معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق

هیچ آدم موفقی را سراغ دارید که برای زندگی خود هدف‌های دقیقی را مشخص نکرده باشد، راجع‌به نحوه‌ی صرف وقتش حساس نباشد و یا برنامه‌های خود را یادداشت نکند؟ مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق، تلاش کرده است تا عادات و رفتارهایی را که میان افراد موفق مشترک هستند برشمارد و از این طریق اهمیت این ویژگی‌ها را مشخص کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق

تقلید کردن و الگو گرفتن، همیشه کار ناخوشایندی نیست؛ گاهی می‌توان با الگوبرداری از رفتارها و ویژگی‌های مشترک میان افراد موفق، زندگی بهتری ساخت و به موفقیت نزدیک‌تر شد. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق تلاش می‌کند به ما نشان دهد که هیچ‌کدام از افراد موفق، به‌صورت مادرزاد این‌طور نبوده‌اند و بنابراین تک‌تک ما می‌توانیم در کنار آن‌ها قرار بگیریم. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

یک فرد هدفمند و موفق، اهداف و برنامه‌های خود را یادداشت می‌کند. چراکه تفاوت او با دیگران در این است که وقتی هدفی دارد، آن را تبدیل به شعار و رویا نمی‌کند. ابتدا این هدف را به شکل محقق‌شده تجسم می‌کند و سپس با تفصیل و در نظر گرفتن جزئیات مهم، تمام گام‌ها و مراحل رسیدن به آن را مشخص می‌کند. علت این است که برای چنین فردی رسیدن به این هدف، نسبت به همه‌چیز در اولویت است.

خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق به ما کمک می‌کند تا ده ویژگی مشترک میان افراد هدفمند را دریابیم و گام‌به‌گام آن‌ها را در خودمان پیاده کنیم. برای مثال مارک مک کورمک با قاطعیت به ما می‌گوید هیچ فرد موفقی را پیدا نمی‌کنید که روزهای خود را به پرسه زدن، تفریح کردن و کارهای بیهوده و بی‌برنامه بگذراند. این افراد، هم وقت خودشان را ارزشمند می‌دانند و هم وقت دیگران را. پس برای تک‌تک ساعت‌های خود، برنامه‌ی ازپیش‌تعیین‌شده دارند. علت این ویژگی مشترک همین است که رسیدن به هدف برای این افراد نسبت به همه‌چیز در اولویت قرار دارد.

خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. بنابراین مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «مهارت‌های مذاکره»، «مدیریت استرس»، «برنامه‌نویسی اندروید» و «اینشتین» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که عزم خود را جزم کرده‌اند تا به زندگی‌شان سروسامانی بدهند و روزهای خود را هدفمندتر و مفیدتر بگذرانند از شنیدن این خلاصه کتاب صوتی لذت خواهند برد. علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناختی، خودسازی و تغییرات مثبت نکات مفیدی از مارک مک کورمک خواهند آموخت.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک هیوم مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی بود که از تحصیلات و رشته‌ی خود در دنیای ورزش و بازاریابی استفاده می‌کرد. مارک مک کورمک که فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق بود، در ماجرایی تاریخی با یک گلف‌باز جوان به نام آرنولد پالمر دست داد که به‌عنوان لحظه‌ای تأثیرگذار برای او ثبت شد.

کمپانی IMG که نمایندگی صدها چهره‌ی مشهور و ورزشکار را برعهده دارد توسط مارک مک کورمک پایه‌گذاری شده و پیوندی قوی میان بازاریابی و ورزش ایجاد کرده است. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و «راه و چاه موفقیت» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق می‌شنویم

هدف‌های یک فرد موفق همیشه روی کاغذ نوشته می‌شود؛ اگرچه کوتاه و تلگرافی‌اند تا با چند کلام بتوانند منظور را برسانند. این هدف‌ها در جایی مثل دفتر یادداشت یا کیف پول نگه‌داری می‌شوند تا فردی که آن‌ها را نوشته بتواند راحت به آن‌ها رجوع کند.

فرد هدف‌دار صرفاً هدف‌هایش را روی کاغذ نمی‌نویسد و قابشان نمی‌کند و مثل شعاری الهام‌بخش جلوی چشمش روی میز نمی‌گذارد. این فرد به هدف‌هایش به‌عنوان کارهایی که باید انجام شوند نگاه می‌کند. مثل همان کارهایی که در فهرست کارهای روزانه‌اش می‌نویسد که باید انجام شوند. او به هدف‌هایش نگاه می‌کند تا انجامشان دهد تا بعد بتواند آن‌ها را از روی فهرستش قلم بگیرد. به همین علت هدف‌های فرد موفق براساس نگرش شخصی پایه‌ریزی نمی‌شوند؛ بلکه نتیجه‌محورند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
25 دقیقه
ده مشخصه‌ی افراد موفق
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده مشخصه‌ی افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.