معرفی و دانلود کتاب صوتی مانیتیسم شخصی

عکس جلد کتاب صوتی مانیتیسم شخصی
قیمت:
۷۸۰۰۰ 54600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانیتیسم شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانیتیسم شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مانیتیسم شخصی

پل ژاگو در کتاب صوتی مانیتیسم شخصی در مورد افزایش نفوذ و تاثیرگذاری بر دیگران و انرژی نامرئی انسان‌ها صحبت می‌کند. نیرویی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین ارتباطات را برقرار کنید و تأثیر مثبتی بر روی اطرافیان خود بگذارید.

درباره کتاب صوتی مانیتیسم شخصی:

پل ژاگو عقیده دارد نفوذ ذهنی بر دیگران از طریق نیرویی نامرئی انجام می‌شود. این نیرو به‌قدری قدرتمند است که می‌تواند تأثیرات عجیبی بر روی زندگی افراد بگذارد. کسی که نحوه به‌کارگیری آن را بداند، می‌تواند در جهات مثبت و منفی از آن استفاده کرده و کنترل اتفاقات و انسان‌های اطرافش را به دست آورد. به این نیروی قدرتمند به‌اصطلاح «مانیتیسم» یا همان «مغناطیسم» می‌گویند.

این نیرو همواره در طول تاریخ موافقان و مخالفان خود را داشته است. به اعتقاد برخی از افراد مانیتیسم درواقع همان ایمان و اعتقاد قلبی هر فرد است. اما بعضی دیگر فکر می‌کنند چیزی به این نام اصلاً حقیقت ندارد. اما به‌طورکلی همه انسان‌ها با هر اعتقادی به این موضوع باور دارند که یک نیروی خارق‌العاده یا انرژی خاصی از همه انسان‌ها ساطع می‌شود.

کتاب مانیتیسم شخصی (Comment developper votre magnetisme personnelible) در مورد قدرت تأثیرگذاری این نیرو در زندگی افراد صحبت می‌کند. به عقیده نویسنده امکان استفاده از این نیرو برای دستیابی به خواسته‌ها و تغییر زندگی وجود دارد. تأثیر نامرئی آن نیز بر روی احساسات، افکار، رفتارها و حتی تصمیم‌گیری افراد مشهود است و انرژی روحی و روانی هر انسانی می‌تواند از تأثیرات این نیرو استفاده کند.

کتاب حاضر به شما در شناخت این نیرو کمک می‌کند و پس از شناخت آن می‌توانید انرژی‌های سرگردان اطراف خود را شناسایی کنید و آن‌ها را با انرژی درونی خود هماهنگ سازید. از دیگر مزایای افزایش نیروی مانیتسیم می‌توان به ایجاد قدرت در بدن انسان اشاره کرد. از طریق آن می‌توانید به فردی استوار و قوی تبدیل شوید؛ کسی که هیچ شرایطی نمی‌تواند او را از پا درآورد.

پل ژاگو در کتاب مانیتیسم شخصی، در قدم اول این نیرو را معرفی می‌کند و پس از آن به بررسی سازوکار آن می‌پردازد. پس از بیان نکات و روش‌های آن به شما یاد می‌دهد که چگونه بر محیط اطراف خود در حد معقول تأثیر بگذارید و این تأثیرگذاری را افزایش دهید. روش‌های ارائه شده در این کتاب به شما کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس، قدرت و جذابیتی در خود ایجاد کنید و بر اطرافیان خود تأثیر مثبتی بگذارید.

