معرفی و دانلود کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید

عکس جلد کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید

کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید اثر تونی گرنت، به زنان نشان می‌دهد که چگونه تمام آنچه که در طول زندگی به دلایل مختلفی از خود دریغ کرده‌اند را پس بگیرند و یک زندگی خوب و ایده‌آل داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی زن بودن:

تونی گرنت (Toni Grant) در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه زنانگی خود را تحقق بخشید و عشق را با تمام وجود لمس کنید. همیشه زنان در طول تاریخ کوشیده‌اند خود را به جهانیان ثابت کنند، چه در روزگارانی که حتی حق حیات نداشتند و چه اکنون که در بسیاری از مقام‌های مهم سیاسی و اجتماعی، چهره‌های درخشان و تاثیرگذار هستند. تونی گرنت این کار را امری بیهوده می‌پندارد. زیرا که باور دارد زنان به راحتی می‌توانند به تمام جنبه‌های گوناگون زندگی خود دست یابند. فقط باید اندکی حق حیات و زندگی برای خودشان قائل باشند. زن بودن به زنان خاطرنشان می‌کند که همواره جوامع در حال تخریب شخصیت‌های زنان بودند. اما یک زن سالم، اگر زنانگی‌اش را دریابد و به ابعاد گوناگون وجودی خود دست یابد، می‌تواند به شخصیتی تبدیل شود که هیچ‌کس حتی خودش انتظار آن را ندارد. در عین حال می‌تواند تمام جنبه‌های روانی خود را تجربه کند. این مثالی از یک زن سالم و ایده‌آل است که تونی گرنت در کتاب صوتی زن بودن آن را به تصویر کشیده است.

کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید (Being a Woman: Fulfilling Your Femininity and Finding Love) درباره‌ی عشق است و به همین دلیل به زنان تعلق دارد. زنان با شور و اشتیاقی وصف‌نشدنی به موضوع عشق می‌پردازند، خود را درگیر آن می‌کنند و در پی آن هستند. عشق بیشتر مشغله‌ی ذهنی زنان را دربرمی‌گیرد تا مردان. کتاب زن بودن شواهدی معتبر، درباره‌ی صحت این اشتغال فکری و تفاوت‌های روان‌شناختی و بیوزیست‌شناختی بین زنان و مردان، ارائه می‌کند.

تونی گرانت در کتاب حاضر با رویکردی روان‌شناسانه زنان جامعه‌ی امروز را به چهار دسته‌ی گوناگون به نام‌های زن مادونا، زن آمازون، مادر و معشوقه تقسیم می‌کند. او به گونه‌ای واضح و روشن تمام خصوصیات هر یک از این زنان را به تصویر می‌کشد و دغدغه‌ی آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. گرانت در 9 فصل می‌کوشد مفاهیم زنانگی را شرح دهد.

تونی گرنت در فصل اول با عنوان «دروغ بزرگ آزادسازی» به روشنی مخالفتش را با جنبش‌های فمینیستی بیان می‌کند.

فصل دوم با عنوان «زن آمازون» از زنانی صحبت می‌شود که نه آرامش دارند و نه خود را از حصارهای اطراف رها می‌سازند. این زنان افسرده و پریشان هستند و نسبت به مردان دیدی رقابتی دارند. این زنان می‌خواهند با مردان مبارزه کنند تا مردانی بهتر از آن‌ها باشند و هیچ درکی نسبت به تفاوت‌های روانشناختی و رشدی بین زنان و مردان ندارند.

فصل سوم با عنوان «چهار جنبه زن»، به شرح و بررسی جنبه‌های مختلف وجودی زنان می‌پردازد.

فصل چهارم با عنوان «مادری کنید ولی خفه نکنید» به زنان گوشزد می‌کند که در ایفای نقش مادر بودن خود افراط نکنند. چرا که افراط در این امر موجب می‌شود فرزندان‌‌ آن‌ها به انسان‌هایی بدون اعتماد‌به‌نفس تبدیل شوند. افرادی که تا آخر عمر از روبه‌رو شدن با موضوعات زندگی وحشت‌ می‌کنند.

فصل پنجم با عنوان «زنانگی را در آغوش بگیریم»، به زنان می‌آموزد، تمام آن چیزی باشند که می‌توانند، این کار هم برای خودشان و هم برای افرادی که دوست‌شان دارند، مفید است. برخی از زنان گمان می‌کنند اگر دارای ویژگی‌های مردانه باشند برایشان مفیدتر است در صورتی که این نگرش کاملا غلط است.

