معرفی و دانلود خلاصه کتاب خود برتر: خودت باش، اما فقط بهتر از اینی که هستی

عکس جلد خلاصه کتاب خود برتر: خودت باش، اما فقط بهتر از اینی که هستی
قیمت:
۷۰۰۰ 3500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب خود برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب خود برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب خود برتر: خودت باش، اما فقط بهتر از اینی که هستی

امروز به خودتان در آینه نگاهی بندازید. آیا فردی که می‌بینید، بهترین نسخه از شما و همان کسی است که همیشه آرزویش را داشته‌اید؟ مایک بایر در خلاصه کتاب خود برتر، که به عنوان یکی از پرفروش‌‌های نیویورک‌تایمز در سال 2019 شناخته می‌شود، به شما می‌آموزد چگونه خودتان باشید، اما نسخه‌ای بهتر از خود اکنونتان.

درباره‌ی خلاصه کتاب خود برتر

همه‌ی ما ویژگی‌ها و استعدادهایی داریم که رشد و پیشرفت و شکل‌گیری شخصیتمان، در گرو بها دادن به این موهبت‌های الهی مهم و رشد آن‌هاست. همه‌ی ما رؤیای زمانی را در سر می‌پرورانیم که بتوانیم بهترین نسخه از خودمان باشیم؛ یعنی استعدادهای خود را به حد کمال برسانیم. اما آیا این کار به آسانی انجام می‌پذیرد؟ آیا در این راه، با چالش‌های گوناگونی مواجه نیستیم؟

مایک بایر (Mike Bayer)، مشاور و سخنران حوزه‌ی موفقیت، یکی از افرادی است که با واقع‌بینی و صراحت، تلاش کرده است به این سؤال پاسخ گوید. او در کتاب خود برتر، برخلاف سایر آثار این حوزه که سعی دارند شخصیت شما را به کل عوض کنند، معتقد است که بها دادن به شخصیت واقعی، اولین گام برای رسیدن به موفقیت و تغییر است. شما باید خود را بپذیرید؛ اما در عین حال تلاش کنید با افزایش توانایی‌ها و رشد استعدادهایتان، به نسخه‌ای برتر از آنچه اکنون هستید تبدیل شوید.

مایک بایر به سوال‌های ما پاسخ می‌گوید و برای چالش‌های احتمالی ما در مسیر، راه‌حل‌هایی ارائه می‌کند؛ در حالی که این توانایی، برآمده از تجارب خود او در زندگی است. مواجهه با چالش‌هایی که از سر گذرانده است، باعث پدید آمدن بصیرتی در این نویسنده شده که بتواند به بهترین شکل، ما را برای شناخت خود واقعیمان و تغییر آن همراهی کند.

خلاصه کتاب خود برتر (Best self: be you, only better) به شما اثبات می‌کند که تغییر در همه‌ی جنبه‌های زندگی امکان‌پذیر است: تغییر در زندگی شخصی، کاری و تغییر در روابط؛ اما آنچه مورد نیاز است و اهمیت بالایی دارد، داشتن اراده برای تغییر است. اراده‌ی تغییر به همراه آموزه‌های این کتاب، به عظیم‌ترین نیرو برای رسیدن به تغییر و بهتر شدن تبدیل می‌شود.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب خود برتر

  • مایک بایر کاری می‌کند که احساس بهتری داشته باشم. (Jay Glazer)
  • وقتی این کتاب را بخوانید می فهمید که مارک بایر قدرت تغییر را در دستان خود فرد قرار داده است. (Jennifer Lopez)
  • او یک مربی عادی نیست. بایر در طول زندگی و حرفه‌ی خود کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده و آموزه‌های او به من کمک شایانی کرده است. (Joe Jonas)

خلاصه کتاب خود برتر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام افرادی که علاقه‌مند به تغییر و افزایش توانایی‌ها و استعداد‌های خود هستند، جذاب خواهد بود.

با مایک بایر بیشتر آشنا شویم

مایک بایر، بنیانگذار و مدیرعامل مراکز CAST، یکی از مشاوران و نویسندگانی است که در زمینه‌ی خودسازی و خودشناسی فعالیت می‌کند و آثار او جزو کتاب‌های پرفروش در نیویورک‌تایمز بوده‌اند. دیگر کتاب معروف بایر، «یک تصمیم» است.

در بخشی از خلاصه کتاب خود برتر می‌خوانیم

تبدیل شدن به خودِ برترت، سیروسلوک است؛ یعنی سفری است که در طول راه با موانعی مواجه می‌شوی. اگر می‌خواهی به مقصد برسی باید از دست‌اندازها و چاله‌چوله‌ها و خطرات دیگر اجتناب کنی. و بزرگ‌ترین مانعی که با آن مواجه می‌شوی، ترس است.

می‌خواهی بدانی بهترین راه غلبه بر ترس چیست؟ این است که با آن روبه‌رو شوی و با خودت صادق باشی.

یادت باشد که ترس ذاتاً دروغگوست و مدام درِ گوش‌ِت زمزمه می‌کند که تو به‌قدر کافی خوب نیستی یا مردم در موردت قضاوت می‌کنند، و آخر و عاقبتت به این می‌انجامد که دیدگاهت نسبت به دنیا کاملاً تحریف می‌شود و وقت ارزشمندت را هدر می‌دهی و ذهنت را درگیرِ «چه می‌شد اگرها» می‌کنی، که معنی‌اش این است که از نگرانی بابت اینکه نکند هیچ کار مثبتی انجام نمی‌دهی، از پا در می‌آیی.

اما خبرهای خوبی هم برایت دارم؛ یکی دوتا راهبرد ساده هست تا ترس‌هایت را به‌طورشفاف و عینی ببینی. اولین قدم این است که آنها را شناسایی کنی. یک قلم و کاغذ بردار و بنویس: «چه ترس‌هایی مانع من شدند تا تغییراتی در زندگی‌ام ایجادکنم؟» بعد، نگاهی دقیق به جواب‌هایت بینداز. آیا موردی کلی و جامع وجود دارد؟ مثلاً، آیا تو می‌ترسی مبادا شکست بخوری، یا از این می‌ترسی که مردم چه فکری درباره‌ات می‌کنند؟

حالا آماده‌ای که قدم دوم را برداری، یعنی ترس‌هایت را محک بزنی. مغز را هم درست مثل عضلات دیگر بدن می‌شود ورزش داد و ورزیده‌اش کرد. درهرحال، تفکر منفی به این معناست که به‌جای را‌ه‌حل، بر ترس تمرکز کنی. تو فقط به یک برنامه‌ی عملی نیاز داری تا ترس را از پا دربیاوری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب خود برتر: خودت باش، اما فقط بهتر از اینی که هستی
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-340-291-1
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب خود برتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب خود برتر

برای دریافت خلاصه کتاب خود برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.