کتاب صوتی مانیتیسم شخصی مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال بهبود ارتباطتان با اطرافیان خود هستید، می‌توانید از راهکارهای این کتاب استفاده کنید و نیازهای خود را برای به‌دست‌آوردن یک ارتباط سالم رفع کنید. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و خودیاری از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

پل ژاگو را بیشتر بشناسیم:

او در سال 1889 و در فرانسه به دنیا آمد و تا پایان عمر به دلیل علاقه زیاد به پاریس، در این شهر زندگی کرد. وی تحصیلات دانشگاهی خود را به‌خاطر مطالعات روان‌شناسی (در حوزهٔ درمان و خودشناسی) رها کرد و کتاب‌های مهمی در زمینهٔ خودیاری و موفقیت به رشته تحریر درآورد. ازجمله آثار مهم این نویسنده و محقق می‌توان به «مانیتیسم شخصی، آموزش گفتار، غلبه بر کمرویی، قدرت خود تلقینی، چگونه بر خود مسلط شویم و روش‌های عملی مانیتیسم هیپنوتیزم و تلقین» اشاره کرد.

پل کلمان ژاگو (Paul-Clément Jagot) فردی بود که در تمام زندگی‌اش به شکلی ساده زندگی کرد و بدون ایجاد هیچ تغییری در روش زندگی خود، تنها به مطالعه و پژوهش مشغول بود و در آخر در سال 1962 از دنیا رفت.

جملات برگزیده کتاب صوتی مانیتیسم شخصی:

- با حفظ آرامش فعالیت چین‌های صورت که در اشخاص عصبانی منجر به بروز چروک‌های زودهنگام می‌شود، تا حد زیادی کاهش می‌یابد.
- رژیم غذایی صحیح در حفظ نشاط و تازگی پوست صورت مؤثر است و سرانجام پرورش نگاه به‌صورت لطافت و نفوذ خاصی می‌بخشد.
- زیبایی زن هرقدر هم که کامل باشد، بدون جذابیت نامرئی آن هم در حد گسترده برای ایجاد نفوذی عمیق، انحصاری و بادوام کافی نخواهد بود.
- فعالیت روانی شما موجب جلب محبت یا نفرت می‌شود، امکانی برای موفقیت می‌شود یا امیدی را به یاس مبدل می‌کند.
- هر انسانی از خاصیت پرتوافکنی برخوردار است که شدت و حدت آن بستگی به میزان حرارت زندگی درونی او دارد.
- هر فردی اعم از اینکه قامتی بسیار بلند یا ظریف و کوچک داشته باشد، می‌تواند در ساختار بدنی خود، به‌خصوص در قسمت سینه تا حدودی هماهنگی ایجاد کند و عضلات خود را پرورش دهد.

در بخشی از کتاب صوتی مانیتیسم شخصی می‌شنویم:

عادت به اداره و راهنمایی نفوذ نامرئی به طور آگاهانه، به‌مراتب مهم‌تر از افزایش قدرت و نیروی پتانسیل آن است. میزان این نفوذ نامرئی هرقدر که باشد، برای به‌دست‌آوردن برخی از نتایج جالب و دلخواه شما کافی است. برای اینکه بتوانید این نفوذ را مطابق میل و ارادهٔ خود راهنمایی کنید، قبل از هر چیز باید بتوانید قدرت اراده و حکومت بر اندیشه‌های خود را کسب کنید. آیا تابه‌حال هیچ اندیشیده‌اید که منبع افکار شما چیست؟

