معرفی و دانلود کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز: راهنمایی برای زندگی بهتر از طریق تغییر عادات و خلق و خو

عکس جلد کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز: راهنمایی برای زندگی بهتر از طریق تغییر عادات و خلق و خو
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز: راهنمایی برای زندگی بهتر از طریق تغییر عادات و خلق و خو

آیا آماده هستید تا سفری را به‌سوی یک زندگی بهتر شروع کنید؟ کارلوس پترسون در کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز به شما هشدار می‌دهد که بهتر است کاملاً آماده‌ی این سفر باشید، چراکه وقتی شروع به خواندن کردید، دیگر راه برگشتی ندارید. این کتاب راهنمای نهایی برای تغییر عادات بد و قرار گرفتن شما در مسیر زندگی عالی‌ست! فقط در صورتی آن را بخوانید که از متوسط و معمولی بودن خسته شده‌اید، می‌خواهید بهترین نسخه‌ی خود را به نمایش بگذارید و آماده هستید که جزو 1% جمعیت برتر دنیا باشید!

درباره‌ی کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز

تا به حال چند بار مچ خودتان را گرفته‌اید که مدام به «شکست خوردن» یا حتی ساده‌تر، به «موفق نشدن» فکر می‌کنید؟ آیا همیشه دلتان می‌خواسته که عادت‌های بد خود را کنار بگذارید، اما بارها در این راه شکست خورده‌اید؟ آیا از احساس ناامیدی ناشی از گیر افتادن در زندگی رخوت‌بار خسته شده‌اید اما راه رهایی را نمی‌دانید؟ آیا تا‌به‌حال به ذهنتان خطور کرده است که عادت‌های بدتان مانع اصلی شما در مسیر تبدیل شدن به بهترین نسخه‌تان هستند؟ کارلوس پترسون (Carlos Patterson) در کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز (Habit Transformation) نکته‌ای را به خوانندگان خود گوشزد می‌کند؛ فقط شما نیستید که این احساسات منفی و تجربه‌های ناخوشایند را از سر گذرانده‌اید.

معرفی و دانلود کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز

سالانه هزاران نفر تصمیماتی در جهت پیشرفت و بهتر شدن می‌گیرند. آن‌ها هم درست مثل شما می‌دانند که زندگی‌شان باید بیشتر از چیزی باشد که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستند. حق با آن‌هاست، قطعاً اشتباه نمی‌کنند اما بااین‌حال، علیرغم داشتن بهترین نیت‌ها، مردم عادت‌های بدی دارند که عقب نگه‌شان می‌دارد، درست مثل سدّی در برابر تلاش‌هایشان عمل می‌کند و آن‌ها را از تحقق رویاهایشان دور می‌کند. کارلوس پترسون در کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز سؤال جالبی از شما می‌پرسد که قطعاً به فکر کردن وادارتان خواهد کرد؛ به نظر شما ارتباطی علل و معلولی بین این دو فرایند وجود دارد؟

شاید اسم تمام اتفاقات خوبی را که برای عده‌ی کمی از مردم رخ می‌دهد، شانس یا خوشبختی بگذارید، اما با خواندن کتاب پترسون خیلی زود به میزان تأثیرگذاری عادت‌های بدتان بر زندگی و البته راز غلبه بر آن‌ها پی خواهید برد. کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز، راهنمای ارزشمندی‌ست که مطمئناً دنیای شما را زیر و رو خواهد کرد و آن را برای همیشه تغییر خواهد داد.

پترسون پیش از شروع کتاب یک هشدار منصفانه به شما می‌دهد؛ اگر دوست ندارید تغییرات زیر را در خود مشاهده کنید، می‌توانید این کتاب را نخوانید:

  • بدترین عادت‌های خود را به آسانی نفس بعدی‌تان کنار بگذارید.
  • وضعیت مالی خود را به شدت بهبود ببخشید تا جایی که استقلال 100% داشته باشید و از قید و بند چالش‌های مالی خلاص شوید.
  • اسرار حقیقی سلامتی را کشف کنید.
  • دوستان خود را با دیدن این‌که پس از خواندن این کتاب چقدر شگفت‌انگیز شده‌اید، خیره کنید.
  • زندگی عاشقانه‌ی خود را به سطوح بالاتر ببرید. (شاید حتی همسرتان دوباره از شما خواستگاری کند!)
  • آنچه را که بزوس، اوپرا وینفری، بیانسه و مارک زاکربرگ درباره‌ی ترس می‌دانند، کشف کنید... (و البته اینکه چگونه می‌توان آن را هر بار شکست داد.)
  • بیاموزید که چگونه ذهن خود را برای موفقیت و برنده شدن برنامه‌ریزی کنید و آن را به بُرد عادت دهید.
  • مزایای راز معنویت را که دین‌داریِ مرسوم و رایج از شما پنهان می‌کند، کشف کنید.

