معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت

کمبود پول و محدودیت منابع مالی خیلی از اوقات صرفاً بهانه‌ای است که برای باقی ماندن در شرایط آکنده از بی‌نظمی می‌آوریم. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت، تلاش می‌کند تا نشان دهد که برقرار کردن نظم در زندگی و روال کاری، از مهم‌ترین اولویت‌های ممکن است و عدم انجام آن هیچ بهانه‌ای را برنمی‌تابد. نظم و مدیریت زمان از عواملی هستند که تلاش‌های ما را جهت داده و به موفقیت بدل خواهند ساخت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت

هر شخصی قادر است با ساده‌ترین ابزارهای ممکن و در دسترس، به زندگی و کارهای خود سروسامان ببخشد و نظم را بر همه‌ی امور خود حاکم کند. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت، با این اعتقاد خود، راه را بر هر بهانه‌ای برای توجیه بی‌‎نظمی می‌بندد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

این توجیه که من وقت ندارم کارهایم را سروسامان ببخشم خنده‌دار است. چراکه دقیقاً همین بی‌نظمی علت تلف شدن وقت ما، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌هایی که در اختیار داریم است. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت به شما مژده می‌دهد که با استفاده از ابزارها و شیوه‌‎هایی ساده برای برقرار کردن نظم در کارتان، به موفقیت‌های غیرقابل تصوری دست خواهید یافت.

از نظر مارک مک کورمک در صورت نبود یک سازمان‌دهی کامل و واقعی در هر کاری، خساراتی که بر شما و کارتان وارد می‌شود بسیار زیاد و قابل توجه خواهد بود. با گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت خواهیم آموخت که منظم بودن شامل چه ویژگی‌هایی می‌شود و شامل چه خصلت‌هایی نمی‌شود.

خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و بر اساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده. نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال مجلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها از این قرارند: «تناسب اندام»، «فیلمسازی»، «اصول ارتباطات»، «ابرغذاها» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت برای کسانی که می‌خواهند مهارت‌های لازم برای داشتن برنامه‌ریزی در زندگی و کارهایشان را بیاموزند مناسب است. گوش سپردن به این کتاب صوتی به مخاطبان کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و موفقیت توصیه می‌شود.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک (1930 – 2003) به‌عنوان نویسنده و حقوقدانی آمریکایی، شهرت خود را مدیون فعالیت‌های تأثیرگذار و ابداعی‌اش در دنیای ورزش بود. او با بنیان‌گذاری کمپانی IMG تحولی در جهان ورزش ایجاد کرد و این حوزه را به بازاریابی نزدیک ساخت. این کمپانی، نماینده‌ی حقوقی تعداد زیادی از ورزشکاران در سرتاسر جهان است. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و «راه و چاه موفقیت» ازجمله کتاب‌های منتشرشده‌ی مارک مک کورمک هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت می‌شنویم

مردم فکر می‌کنند گلف‌باز، تنیس‌باز یا مربی ماهری هستند. حال‌آنکه در حقیقت با هر حسابی، بازیکن متوسط یا حتی زیر متوسطی هستند. همان اصل در مورد نظم و سازمان‌یافتگی قابل تعمیم است. هرکس فکر می‌کند منظم است. چون نقطه‌ی مقابلش بی‌نظمی و بی‌حاصلی است و هیچ‌کس حاضر نیست به این موضوع تن دهد. حواستان به تعداد دفعاتی باشد که سر قراری دیر رفته‌اید یا کاری را سر موعد مقرر انجام نداده‌اید و سپس علت این تأخیرها را روی کاغذ بیاورید. ضمناً فهرست اقلامی را که در طول یک ماه گذشته جابه‌جا کرده‌اید بنویسید. هر دو فهرست را کنار بگذارید. چند هفته بعد دوباره به آن‌ها رجوع و سعی کنید با بی‌طرفی ارزیابی کنید که با خودتان صادق بوده‌اید یا خیر. کمی انصاف می‌تواند چشمان شما را روی ضعف‌های سازمان‌یافته‌تان باز کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
51 دقیقه
ارزش نظم در موفقیت
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت

فریبا دیده بان
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتاب خوبی است. نظم در زندگی حرف اول برای موفقیت را میزند. هیچ وقت با بی نظمی نمیشه برای موفقیت‌های بزرگ گام برداشت. همانطور که در نظام طبیعت نظم حاکمه در زندگی انسان هم با نظم موجود میشود برای اهداف بزرگ گام برداشت و به موفقیت رسید.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۷/۱۴
خلاصه بسیار خوبی بود حیف که کوتاه بود. جهت شناسایی کتاب و ترغیب خواننده به خرید کتاب کامل خوب بود
Hoori
۱۴۰۲/۶/۲۶
در حد یک مقاله کوتاه اینترنتی. شنیدنش خالی از لطف نیست. می‌تونست رایگان باشه.
حمیدرضا تاجیک
۱۴۰۳/۱/۲۶
نکات کاربردی و عالی در جهت بهبود رفتارها ارایه میشه
Asra Ghorbani
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عالیییی بود دوسش داشتم برای شخصیت من اوکی بود
Yousef
۱۴۰۲/۹/۲۱
خیلی خیلی مفید، و دقیقا مثل زندگی واقعی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ارزش نظم در موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.