اگر این افکار را درست تجزیه‌وتحلیل کنید، مشاهده خواهید کرد که کلیهٔ افکار از این چهار منبع به وجود می‌آید. برخی از این افکار به طور ساده و خالص از واکنش‌های احشایی، اعضای ارگانیک بدن و امیال حسی پدید می‌آید. برخی از افکار که مظهر تمایلات اساسی، نیازهای عاطفی و مضامین حافظه‌اند، از فعالیت‌های ذهن ناخودآگاه و به‌ویژه حساسیت و تخیلات شما ناشی می‌شود. دسته‌ای از افکار حاصل تأثرات و نفوذهای خارجی است که از بیرون، یعنی از امثال خود یا محیط پیرامون کسب کرده‌اید و سرانجام بخشی از افکار مربوط به اندیشه‌های خاموشی که دیگران دربارهٔ شما دارند و نیز جزئیاتی که براثر زمینه‌های اخلاقی و معنوی خود جذب می‌کنید و شب و روز در ذهن شما در فعالیت هستند و تأثیر فراوانی در پیدایش افکار و الهامات شما دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
بخش یکم: مفاهیم عمومی / یک: مفاهیم و دانستنی‌های مقدماتی
25 دقیقه
دو: از تئوری تا عمل
69 دقیقه
بخش دوم: اصول و روش‌ها / سه: آرامش و اطمینان
40 دقیقه
چهار: روش درست نگاه کردن، پرورش نگاه
52 دقیقه
پنج: تلقین و خودتلقینی
34 دقیقه
شش: صورت ظاهر و رفتار
59 دقیقه
بخش سوم: مانیتیسم شخصی و نفوذ نامرئی / هفت: نفوذ نامرئی شما
32 دقیقه
هشت: قوه‌ی نفوذ نامرئی
64 دقیقه
نه: چگونه نیروی خود را افزایش دهیم؟
39 دقیقه
ده: از دقت تا تمرکز فکری
51 دقیقه
یازده: نفوذ مستقیم به طور شدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مانیتیسم شخصی
نویسنده
مترجمسهیلا زمانی
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ 54600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مانیتیسم شخصی

