مسئله اسپینوزا» و «خلق‌ شدگان در یک روز و داستان‌های روان‌ درمانی دیگر» از آثار داستانی یالوم هستند.

در بخشی از کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم می‌شنویم:

دو سال پیش کنار دوستم لاری زاروف رو به خلیج کوچک سانفرانسیسکو در کافه تریا سوسالیتو نشسته بودم. باد بر مرغان دریایی سیلی می‌زد و آن‌ها را به هر سو پرتاب می‌کرد. لنج سوسالیتو پیش چشمان ما به سوی شهر حرکت کرد و تلوتلو خوران از دیدگاه ما محو شد.

من و لاری خاطرات کالج را مرور می‌کردیم. ما در دانشگاه جورج واشنگتن همکلاس بودیم و بیشتر واحدها و کلاس‌ها را باهم انتخاب می‌کردیم؛ دوره‌های فرساینده مانند شیمی ارگانیک، تجزیه و تحلیل کیفی و آناتومی تطبیقی که در آن یک گربه را کالبدشکافی کردیم و تمام اندام و ماهیچه‌هایش را جدا کردیم.

گفت‌وگوی ما به خاطراتی کشیده شد که مربوط می‌شد به پر دغدغه‌ترین دوران زندگی من که لاری از داستانی درباره مهمانی مختلطی ماجراجویانه انجمن برادری پرده برداشت که مملو بود از باده گساری‌های پرهیاهو همراه با دوستان صمیمی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
میلاد همدلی
34 دقیقه
می‌خواهم او برود
47 دقیقه
کتابخانه a تا z
34 دقیقه
جوانک قمارباز
39 دقیقه
میز سرخ رنگ
39 دقیقه
روزهای کالج
21 دقیقه
ازدواج با ماریلین
17 دقیقه
دوره انترنی، دکتر بلک وود اسرارآمیز
32 دقیقه
سال‌های من در بیمارستان جانز هاوکینز - بخش یک
34 دقیقه
سال‌های من در بیمارستان جانز هاوکینز - بخش دو
34 دقیقه
ماموریت به بهشت
32 دقیقه
رسیدن به ساحل - بخش یک
32 دقیقه
رسیدن به ساحل - بخش دو
40 دقیقه
یک سال در لندن
39 دقیقه
اقامت در وین
20 دقیقه
آکسفورد و سکه‌های سحرآمیز آقای سفیکا
35 دقیقه
روان درمانی اگزیستانسیال
38 دقیقه
رویایی با مرگ همراه با رونولی
19 دقیقه
گروه بیماران بستری و پاریس
38 دقیقه
سفر به هند
26 دقیقه
ژاپن، چین، بالی و دژخیم عشق - بخش یک
18 دقیقه
ژاپن، چین، بالی و دژخیم عشق - بخش دو
34 دقیقه
وقتی نیچه گریست
17 دقیقه
لمیدن روی مبل
30 دقیقه
مامان و معنی زندگی
22 دقیقه
در باب یونانی شدن
38 دقیقه
موهبت درمان
40 دقیقه
خیره به خورشید
36 دقیقه
آثار نهایی
39 دقیقه
زندگی من در گروه‌ها
33 دقیقه
در مسیر آرمان‌گرایی
31 دقیقه
نوآموزی در شرف پیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم
نویسنده
مترجمنازی اکبری
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم

