معرفی و دانلود کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

عکس جلد کتاب صوتی غلبه بر کمرویی
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر کمرویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر کمرویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

کتاب صوتی غلبه بر کمرویی نوشته‌ی پل ژاگو، به تمام کمروها و خجالتی‌ها کمک می‌کند تا در ارتباط با افراد، خونسردی و اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و به راحتی در هر موقعیتی حضور داشته باشند.

درباره کتاب صوتی غلبه بر کمرویی:

بسیاری از افراد بدون آنکه بر رفتارها و حالات خود تسلطی داشته باشند، در مقابل جنس مخالف خود احساس ناتوانی و خجالت بیش از حد می‌کنند یا گروهی از افراد نمی‌توانند به خاطر این خصیصه، شغلی مناسب برای خود به دست آورند و صدها نمونه دیگر که حتما خودتان یا اطرافیان‌تان با آن درگیر بوده‌اید.

پل ژاگو که خودش نیز در گذشته خجالتی بوده، در کتاب صوتی غلبه بر کمرویی (La timidité vaincue) براساس تجربیات و دانش علمی‌اش مجموعه‌ای از آموزه‌های کاربردی و مفیدی را به شما معرفی می‌کند تا گام به گام به سمت داشتن اعتماد به نفسی بالا و شخصیتی استوار و مصمم قدم بردارید و از لحاظ عاطفی، اجتماعی و شغلی به درجه‌‌های بالاتر پیشرفت برسید.

کتاب صوتی غلبه بر کمرویی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر با مشکل کمبود اعتماد به نفس و کمرویی شدید دست و پنجه نرم می‌کنید، این کتاب راهنمایی مناسب برای شماست تا با انجام تکنیک‌های آن به حل مشکلات خود کمک کنید و دیگر در جمع‌های گوناگون چهره‌ای منزوی و خجالتی نداشته باشید.

پل ژاگو را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده و روانشناسی فرانسوی‌ست که در سال 1889 در خانواده‌ای نسبتاً فقیر در شهر پاریس به دنیا آمد. پل کِلِمنت ژاگو (Paul-Clément Jagot) دوران کودکی سخت و پرچالشی را پشت سر گذاشت و به خاطر نداشتن ثروت و توانایی مالی موفق نشد که در دانشگاه تحصیل کند؛ اما او به خاطر عشق ورزیدن به علم و یادگیری، به طور خودآموز درس می‌خواند تا اینکه سرانجام در سن هجده سالگی با یک روانشناس آشنا شد و توانست در کنارش روش‌های علمی نظیر هیپنوتیزم آشنا شود و دانش خود را گسترش دهد.

ژاگو یک محقق و نویسنده واقعی بود و کتاب‌هایش به خاطر داشتن نثری روان و کاربردی بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گرفت. سرانجام او در سال 1962 در پاریس دار فانی را وداع گفت.

برخی از مهم‌ترین آثار این نویسنده فرانسوی عبارتند از: «چگونه بر خود مسلط شویم؟، قدرت خود تلقینی، مانیتیسم شخصی، غلبه بر کمرویی، آموزش گفتار، قدرت اراده»

در بخشی از کتاب صوتی غلبه بر کمرویی می‌شنویم:

بی‌تردید تاکنون افراد خوش سیما و جذابی را دیده‌اید که ظاهر جسمانی و خطوط چهره آنان به شما شبیه است؛ برای شما هم این امکان هست که همانند آنان جلوه کنید.

1) مراقبت از چهره

اگر راهنمایی‌های فصل پیشین را به کار ببندید، بسیاری از علل نابرازندگی ظاهری را از میان خواهید برد. دانه‌ها و جوش‌هایی که چهره را زشت می‌کند، ترشح چربی که روی پوست برق می‌زند، خشکی پوست که چین‌های صورت را زیاد می‌کند و... تمام این‌ها با برنامه‌ای صحیح و بهداشتی کاملا اصلاح شدنی هستند. تغذیه متعادل، دفع منظم، ورزش مرتب و سبک به بدن حالت بی‌تکلفی می‌دهند و موجب بهبود مزاج، افزایش ظرفیت حیاتی، شفافیت رنگ پوست، پر معنی شدن نگاه و هماهنگی در واکنش‌ها می‌شوند. نیرومندی جسمی سبب استواری بیان، تقویت اعتماد به نفس و استحکام صدا می‌شود و به رفتار شخص حالتی موقر و مطمئن می‌بخشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
فصل اول: علت‌های کمرویی
27 دقیقه
فصل دوم: برنامه واکنش‌زا
19 دقیقه
فصل سوم: تعادل مزاجی
25 دقیقه
فصل چهارم: سیمای برون
26 دقیقه
فصل پنجم: تاثیرپذیری
26 دقیقه
فصل ششم: استقلال و آزادی
25 دقیقه
فصل هفتم: تسلط بر تخیل
26 دقیقه
فصل هشتم: کمرویی عاطفی
25 دقیقه
فصل نهم: برای تقویت اعتماد به نفس
29 دقیقه
فصل دهم: به خودتان اعتماد داشته باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غلبه بر کمرویی
نویسنده
مترجمحسین بنی احمد
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