SH
۱۴۰۱/۱۲/۸
مانیتیسم یا همان مغناظیسم و نیروی نفوذ ذهنی، پدیده‌ای است که در طول تاریخ علم، اندیشمندان، نگاهی دوگانه به آن داشته‌اند. برخی معتقدند مانیتیسم چیزی بیش از همان ایمان و اعتقاد قلبی نیست و گروهی دیگر هم معتقدند که چنین چیزی اصلا نمی‌تواند وجود داشته باشد. با این حال نمی‌توان منکر این واقعیت شد که و و نیرویی خارق‌العاده ظریف از تمام کسانی که اطرافمان هستند، ساطع می‌شود. حتی کسانی که اعتقادی به این پدیده ندارند هم می‌توانند چیزهای جالب زیادی در این کتاب بیاموزند. به این ترتیب به قدرت تاثیر مانیتیسم در زندگی فردی پی می‌برند می‌توانند از این قدرت در جهت رسیدن به خواسته‌ها و شروع زندگی متفاوت استفاده کنند. این نیرو می‌تواند تاثیری نامریی بر احساسات، افکار، رفتارها و حتی تصمیم‌گیری افراد داشته باشد. تاثیرات این نیرو، چه قوی یا ضعیف و چه جاذب یا دافع، بخشی جدایی‌ناپذیر از انرژی روحی و روانی هر انسان است. با شناخت این نیرو می‌توان انرژی‌های سرگردان در اطراف خود را شناسایی کرد و با آن‌ها هماهنگ شد٠٠٠٠
با تشکر از گروه کتابراه 📚📖📕 🙏🏻
سید جواد پارسائیان
۱۴۰۲/۸/۱۱
سلام و سلامتی، کتابهای پل ژاگو را حتما بخوانید مهمترین قدرت اراده و مانیتیسم شخصی این روانشناس فرانسوی به شما اعتماد ب نفس و ارتباطات آموزش میدهد. پل یکی از انسانهایست که به زبان عامیانه و سعی در سادگی شما را راهنمایی میکند. پل ژاگو را بخوانید و به دیگران پیشنهاد دهید. با تشکر از گروه کتابراه و آرزوی بهتر شدن و موفقیت بیشتر، همراه با حمایت مخاطبین.
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۲/۸
عالیه، من کتابهای پل رو وقتی راهنمایی بودم خوندم، اون موقع‌ها به سختی درک میکردم چی میگه، میدونستم به خوندش نیاز دارم اما نمیدونستم بفهممش، الان خیلی خوشحالم و مدام ازش لذت میبرم، کاش دوتا کتاب دیگه پل ژاگو، یکی خودهیپنوتیزم و دوم تاثیر از فاصله به طور صوتی یا حتی متن خود کتاب به کتابراه اضافه بشه.
Faz P
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
به نظرم کتاب فوق العاده‌ای هست اما خیلی سنگینه و در واقع درکش بعد از چند بار گوش دادن یا خوندن نسخه چاپی امکان پذیر میشه حداقل برا‌ی من اینطور بوده و به همین علت پیشروی کتاب کمی کند میشه و کشش نسبت خوندنش کم میشه برای من به شخصه خیلی زمان برد تا تمومش کنم اما به نظرم ارزشش رو داره
Hamid Mahdian
۱۴۰۰/۴/۱۵
کتابهای قبلی این نویسنده رو خوندم اما این کتاب متن روان و ترجمه خیلی خوش‌فهمی داره و برای رسیدن به آرامش کارسازه و البته به خودشناسی متفاوتی منجر میشه. صدای گوینده دلنشین و با تامل هست و درک کتاب خیلی راحت میشه. واقعا به طرفداران روانشانسی مدرن و عرفانی پیشنهاد میکنم. مرسی
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۱/۲۹
کتاب‌های پل ژاگو نسبتا ثقیل بوده و حالت مرجع داشته و نیازمند توجه ویژه هستند. درک مطالب با شنیدن دشوار میباشد و پیشنهاد میشود نسخه چاپی هم تهیه گردد. ولی اگر تمرینات کتاب اجرا شود نتایج بسیار عاید شنونده میشود.
مسعود حیدری
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
این کتاب بیشتر به درد کسانی میخوره که نویسنده را باور کنن. و باور نویسنده هم با توجه به مستنداتی که ارائه میده درسته. من بعضی از تمرین‌ها را انجام دادم و یه نتیجه‌هایی هم گرفتم
Azade Ostad
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دقیقه ۲۱ بخش دوم صدای اضافی ضبط شده
همینکه تو فکر تشکر از صدای خوب و مناسب اقای تایماز رضوانی بودم این اشتباه یکم ناجور شنیده شد!
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۵/۳۱
متن کتاب و مطالب و صدای گرم گوینده و درک مطالب توسط گوینده و سپس ارایه آن‌ها عالی است‌. ‌ای کاش از ایشان در صدای کتابهای بیشتری استفاده بشود.
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۷/۷
با تشکر از گوینده خوش صدا و همه تولید کنندگان این کتاب شنیداری و کتابراه عزیز. کتاب را دوبار شنیدم، احتمالا باز هم خواهم شنید.
Fateme Kh
۱۴۰۱/۷/۲۹
من نتونستم ارتباط برقرار کنم… احساس میکنم سنگین بود برام… بعد از چندین بار گوش کردن بازهم نتونستم چیزی متوجه بشم و نصفه رهاش میکردم
مهدی نوروزی
۱۴۰۱/۱/۱
محتوای کتاب که عالی و باید چند بار گوش کرد تا در تمام زندگیتون تأثیرش رو بهتر درک کنید گویندگی هم عالی صدا رسا و بسیار آرام عالی بود
N
۱۴۰۰/۶/۲۰
کتاب خییییلییی خوبیه فقط کاش متنی‌ام داشت ک خودمون بخونیم من اصن رابطم با صوتی خوب نیست دوس دارم خودم بخونم
علیرضا
۱۴۰۲/۲/۱۱
کتاب خیلی خوبیه، ولی خیلی از نظر درک سنگین هست و باید چند بار گوش کنید تا به معنی و مفهوم آن دست پیدا کنید
Hamid Hassan pour
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
از دوران جوانی خواننده آثار پل ژاگو بودم، به ایشان ارادت دارم، فقط باید شاگردی کنیم و تمارین رو بکار بگیریم روحشان شاد
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مانیتیسم شخصی

برای دریافت کتاب صوتی مانیتیسم شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.