معرفی و دانلود خلاصه کتاب جادوی بزرگ: زندگی خلاقانه‌ی فراتر از ترس

عکس جلد خلاصه کتاب جادوی بزرگ: زندگی خلاقانه‌ی فراتر از ترس
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب جادوی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب جادوی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب جادوی بزرگ: زندگی خلاقانه‌ی فراتر از ترس

همه آدم‌ها با مجموعه‌ای از ترس‌های درونی زندگی می‌کنند که گاهی جز خودشان هیچکس از آن‌ها خبر ندارد! ترس بزرگ شما چیست؟! خلاصه کتاب جادوی بزرگ نوشته الیزابت گیلبرت یکی از بهترین آثاری است که به کمک آن می‌توانید با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و از تهدیدهای زندگی، فرصت‌سازی کنید. این اثر جزو کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به‌شمار می‌رود و در سال 2015 نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای آثار غیرداستانی شده است.

درباه‌ی خلاصه کتاب جادوی بزرگ

شاید زندگی بدون ترس امکان‌پذیر نباشد و یا حتی گاهی بعضی از ترس‌ها راه‌های جدیدی را پیش روی ما باز کنند، اما به طور کلی، ترسیدن اتفاق خوشایندی نیست! در موقعیت‌های زیادی، ترس‌های درونی ما مانع حرکت و خلاقیت می‌شوند و همین اتفاق زندگی را برایمان کسالت‌بار می‌کند یا مسیر پیشرفت را به رویمان می‌بندد.

خلاصه کتاب جادوی بزرگ (Big magic: creative living beyond fear) یک راهنمای بی‌نظیر برای شماست تا به کمک آن شیوه‌های پرورش خلاقیت را بیاموزید و با ترس‌های درونی‌تان مواجه شوید. برای این کار فقط کافیست زندگی را با کنجکاوی بیشتری جلو ببرید و با پذیرش ترس‌هایتان، برای رفع آن‌ها تلاش کنید.

الیزابت گیلبرت (Elizabeth Gilbert) در کتاب محبوب و پرفروش خود، همه آنچه را برای مقابله با هراس و قدم گذاشتن در مسیر موفقیت نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب جادوی بزرگ

- کتاب پرفروش آمازون
- کتاب پرفروش نیویورک تایمز
- نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای آثار غیرداستانی (2015)

نکوداشت‌های کتاب جادوی بزرگ

- یک اثر متحول‌کننده! (Flavorwire)

- این کتاب بهترین مطالب الهام‌بخش، فلسفه خلاقیت و کاربردی‌ترین توصیه‌ها را برای زندگی خلاقانه ارایه می‌دهد. (Fast Company)

- اگر به کتاب‌های خودیاری یا الهام‌بخش علاقه دارید، یا اگر فقط دوست دارید از توصیه‌های مثبت دیگران لذت ببرید، «جادوی بزرگ» را دوست خواهید داشت. (Minneapolis Star-Tribune)

- گیلبرت از طریق حکایت‌هایی درباره شکست‌های خود و تدبیری که برای رفع آن‌ها به کار گرفته است، خوانندگان را به سمت یافتن راهی برای زندگی خلاقانه‌ تشویق می‌کند. (Daily Beast)

خلاصه کتاب جادوی بزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه کسانی که به دنبال ایجاد تغییر در زندگی خود هستند و دوست دارند روش‌های مقابله با ترس را بیاموزند، بسیار مناسب است.

با الیزابت گیلبرت بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگانی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و توانست برخی از کتاب‌هایش را در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز به ثبت برساند، الیزابت گیلبرت است. این نویسنده‌ی آمریکایی در زمینه مقاله‌نویسی، نوشتن داستان کوتاه، خاطره‌نویسی و ... نیز مهارت دارد. او شهرت خودش را در سال 2010 با نگارش کتاب خاطراتش به نام «بخور، عبادت کن، عشق بورز» به دست آورد که یک اقتباس سینمایی هم در همان سال از آن صورت گرفت.

کتاب‌های گیلبرت کمک بسیاری به تغییر سبک زندگی و شیوه اندیشیدن می‌کنند و به کمک آن‌ها می‌توانید تغییرات مثبتی را در زندگی، شخصیت و میزان موفقیت خود ایجاد کنید.

جملات برگزیده خلاصه کتاب جادوی بزرگ

- هر قدر هم می‌ترسی مبادا شکست بخوری، به خودت اجازه‌ی سازندگی و آفرینش بده.
- عناوین دانشگاهی و تحصیلات عالی کمکت نمی‌کنند خلق کنی، اما تجربیات زندگی این کار را می‌کند.
- هنرت را با ذهنیت آدمی زبل و مکار دنبال کن، نه یک فداییِ مظلوم.
- تو فقط یک‌بار به‌دنیا می‌آیی؛ پس اجازه نده ترس مانع از این شود که خلاقانه زندگی کنی.

در بخشی از خلاصه کتاب جادوی بزرگ می‌خوانیم

ازآنجاکه حقه‌باز‌ها راحت و بدون محدودیت اقدام می‌کنند و همیشه در حال تغییرند، می‌توانند راهی برای خروج از هر موقعیت دشواری پیدا کنند. چرا؟ خوب، تصور کن که این زبل‌خان شبیه باگز بانی است، همان خرگوش کارتونی که در هر موقعیتی همیشه خونسرد و بی‌خیال است و لطیفه‌ای در آستین دارد. باگز بانی خیال نمی‌کند که می‌تواند از گلوله‌ی تفنگ اِلمِر فاد فرار کند، ولی مطمئن است که آن گلوله خطا می‌رود.

در فرآیندِ پُر چالشِ سازندگی و خلاقیت، به‌آسانی می‌شود دید که چرا حقه‌باز‌ها پیشرفت می‌کنند و موفق می‌شوند. بِرِنه براون، یکی از دوستان نویسنده، با دخالت دادنِ اعتماد در فرآیند نگارشش، به ارزش روش‌های حقه‌باز‌ها پی برد.

قصه گفتن همیشه برای براون آسان بود، اما نوشتن رمان را فرآیندی دشوار و طاقت‌فرسا می‌دانست. وقتی احساس کرد که دیگر حسابی گیج شده و عقلش به‌ جایی نمی‌رسد، تصمیم گرفت ترفند حقه‌باز‌ها را به‌کار بگیرد و از دو تا از همکارانش خواست به داستانی که قرار بود در آینده رمان بشود، گوش بدهند. آن‌ها ضمن گوش دادن یادداشت برمی‌داشتند و بعد، براون می‌رفت سراغ کامپیوترش تا یادداشت‌ها را در داستانش بگنجاند.

براون با اعتماد به همکارانش که مهم‌ترین جزئیات را از قلم نینداخته‌اند، از دغدغه‌ی ذهنی بابت یک طرح داستانی عالی برای رمانش خلاص شد. او نه‌تنها رمانش را با سرعت بیشتری نوشت و با موانع کمتری مواجه شد، خودش هم کم‌کم لذت بیشتری از کارش برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب جادوی بزرگ: زندگی خلاقانه‌ی فراتر از ترس
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-600-340-297-3
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب جادوی بزرگ

فاطمه جعفری
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب خوبی است من خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب جادوی بزرگ

برای دریافت خلاصه کتاب جادوی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.