مهدی حمیدی
۱۴۰۲/۵/۱۹
بنده یک مهندس و در زمینه تولید فعال می‌باشم و جالب اینجاست که تاکنون مطالعه‌ای در زمینه روانشناسی نداشته‌ام ولی این کتاب بقدری زیبا، روان و حاوی مطالب آموزنده و ناب بود که مرا به روانشناسی و مطالعه در این زمینه بسیار علاقه مند نمود حتی در تشکیل جلسات کاری و مباحث فنی و اظهارنظرهای معمول کار نوع و و نگاه تشکیل جلسه را از زاویه بالاتر میتوانم نگاه کنم بعنوان یک رهبر در جلسه بقیه را وادار به اظهارنظر و مشارکت در جمع نمایم. صدای جناب عمرانی هم بر لطافت این کتاب افزوده و باعث همزادپنداری بسیاری میگردد. این کتاب را به تمام گروههای جامعه حتی مدایران تولیدی و فنی هم بسیار توصیه میکنم.
سجاد
۱۴۰۱/۶/۲۰
آثار اروین یالوم نیاز به تعریف نداره. این کتابو وقتی بهتر درک میکنید که کتاب‌های دیگر ایشونو مطالعه کرده باشید. این بیوگرافی برای شناخت بیشتر نویسندست و اگه با دید رمان‌های بی نظیر ایشون مثل نیچه گریست درمان شوپنهاور دروغگویی روی مبل یا مساله اسپینوزا بهش نگاه کنید شاید راضیتون نکنه. چون داستان و و پردازی خاصی نداره داستان زندگی واقعی دیدگاه ایدیولوژی‌های ایشونه. من لذت بردم از شنیدنش چون با تک تک کتاب‌های ایشون زندگی کردم مخصوصا کتاب روان درمانی اگزیستانسیال که زندگی منو تغییر داد. البته بنده کتاب گفته شده رو در پادکست رواق گوش دادم و لذت ۲چندانی بردم
پری پیلگران
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتابی ژرف که نیاز به زمان برای درک هر بخش آن وجود دارد.. پس پیشنهاد میکنم هر بخش را کلمه به کلمه و جمله به جمله گوش دهید.. با این کتاب انگار تمام کتابهای دیگر یالوم را خوانده باشم.. یک جلسه درمانی شنیداری، که هر زمان لازم بود می‌توانستم آنرا متوقف و به آن پاسخ دهم، و بعد نظر یالوم را بشنوم و دردی و از دردهایم را بکاهم.. من در تمام اتفاقات با او زیستم.. در آستانه‌ی چهل و اندی سالگی و در میان معرکه‌ی جانکاه از دست دادن پدر عزیز و مادر نازنینم درگیری‌های روحی و روانی بسیاری بر من مستولی ست اما با این کتاب زیستم..
ترانه کمالی
۱۴۰۲/۸/۱۱
روان درمانگر و نویسنده‌ای که خود به بازبینی کودکی، زندگی شخصی و تمام آثار مکتوب و غیر مکتوب ش می‌پردازد؛ یک بیوگرافی کامل. اجرای آقای رضا عمرانی مثل همیشه فوق العاده لذت بخش بود.. پی نویس: این کتاب با نام‌های زیر نیز ترجمه شده است: «من شدن» «زندگی این بود چه بهتر دوباره» «من چگونه اروین یالوم شدم» «سرگذشت اروین یالوم» «آنگه که خود را یافتم» «چگونه پروانه شدم» «شدم آنکه هستم»
سمین ارشادی
۱۴۰۲/۲/۱۲
من کتاب وقتی نیچه گریست ایشان را خوانده‌ام قلم بسیار قوی دارند، به جز اینکه روانکاو بسیار خوبی هم هستند، خوشحالم که کتاب رندگینامه ایشان را گوش کردم، وتفاوتها را بین ملل دیگر، را متوجه می‌شویم خانواوده‌ای که در سصح پایین از نظر مالی وسواد می‌باشند ولی چقدر به کتاب خواندن فرزندانشان اهمیت می‌دهند
بهار اردشیری
۱۴۰۱/۹/۲۹
متاسفانه کتابراه یک کتاب رو با اسامی مختلف میفروشه. این همان کتاب من چگونه پروانه شدم هست. من چون قصد داشتم همه کتابهای یالوم گوش کنم این کتاب رو دقیقا بعد از گوش دادن به کتاب من چگونه پروانه شدم خریدم و بسیار ناراحت شدم که دیدم یک کتاب با دو نام مختلف خریدم. احساس میکنم فریب خوردم.
خدیجه خلیفی
۱۴۰۲/۷/۲۷
من عاشق کتابای دکتر یالوم هستم تلفیق فلسفه و روانشناسی توی کتاباش کار ما رو برای فهم فلسفه چقدر راحت می‌کنه مخصوصا این کتابش که توضیح میده جرقه و الهام نوشتن سایر کتابهاش از کجا اومده و همینطور عشق بی نظیرش به همسرش. من تا حالا ۶ تا کتاب از یالوم خوندم که یکی از دومی قشنگتر بود
مریم مهدی
۱۴۰۲/۹/۸
تا حالا نشده از اروین دی یالوم کتابی بخونم و بعدش پشیمون شم.
این کتاب سرگذشت خودشه و زوایایی از زندگیش را نشون داده که حتی تصورش هم نمی‌کردم، مثل ماری جوانا کشیدن هاش.
خلاصه که نه فقط این یکی، تمام رمان هاشو بخونید.
اجرای اقای عمرانی هم عالی
Khaterh Seif
۱۴۰۱/۸/۲۸
اثر یالوم عزیز بسیار لذت بخش بود البته اگر اهل خواندن بیوگرافی نباشید، یه حاهایی حوصله تون سر میره و برای کسانی که کادر درمان هستند کاملا قابل فهم ک قابل درکه اما اگه با کادر پزشکی آشنا نباشی یکم برات ناملموس میشه و دلچسب نیست
سعید فرجی
۱۴۰۱/۷/۲۶
با درود
از مجموعه عزیزان موثر در پدید آوردن این مجموعه جذاب و شنیدنی که نثر روان و زیبای دکتر یالوم را بخوبی به شنونده منتقل می‌کند سپاسگزارم
کتاب بسیار عالی بود و برگردان صوتی آن نیز شنیدنی
Reza Karimi
۱۴۰۰/۱/۲۰
این کتاب برای شناخت اروین یالوم و آشنایی با زندگی و آثارو نظریاتش به طور کلی بسیار عالیه
صمیمانه و خوب نوشته و ترجمه شده
صدای آقای عمرانی عالیست
Mahsa Parsae
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتابی بسیارشنیدنی و قلم زیبا و ترجمه عالی
خیلی مسیر اتفاقات زندگیشون زیبا بود مثل بقیه کتابهاشون خواندنی و صدای عالیه کتابخوان 👌کاملا منطبق با نویسنده
احسان امیری
۱۴۰۱/۲/۲۱
متن کتاب که نیازی به تعریف نداره، صدای گوینده عالی، ترجمه عالی، محتوا بی نهایت عالی برای من ک طرفدار ارو. د. یالوم هستم این بیوگرافی بسیار جذاب بود
سیده زهرا سعادتی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
کتاب فوق العاده ایی بود، اروین یالوم قلم بسیار خوبی دارند، واقعا لذت بردم، راوی هم بسیار دلنشین اجرا کرده اند، عالییی بود.
شایسته کشفی
۱۴۰۲/۸/۱۸
درود فراوان
صدای راوی خوب و قوی است. محتوای کتاب هم بعنوان بیوگرافی یک روان‌درمانگر و نویسنده کتاب‌های رواندرمانی جذاب است.
با تشکر
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم

برای دریافت کتاب صوتی آنگه که خودم را یافتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.