معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان

در هر دوره‌ای از زندگی، ضروری است که گاهی توقف کنیم و مسیر پیشرفت خود را ارزیابی کنیم. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان، اهمیت بازبینی و سنجش مسیر زندگی را به ما یادآوری می‌کند. هرازگاهی باید زمان خود را برای به چالش کشیدن خودمان صرف کنیم.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان

شجاع باشید و هر چند وقت از خودتان سؤال‌های سختی بپرسید. هر چند مدت یک‌بار کلیت زندگی خودتان را زیر ذره‌بین بگیرید و ببینید کجا را اشتباه آمده‌اید و کجا کم‌کاری کرده‌اید. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان، ده پرسش اساسی را پیشنهاد می‌کند که لازم است مدام از خودمان بپرسیم. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

به اعتقاد مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان، به همان اندازه‌ای که تعیین هدف برای موفقیت در زندگی اهمیت دارد، ارزیابی و نظارت بر نحوه‌ی پیگیری این اهداف هم مهم است. ممکن است هدف بسیار درست و خوبی برای خود تعیین کرده باشید، اما پیش‌رَوی شما به سمت این هدف با اختلال روبه‌رو شده باشد. در چنین موقعیتی لازم است که یک مدت دست نگه دارید و موانع موجود را شناسایی کنید. برای مثال لازم است که از خودتان بپرسید چه کسی برنامه‌ی روزانه‌ی شما را کنترل می‌کند؟ آیا تعیین برنامه‌ی کارهای روزانه‌ی خود را به شخص دیگری نسپرده‌اید و واقعاً این خودتان هستید که تصمیم می‌گیرید زمان را چطور مدیریت کنید؟

« آیا هدف‌هایی واقعی و دست‌یافتنی تعیین کرده‌ام؟»، «برای دست‌یابی به هدف‌هایم هر روز تلاش می‌کنم؟»، «چه کسی وقتم را کنترل می‌کند؟»، «اخلال در کار را تا چه حد می‌پذیرم؟»، «چه کسی این کارها را روی میزم می‌ریزد و واکنش من چیست؟» و «دفتر برنامه‌ی روزانه‌ام را همیشه به همراه دارم؟» ازجمله سؤالات دیگری هستند که مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان، پیشنهاد می‌کند که از خود بپرسید تا بتوانید ایرادهای موجود در کار را کشف و برطرف کنید.

خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «نت‌خوانی»، «فیلمسازی»، «اصول ارتباطات»، «آلزایمر و زوال عقل»، «تاریخ هنر» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید برنامه‌ریزی‌های روزانه‌ی خودتان و نقص‌های موجود در آن را اصلاح کنید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب برای مخاطبان کتاب‌های روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک (1930 – 2003) به‌عنوان نویسنده و حقوقدانی آمریکایی، شهرت خود را مدیون فعالیت‌های تأثیرگذار و ابداعی‌اش در دنیای ورزش بود. او با بنیان‌گذاری کمپانی IMG تحولی در جهان ورزش ایجاد کرد و این حوزه را به بازاریابی نزدیک ساخت. این کمپانی، نماینده‌ی حقوقی تعداد زیادی از ورزشکاران در سرتاسر جهان است. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و «راه چاره موفقیت» ازجمله کتاب‌های منتشرشده‌ی مارک مک کورمک هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان می‌شنویم

آیا هدف‌هایی واقعی و دست‌یافتنی تعیین کرده‌ام؟ بین نوشتن اهداف و نوشتن هدف‌هایی که واقعاً می‌توانید به آن‌ها دست یابید، تفاوت زیادی هست. اگر در حال حاضر پانزده کیلو اضافه وزن دارید و سال‌هاست تمرین نکرده‌اید، ستایش‌برانگیز است که تابستان امسال بخواهید در ماراتن بوستون شرکت کنید، اما این هدف دست‌نیافتنی است.

از حالا تا زمانی که با شلیک گلوله‌ای مسابقه آغاز می‌شود، وقتی برای تمرین نمانده است. بی‌شک می‌توانید در اهداف خود اصلاحاتی به‌وجود آورید و مسابقه‌ای ده کیلومتری را در نظر بگیرید و آن‌قدر تمرین کنید تا برای ماراتن سه سال بعد آماده شوید. حتی این هدف هم مقدار زیادی تعهد و ایثار شما را می‌طلبد، اما دست‌یافتنی است. ولی هدف اولی، خیر.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
15 دقیقه
ده پرسش هدفمند از خودتان
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده پرسش هدفمند از خودتان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.