کارلوس پترسون کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز را در 9 فصل به رشته‌ی تحریر درآورده و ذیل آن‌ها به شرح غایت عشق، سلامتی و تندرستی، دارایی، ترس، زمان، آینده و ... پرداخته است. در صفحات این کتاب چیزهایی برای درک وجود دارد که قطعاً از روی جلد یا تعاریف دیگران نمی‌توان درباره‌اش به‌سادگی قضاوت کرد. می‌توان به جرئت ادعا کرد که هر صفحه از این کتاب به‌نوعی زندگی شما را تغییر خواهد داد چرا که هر کلمه‌ی آن با دقت انتخاب شده است تا شما را در مسیر رسیدن به بهترین نسخه‌ی خودتان یاری دهد.

حمیده رستمی کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز را به فارسی برگردانده و انتشارات لیوسا آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال ایجاد تغییرات واقعی در زندگی‌تان و تبدیل شدن به بهترین نسخه‌ی خودتان هستید، کتاب پیش رو برای شماست!

در بخشی از کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز: راهنمایی برای زندگی بهتر از طریق تغییر عادات و خلق و خو می‌خوانیم

ساختارها چه نقشی در دگرگونی و تحولِ پایدار ایفا می‌کنند؟

واقعیت این است که شکل‌گیری عادت نه دلیل لازم دارد و نه هدفی به‌خصوص. فقط کافی است عملی به‌طور منظم‌ومرتب صورت بگیرد. ما در بیشتر موارد عادت‌ها را ناخواسته و ناخودآگاهانه شکل می‌دهیم.

نقش اصلی ساختارها در دگرگونی و تغییر عادت اطمینان از این نیست که به هدفی خاص دست پیدا می‌کنی، بلکه قرار دادن رفتار روی خلبان خودکار است تا مغزت ذره‌ای انرژی هدر ندهد و بتواند نیرویش را صرف اتخاذ تصمیماتی سخت‌تر کند. اگر به این مسئله واقف باشی، می‌توانی رفتارهایی را که دلت می‌خواهد ذهنت آن‌ها را برای رسیدن به اهدافت روی خلبان خودکار قرار بدهد، تعیین کنی.

مغز انسان به‌طور متوسط فقط چهار درصد از کل حجم بدن را تشکیل می‌دهد، اما به‌همان اندازه که کوچک به‌نظر می‌رسد، تقریباً بیست‌وپنج درصد از انرژی ما را صرف عملکردش به‌گونه‌ای مؤثر می‌کند. مغز تو موقعی‌که غذا می‌خوری، راه می‌روی، فکر می‌کنی، می‌‎خندی، حمام می‌کنی، خوابیده‌ای یا مشغول هر کاری که هستی، بی‌وقفه کار می‌کند. صدقه سر وجود مغزت است که می‌توانی آنچه را می‌بینی، می‌شنوی، لمس و احساس می‌کنی، استشمام می‌کنی و می‌چشی، درک کنی. اگر مغز نداشتی، نمی‌توانستی این کتاب را بخوانی. مغز ما خیلی کارها می‌کند تا مطمئن شود زندگی سالمی داریم و برای انجام این کار تقریباً هفتادوپنج درصد از اطلاعاتی را که از طریق قراردادن آن‌ها روی خلبان خودکار دریافت می‌کند، نادیده می‌گیرد. این کار را می‌کند چون ما انرژی نسبتاً زیاد و توانایی محدودی داریم که تا آخر عمرمان بی‌وقفه تصمیم‌گیری کنیم. مغز از طریق شکل دادن عاداتی در ما، هوای ما را دارد.

تو به اهدافت نمی‌رسی. درواقع عادت‌های خوبی که پیدا می‌کنی تو را به‌سمت اهدافت هدایت می‌کنند. به‌همین دلیل هم تصمیماتی که در سال نو گرفته می‌شود کارآیی ندارند. تحقیقات ثابت کرده که بیش از شصت درصد از جمعیت دنیا اول هر سال تصمیماتی می‌گیرند ولی متأسفانه فقط حدود هشت درصد از آن‌ها به مقصودشان می‌رسند.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خواننده
عبارات تأکیدی
مقدمه
بهترین زندگی را داشته باش
تغییر و تبدیل عادات و خلق‌وخو
از سر راه برداشتن مشکل
1. غایت عشق
2. غایت سلامت و تندرستی
3. غایت دارایی
4. غایت عالی‏‌ترین وجه وجودی تو
5. غایت روابط خویشاوندی و دوستانه
6. غایت ترس
7. غایت ذهنیت و طرز فکر
8. غایت زمان
9. غایت آینده
ختم کلام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز: راهنمایی برای زندگی بهتر از طریق تغییر عادات و خلق و خو
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-340-365-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز

برای دریافت کتاب جلوی پای خودت سنگ نینداز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.