فصل ششم با عنوان «قهرمان‌تان را بیابید»، درباره‌ی برخی زنان است که فکر می‌کنند قهرمان زندگی‌شان مردان هستند و هر وقت مرد ایده‌آل را ملاقات کردند زندگی حقیقى، عشق، ازدواج و مادری شروع می‌شود. در صورتی که قهرمان زندگی هر زنی در زندگی خودش است.

فصل هفتم با عنوان «از عهده مردان برآمدن»، به زنان می‌آموزد که چگونه از عهده‌ی مردان بربیایند و آن‌ها را درک و اداره کنند.

فصل هشتم و نهم به ترتیب با عناوین «تسلیم پرحلاوت» و «تحقق زنانگی از طریق ازدواج»، از زنانی سخن می‌گوید که توانسته‌اند از درون و بیرون خود را تسلیم عشق کنند و هم از لحاظ جنسی و هم عاطفى، ژرف‌ترین قدرت‌های زنانه‌ی خود را تحقق بخشیده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی زن بودن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

شنیدن کتاب صوتی زن بودن را به تمام بانوانی که زیر بار فشار وظایف گوناگون، حق حیات و زندگی کردن را از خودشان گرفته‌اند، پیشنهاد می‌شود. این اثر جذاب و شنیدنی به زنان کمک می‌کند تا دوباره با وجود و درون خودشان ارتباط بگیرند و زندگی‌ خود را دگرگون کنند.

تونی گرنت را بیشتر بشناسید:

تونی گرنت، در سال 1942 در نیویورک چشم به جهان گشود. او نویسنده‌ای درخشان، روانشناسی برجسته و میزبان برنامه‌های رادیویی است و بسیار شناخته شده می‌باشد. تونی گرنت در طول عمرش سه کتاب به نگارش درآورد و در سال 2016 در بورلی هیلز کالیفرنیا دار فانی را وداع گفت.

در بخشی از کتاب صوتی زن بودن می‌شنویم:

مسیری که جنبش آزادی زنان طی دو دهه‌ی گذشته ما را به سوی آن رهنمون کرده، مسیری به سوی جامعه‌ی آمازون است. بسیاری از زنان امروزی انگاره‌های فمنیستی و برابری را پذیرفته و آن‌ها را تا سر حد افراط پیش برده‌اند. آن‌ها با خلقیاتی که درون خویش ساخته و پرداخته‌اند، چه بسا شخصیت آمازون دنیای امروز تلقی شوند. در ادبیات افسانه‌ای فرهنگ آمازون به مردان کم بها می‌دهد، آن‌ها را از تمام مواضع قدرت به ویژه تمام فعالیت‌های اجتماعی کنار می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
23 دقیقه
فصل اول - دروغ بزرگ آزاد سازی
19 دقیقه
فصل دوم - زن جنگجو، مسلح و آماه برای نبرد - قسمت اول
22 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل سوم - چهار جنبه زن، جنگجو، مادر، بانو و دلبر - قسمت اول
18 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل چهارم: بحران در بانو - قسمت اول
22 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل پنجم - زنانگی را در آغوش بگیرید - قسمت اول
21 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
17 دقیقه
فصل پنجم - قسمت چهارم
23 دقیقه
فصل ششم - قهرمان‌تان را بیابید - قسمت اول
21 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل ششم - قسمت چهارم
18 دقیقه
فصل هفتم - از عهده‌ی مردان برآمدن - قسمت اول
21 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
29 دقیقه
فصل هشتم - تسلیم پر حلاوت - قسمت اول
20 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل نهم - بانوی جنگجو، تحقق زنانگی از طریق ازدواج - قسمت اول
23 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل نهم - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید
نویسنده
مترجمفروزان گنجی زاده
راویمژده شبان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید

