معرفی و دانلود خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت: مسیری دور از انتظار به‌ سمت تقریبا هر هدفی

عکس جلد خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت: مسیری دور از انتظار به‌ سمت تقریبا هر هدفی
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت: مسیری دور از انتظار به‌ سمت تقریبا هر هدفی

جنین راس در خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت، رابطه‌ی بین نحوه‌ی غذا خوردن، احساسات و روح انسان‌ها را بررسی می‌کند. این میکروبوک که حاصل سال‌ها تحقیق، تدریس و تجربه‌ی نویسنده به شمار می‌رود، به مخاطب می‌آموزد که چطور با استفاده از شیوه‌های مراقبه، ریشه‌ی اختلالات غذایی خود را بیابید و بدون نگرانی هر غذایی را مایل هستید، بخورید. این کتاب از بهترین آثار غیرداستانی سال 2010 بوده و مدت‌ها در رتبه‌ی یک لیست نیویورک‌تایمز قرار داشته است.

درباره‌ی خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت

بسیاری از افراد در مورد غذا دغدغه‌های گوناگونی دارند و همیشه نگران اضافه‌وزن خود هستند. گاهی دچار اختلال می‌شوند، زیاد می‌خورند و نمی‌توانند خود را کنترل نمایند. سعی می‌کنند رژیم بگیرند اما خیلی سخت به نتیجه‌ی دلخواه می‌رسند. درنتیجه احساس بدی نسبت به خود و بدنشان پیدا می‌کنند. جنین راث (Geneen Roth) که مطالعات فراوانی درمورد رابطه‌ی بین بدن، احساسات و غذا انجام داده، در خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت (Women Food and God) این شرایط را از زاویه‌ای دیگر نگاه می‌کند. او اعتقاد دارد بسیاری از مواقع اختلالات غذایی جدای از روحیات انسان نیستند و اگر دقیق‌تر نگاه کنیم شیوه‌ی غذا خوردن ما به‌نحوی به باورهایمان بازمی‌گردد.

جنین راس در زمینه‌ی تغذیه و بدن تخصصی تقریباً چهل‌ساله دارد. در این حوزه مطالب بسیاری نوشته، کارگاه برگزار می‌کند و مشاوره می‌دهد. از نظر نویسنده ارتباط ما با غذا آینه‌ی دقیق احساساتمان در مورد عشق، ترس، خشم، اضطراب، دگردیسی و حتی خداست. او در میکروکتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت، با لحنی لطیف و طنز، سعی می‌کند نشان دهد که چه ارتباط قوی‌ای بین ظرف غذا، روحیات انسان و معنویات وجود دارد. ما با دیدن غذاها احساسات متفاوتی را تجربه می‌کنیم و اعتقادات واقعی‌مان را بروز می‌دهیم. جنین راس از همین رابطه استفاده می‌کند و به ما می‌گوید که چطور با کمک مراقبه و اعمال معنوی می‌توانیم پرخوری و اختلالات تغذیه را کنترل کنیم. با راهکارهای او یاد می‌گیریم که بدون نگرانی هر غذایی را بخوریم چون به‌واسطه‌ی غذا می‌توانیم روحیه‌ی معنوی‌مان را تقویت کنیم.

خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدین مواجه شده است. این میکروبوک را حمیده رستمی به فارسی برگردانده و نشر لیوسا منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های میکرو

مجموعه‌ کتاب‌های میکرو نشر لیوسا، چکیده‌ی مختصر و مفید کتاب‌های مطرح حوزه‌های مدیریت، رهبری، موفقیت و خودیاری هستند. این میکروبوک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساختار مطالب و محتوای اساسی کتاب‌های اصلی حفظ‌ شود و خواننده بتواند آن‌ها را در کمتر از یک ساعت مطالعه کند.

جوایز و افتخارات کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت

  • رتبه‌ی یک در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • نامزد بهترین کتاب غیرداستانی جایزه‌ی گودریدز در سال 2010

نکوداشت‌های خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت

  • این کتاب مجذوب‌کننده است و بینشی در خود دارد که می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. (دکتر کریستین نورثراپ، پزشک و نویسنده)

  • کتاب پیش‌رو، اثر بسیار مهمی است و زندگی شما را تغییر می‌دهد. از آن دسته آثاری است که زنان بی‌شماری را از سلطه‌ی ترس و ناامیدی در مورد بدنشان رها می‌کند. (آن لاموت، نویسنده)

  • کتابی شجاعانه، مسحورکننده، جالب، آرامش‌بخش و عمیقاً معنوی. (گی هندریکس، نویسنده)

  • کتاب حاضر به ما راهی کاربردی پیشنهاد می‌دهد تا از بدنمان، به‌عنوان دروازه‌های دگرگون‌کننده‌ی روح استفاده کنیم. (ریک فاستر، نویسنده)

خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی متفاوت در مورد غذا، رژیم غذایی، مراقبه و معنویت هستید، مطالعه‌ی این میکروکتاب به شما توصیه می‌شود.

با جنین راس بیشتر آشنا شویم

جنین راس مؤلف و مربی آمریکایی است. او بیشتر بر روی رژیم غذایی، مسائل معنوی و توسعه‌ی فردی متمرکز است و کارگاه‌های زیادی در این زمینه برگزار و به صدها نفر کمک کرده است. راس تاکنون ده کتاب نوشته که چند مورد از آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. کتاب «اگر برای خوردن به سراغ یخچال می‌روید، یک صندلی برای نشستن بردارید» از معروف‌ترین آثار اوست. جنین راس بارها در برنامه‌های تلویزیونی معروفی مانند صبح بخیر آمریکا و اپرا حضور داشته.

در بخشی از خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت می‌خوانیم

بیشتر اوقات، ما ترجیح می‌دهیم از بعضی جنبه‌های زندگی‌مان اجتناب کنیم. دلشکستگی، پشیمانی و زخم‌زبان‌های دردناکی هست که ما آن‌ها را دست‌نخورده و حل‌وفصل نشده رها می‌کنیم. ولی درهرحال دلشکستگی بخشی اجتناب‌ناپذیر در زندگی هر کسی است. بعضی از عزیزان و خویشاوندانِ آدم مریض می‌شوند، بعضی‌شان می‌میرند، عده‌ای دیگر با آدم قهر می‌کنند و مثل غریبه‌ها می‌شوند، و پدرومادرمان ممکن است آن‌قدر پیر بشوند که دیگر نتوانند حرکت کنند یا دچار زوال عقل شوند. وقتی مسیری معنوی را دنبال می‌کنی، حتماً باید با جنبه‌های سخت زندگی مواجه شوی و هم مزه‌ی تلخ لحظه‌های دردناکش را بچشی و هم مزه‌ی شیرین لحظه‌های خوش آن را، چون هر دو به یک نسبت ارزشمندند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت: مسیری دور از انتظار به‌ سمت تقریبا هر هدفی
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-340-314-7
موضوع کتابخلاصه کتاب سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت

لیلا حسن خانی
۱۴۰۲/۶/۴
موضوع خوبی را شروع کرده ولی کاش یه کم بیشتر توضیح می‌داد و چند تا راهکار خوب میداد. انگار چندتا جمله موندم کتاب تمام شد، برای این چند تا صفحه ناقص پول دریافت میکنید و اسمش را کتاب میذارید
مریم فولادی
۱۴۰۲/۶/۲۱
خیلی محتوای کتاب اندک بود. ولی خیلی هم آموزنده بود برام
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت

برای دریافت خلاصه کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.