M
۱۴۰۲/۱۱/۸
کتابی عالی و کاربردی در زمینه بر طرف کردن کم رویی نکته‌ای که در هر کتابی مشترکه که اگر انجام نشه خوندن کتاب فایده‌ای نداره و ان هم این هست که برای بر طرف کردن کم رویی حتما خود را وارد عمل و در موقعیت‌هایی که دچار کم رویی می شویم قرار بدهیم و درک خواهیم کرد که این ترس کم رویی چیزی جز وهم و خیال در ذهن مانبوده و نیست و در سالیان آینده وقتی به این موقعیت فکر میکنیم چه بسا خنده‌مان بگیرد آنچه در ذهن داریم وهم است خود را در عمل بیاندازیم تا جایی که برایمان عادی باشد در جمع رفتن و هر چیزی که قبلا سبب کم رویی‌مان شده است
Ali
۱۴۰۰/۳/۱۴
بیشتر جمله‌ها و راهکارهای این کتاب من رو یاد این گفت‌وگو می‌اندازه:
اولی: ناراحتم
دومی: ناراحت نباش
من برای غلبه بر کمرویی سال‌ها تلاش کردم و هنوز هم دارم تلاش می‌کنم. این پروسه چیزی نیست که بشه اون رو توی ۳ ساعت یاد گرفت. سال‌ها و لحظه به لحظه باید تلاش کنین تا خودتون و دلیل ریشه‌ای رفتارها و احساساتتون رو بشناسین.
مهدی نوروزی
۱۴۰۲/۱/۸
تمام آثار پل ژاگو قابل توجه و حتما باید بارها هم گوش داد و هم تا جای که امکان داره توصیها و تمریناتی که گفته را انجام داد و مطمئن باشید نتیجه میگیرید نکته مثبت آثار پل ژاگو این هست که به شما نمیگیه از همین لحظه که کتاب گوش کنی خوب میشی ولی تضمین می‌کنه با ادامه دادن و کمی صبر به نتیجه می‌رسید
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۲/۶/۵
همه کتب پل ژاگو عالی هستن. تمریناتش زندگی انسان رو متحول میکنه. من با اینکه آدم کمرویی نیستم این کتابو خوندم و از تمریناتش بینهایت استفاده بردم.
امیر حسام قربانی
۱۴۰۱/۵/۱۹
اگر راه کار‌های بیشتری میداد میتونست عالی باشه
بیشتر روی تیتر تمرکز شده ولی میشه اطلاعات کاربردی هم در اورد ازش
ممنونم ازتون بابت رواج فرهنگ کتابخوانی
09361956858
۱۴۰۱/۱/۵
سلام وقت بخیر اگه با دقت گوش بدیم و عمل گرا باشیم و تکرار و تمرین مداوم داشته باشیم خیلی مفید و کاربردی هست 🌹
احمد بینائی
۱۴۰۰/۱/۲۱
حس میکنم درتهیه کتاب صوتی، بسیاری از مطالب خلاصه شده که تاثیر گذاری و استفاده از کتاب را کمرنگ و کم اثر کرده است.
ماری مختاری
۱۴۰۲/۴/۱۲
ادبیات نوشتار روان نبود و سرعت خوانش بالا
به همین دلیل تمرکز روی موضوعات سخت بود
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۶/۱۶
مثل بقیه کتاب‌های پل ژاگو عالی بود. مطالب بسیار مفید و گوینده عالی. ممنون از ماه آوا و کتابراه
Aria 1111
۱۴۰۰/۱۱/۸
خوب بود.... به درد من زیاد نخورد... بیشتر توضیح چرایی بود تا اینکه چگونه برطرف کنم 🤷
علیرضا سدیدی
۱۴۰۱/۳/۴
اگر خجالتی هستید کتاب کامل و خوبیه و بهتون کمک میکنه
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۲/۹
پل ژاگو عالیه، هر چی به من بگه مثل یک وحی میپذیرم
مهدی لایقی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
توصیه می‌کنم کتابو گوش کنید
محسن
۱۴۰۲/۱/۳۰
هیچی ازش نفهمیدم
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

برای دریافت کتاب صوتی غلبه بر کمرویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.