رها
۱۴۰۲/۷/۳
من از زمانی که خودم رو شناختم زنی جنگجو بودم و همیشه مورد تشویق اطرافیانم بودم اما در زندگی زناشویی موفق نبودم و هر روز بیشتر بیشتر باید کار میکردم و هیچ لذتی از زن بودن خودم نبردم، چرا که به وجوه دیگر زن بودن توجهی نداشتم و‌ بالاخره بعد از ۳۵ سال زندگی مشترک به جدایی منجر شد. امسال بعد از ۳۰ سال و تدریس بازنشسته شدم دائم ذهنم مشغول این بود که باید دوباره یه کاری را شروع کنم‌ و‌ احساس میکردم دارم هرز میرم و عمرم داره تلف میشه و تنهایی و تو خونه نشستن آزارم میداد. تا دیروز که خیلی دلم گرفته بود گفتم خدایا هدایتم‌کن که ارام بشم که ناخودآگاه این کتاب را خریدم انقدر مطالبش برام جدید بود که یه روزه گوش کردم. خوب برام پیام‌های خیلی خوبی در بر داشت دقیقا انگار یه روزنه امیدی در من روشن شد. باید به شناخت وجوه زنانه خودم بپردازم و از زندگی نکرده خود از حالا به بعد جور دیگری اسنفاده کنم و شاید تا مدتی فقط فقط به شناخت درون خود بپردازم و از زن بودنم لذت ببرم چرا که تا الان دقیقا کل شخصیت من مرد بوده، خدا رو شکر میکنم برای هدایت شدن به یک مسیر جدید برای ادامه بهتر شدن زندگیم.
سلطانی
۱۴۰۲/۸/۱۵
هنوز اواسط کتاب هستم و کتاب رو به اخر نرسوندم اما اینقد مطالب منو به وجد اورد و به فکر فرو برد که طاقت نیاوردم پس از اتمام کتاب نظرمو بگم همانطور که داخل کتاب اشاره به چهار انرژی زنانه میکنه یعنی. جنگجو. مادر. بانو. دلبر و توضیحاتی میده انرژی غالب خودتونو شناسایی میکنید و نقاط ضعف رو شناسایی و در و تقویت میکنید
من همیشه احساس میکنم زندگی‌ام یه چیزی انگار سر جاش نیست انگار که لطافتمو از دست دادم ارامش ندارم همیشه وقت کم میارم و عصبی و پرخاشگرم
اما بعد از گوش دادن این کتاب به خیییلی از اشتباهاتم پی بردم و جواب سوالاتمو گرفتم
من انرژی‌های دیگمو به فراموشی سپردم و ازشون غافلم یا شایدم پیش خودم میگم لازم نمیبینم ازشون استفاده کنم
به شدددددت توصیه میکنم این کتاب رو گوش بدید ارزششو داره... ❤️ ممنون از کتابراه
سارا
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب تقریبا مفیدی هست. هر چند قسمت‌های بحث برانگیز زیادی مثل سازش و تسلیم بی چون و چرا دربرابر مردان و آموزش حیله‌گری برای ترغیب مردان به ازدواج داخلش وجود داره که به شخصه نپسندیدم. البته در کتاب قسمت‌های برحقی نیز وجود داره. در کل اگه خانمی هستین با خصوصیات جنگجو حتما بعد از شنیدن قسمت‌هایی از این کتاب بی اندازه خشمگین میشین که توصیه میکنم با فکری باز و بدون جبهه گیری شنیدن این کتابو شروع کنید در غیر این صورت از خریدش صرف نظر کنید.
نیلوفر نصراله زاده
۱۴۰۱/۱۲/۹
چققققدر این کتاب فوق العادس. راهنمایی جامع برای بازیابی زنانگی. به یکی از تناقضات درونیم پاسخ داد. اینکه فکر میکردم زن الزاما یعنی کسیکه دلبری میکنه، ناز داره، ظریفو لطیفه و خصایلی ازین دست. اگر جز این باشه پس مَرده! در حالیکه تو این کتاب فهمیدم زنانگی طیف داره و هر زنی یه جایی ازین طیف ایستاده. در واقع یه برچسب ذهنی که شاید بواسطه فرهنگو جامعه درونم نقش بسته بود اصلاح شد. خیلی ممنونم از ارائتون 🌹🌱
کوثر ایزدپناه
۱۴۰۲/۷/۱
بدترین و زرد‌ترین کتاب ممکن، نهایت بی احترامی به زن، نهایت جملات احمقانه، در تک تک بخش‌ها زنان و به انفعال، حرف گوش کن بودن، دعوت میکنه؛ و در نهایت می‌خواد بگه زنی باش که مرد تو تورو در بر بگیره و به تو حکمفرمانی کنه و فمینیسم که همچنان ما حقوق مون مدیونش هستیم و شماتت میکنه، چون زنی که فمینیسمه و قوی مورد پسند مردان نیست.
