معرفی و دانلود کتاب چوپان دروغ‌ نگو

عکس جلد کتاب چوپان دروغ‌ نگو
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چوپان دروغ‌ نگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چوپان دروغ‌ نگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چوپان دروغ‌ نگو

کتاب چوپان دروغ‌ نگو به قلم سوسن طاقدیس، با زبانی شیرین، داستان چوپان دروغگویی را به تصویر می‌کشد که وقتی متوجه می‌شود دروغگو دشمن خداست، خیلی می‌ترسد و از کارش پشیمان می‌شود.

او تمام مردم ده را دور هم جمع می‌کند و به آن‌ها قول می‌دهد که دیگر دروغ نگوید، اما هیچکس حرفش را باور نمی‌کند. چوپان که ناراحت شده بود لجش می‌گیرد و باز به دروغ گفتن ادامه می‌دهد، اما شب دوباره عذاب وجدان به سراغش می‌آید تا اینکه در نهایت یک شب اتفاق عجیبی برایش رخ می‌دهد.

سوسن طاقدیس را بیشتر بشناسیم:

سوسن طاقدیس در سال 1338 در شیراز دیده به جهان گشود. او که نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است، فعالیت حرفه‌ای خود را با نگارش کتاب بابای من دزد بود، شروع کرد و پس از آن آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به انتشار رساند. قدم یازدهم، زرافه من آبی است، پشت آن دیوار آبی و هزار سال نگاه، از جمله این آثار است.

طاقدیس علاوه بر کار داستانی برای کودکان، به شعر نیز علاقه زیادی دارد و در این زمینه فعالیت می‌کند. او اشعار کودکانه‌ی زیبایی به طور پراکنده در مجلات گوناگون در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب چوپان دروغ‌ نگو مناسب چه کسانی است؟

داستان چوپان دروغ‌ نگو (The truthful shepherd) که در جشنواره مطبوعات جایزه گرفته برای تمامی کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی علاقه‌مند به افسانه‌های عامه جذاب است.

در بخشی از کتاب چوپان دروغ‌ نگو می‌خوانیم:

نزدیک صبح وقتی سپیده داشت سر می‌زد، از خانه بیرون دوید. از همه کوچه‌های ده گذشت. تمام دشت را دوید، از کوه بالا رفت، وقتی که خورشید همه جا را پر از نور کرد، چوپان رو به آسمان ایستاد و فریاد زد: «خدایا دیگر دروغ نمی‌گویم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چوپان دروغ‌ نگو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-964-12-0238-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چوپان دروغ‌ نگو

F M.B M.B
۱۴۰۰/۱/۲۴
برای کودکان بسیار عالی است...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چوپان دروغ‌ نگو

برای دریافت کتاب چوپان دروغ‌ نگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.