معرفی و دانلود خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی

عکس جلد خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی

ایده‌پردازی برای هر فعالیتی یکی از جذاب‌ترین کارهاست. اما رشد دادن ایده‌ها و تبدیل آن‌ها به یک کار عملی، اصلا آسان نیست! خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی نوشته برایان ماتیمور یک راهنمای عملی و همیشگی برای شماست که به کمک آن می‌توانید ایده‌هایتان را پرورش دهید و به اجرا درآورید.

درباره‌ی خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی

بسیاری از انسان‌ها فکر می‌کنند که خلاقیت و طرح ایده‌های تازه فقط برای کارهای هنری کاربرد دارد و لازم است. این اشتباهی است که تقریباً نیمی از افراد مرتکب می‌شوند و به همین دلیل هم در بسیاری از موارد هیچ ایده و خلاقیت جدیدی را وارد کارشان نمی‌کنند. درحالی‌که طرح خلاقیت و اجرای آن در کسب‌وکار، یکی از راه‌های مهم برای پیشرفت و موفقیت است!

خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی (21Days to a Big Idea!: Creating Breakthrough Business Concepts) اثر برایان ماتیمور (Bryan Mattimore) با بیانی شیوا و ساده به شما می‌آموزد که چطور ایده‌هایتان را پرورش دهید و آن‌ها را عملی کنید. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید ایده‌های جدید را کشف کرده و بر آن‌ها متمرکز شوید و در نهایت به موفقیت در زمینه شغلی و کسب‌وکار دست یابید.

خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به همه کسانی که دوست دارند در کسب‌وکار خود تغییر مثبتی را ایجاد کنند و به موفقیت برسند،‌ پیشنهاد می‌شود.

با برایان ماتیمور بیشتر آشنا شویم

یکی از بنیان‌گذاران و رییس شرکت موتور رشد LCC - یک آژانس نوآوری مستقر در نوروالک- برایان مالتیمور است. او از جمله افراد پر کاری است که در 25 سال گذشته، بیش از 1000 جلسه طوفان فکری را برگزار کرده است. همچنین بیش از 500 گروه تمرکز خلاق را تعدیل کرده و مدیریت حدود 200 پروژه نوآوری موفق را برای طیف گسترده‌ای از مشتریان برعهده داشته است.

در بخشی از خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی می‌خوانیم

می‌پرسی چه آرزویی کنی؟ بچه‎ که بودیم از عهده‌ی موضوعاتی مثل «ای‌کاش می‌توانستم پرواز کنم» یا «ای‌کاش می‌توانستم در چشم‌برهم زدنی در جایی دیگر از دنیا باشم»، برمی‌آمدیم. از هواپیما گرفته تا واقعیتی مجازی، بسیاری از آرزوهای دوران کودکی بوده که به بعضی از هیجان‌برانگیزترین اختراعات تبدیل شده است.

طبیعتاً بسیاری از تفکراتِ تخصصی و منطقیِ سطح بالا، هم به بررسیِ دقیقِ هواپیما پرداخت و هم واقعیت مجازی. ایده‌های عالی زمانی جان می‌گیرند که جنبه‌های خلاق و منطقی ما بتوانند با هم کار کنند. همین‌که فهمیدی در دوران کودکی‌ چه آرزوهایی داشتی، برگرد سراغ ذهن بالغ و بزرگسالت تا راهی برای تحقق آن آرزوها پیدا کنی. حتی اگر ایده‌هایت بی‌معنی وغیرمنطقی به‌نظر رسید، از ذهنت بیرونش نکن. هیچ بعید نیست که راه‌حل درست نوک بینی‌ات باشد.

اسپریِ نِوِروِت را در نظر بیاور که شرکت راست‌اولییوم آن را قابل بهره‌برداری کرد. اگر در بچگی آرزو کردی که می‌توانستی هر چیزی را نامرئی کنی، از ریخت‌وپاشِ توی اتاقت گرفته تا نوشته‌ای محرمانه در دفتر خاطراتت، حتماً اختراع این اسپری به دلت می‌نشیند. با این اسپری می‌توانیم روی پیغام‌هایی نامرئی را که مردم در پیاده‌روها و دیوارهای خانه‌ها می‌نویسند و موقع بارندگی ظاهر می‌شود، بپوشانیم.

روش «و» را به‌کار ببر تا سریع ایده‌هایی نو ارائه بدهی.

آیا می‌توانی در کمتر از سی ثانیه طرح اختراعی تازه را در ذهنت بکشی؟ شاید بگویی این غیرممکن است، اما یک روش ساده خلاف این را ثابت می‌کند؛ روشِ «و».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-340-300-0
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی

فرزانه سیدپور
۱۴۰۱/۷/۵
👎👎👎
در حد یه مقاله هم نبود
هفت هشت تا تیتر کلی و یه سری مطلب خیلی پیش پا افتاده
حس خوب
۱۴۰۲/۱/۹
اگر دنبال یه کتاب برای توسعه فردی هستی، شروع کن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی

برای دریافت خلاصه کتاب 21 روز تا دستیابی به ایده‌ای عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.