سارا صالح پور
۱۴۰۱/۶/۷
دقیقن شخصیت زن امروزی رو نشون میداد که فکر می‌کنه ارزشش رو مبتنی بر بدست آوردن موقعیت‌های اجتماعی بیرونی می‌دونه در صورتی که ارزش یک زن فقط بخاطر اینه که وجود داره نه مشروط به داشتن موقعیت‌های بیرونی این کتاب شخصیت‌های مختلف زن رو بررسی می‌کنه و راهکار میده برای اینکه بین هر ۴ بعد زنانه تعادل برقرار شه
یک مقداری شاید هضمش برای بعضی‌ها سنگین باشه ولی در کل کتاب خیلی خوبیه
خانم قزل گو
۱۴۰۱/۵/۲۶
کتاب بسیار عالی و مفیدی برای تمام دختران و زنان سرزمینم میبینم ک باید ۳ بار شنید
متاسفانه با تربیت غلط خانواده‌ها و جامعه و مدرسه به دختران آموزش مردانگی و ستیزه گری و داشتن شغل و سری تو سرها را آموزش میدن
در صورتیکه یک دختر باید فقط فطرت وخلق و خوی زنانگی و کرشمه و لطیف بودن و ملکه بودن را در خودش پرورش بده تا جامعه ب صلح و آرامش ونجات برسد
ب دوش
۱۴۰۰/۷/۱۳
نکات مثبت و منفی تواما همراه کتاب بود، ولی در کل قصدش فرمانبرداری بدون چون و چرا و گذشتن از همه نیازهای شخصی به عنوان یه زن هست…و خیلی ماهرانه به این سمت سوق داده میشه که خواستار نیازها بودن کار نکوهیده و‌ ناپسندیه و با روح زن مخالفه…! و زن تحت ظلم هم باید فقط سر خم بیاره….
فرزانه قیومی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
من تا الان خیلی کتاب در زمینه‌های مختلف خوندم اما متحول کننده‌ترین کتاب زندگیم همین بود چون خسته بودم از این که یک زن باشم اما مثل یک مرد رفتار کنم این کتاب به هر خانمی یاد میده که چه طور باید زن باشه
و از زن بودنش لذت ببره به نظرم هر خانمی لازمه این کتاب رو گوش بده
masi
۱۴۰۲/۱۰/۷
کتاب بسیار جذاب و پراز نکات آموزنده برای تمام بانوان هستش
افرادی که درصدد هستن با جنبه‌های درونی روح یک زن آشنا بشن حتما این کتاب بخونن
با خوندن این کتاب جنبه‌های شخصیت خودمون و زنان اطرافمون بهتر درک میکنیم.
الا ام
۱۴۰۰/۲/۱۳
کتاب خوبیه ارزش یه بار خوندن داره ولی اینکه بخوای ازش الگوبرداری کنی واسه جامعه سنتی ایران مناسب نیست چرا که بیشتر واسه زن‌هایی هستش که جنگجو هستن ونه زنان ایرانی که اکثرا به این روحیه اتفاقا نیاز دارن
شیما کیایی
۱۴۰۱/۷/۵
من قبلا این کتاب رو با گوینده دیگه‌ای گوش کرده بودم عالییی بود، ولی این گوینده خیلی یکنواخت میخونن
ولی اصل مطلب کتاب عالیه
این کتاب و در کنار زنان زیرک و زنان شیفته بخونین عالیهههه
مریم حسینی
۱۳۹۹/۹/۹
بدترین کتابی که تا کنون خوانده‌ام. پر از تبعیض جنسیتی و کوبیدن جنس زن!!!!
مرضیه شاداده
۱۴۰۲/۶/۱۲
خانم‌ها باید این کتاب را بدون ذهنی متعصب بخونن و توجه داشته باشین در قبال یک مرد تمام عیار نکته‌هایی که میگه اجرا بشه و واقعا تغییر در زندگی من و رفتار من صورت گرفت و مثبت واقع شد.
بهاره
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این کتاب رو دوبار گوش دادم. دفعه دوم خیلی بهتر متوجه شدم و در کل برای زنها خیلی خوبه که عزت نفس خودرو بالا نگه دارند و ارزش زنانگی خود رو بدونن و یادشون نره که با زن بودن میتوانند به همه چی برسند
مشاهده همه نظرات 44

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید

برای دریافت کتاب صوتی زن بودن: به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.