معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم

آدم‌هایی هستند که همیشه دیرتر از بقیه سر قرار می‌رسند، همیشه چیزهایی را گم کرده یا فراموش می‌کنند و خلاصه در وضعیت آشفته‌ای به‌سرمی‌برند. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم، این افراد را نسبت به هرگونه توجیه رفتارهای خود خلع سلاح می‌کند و توضیح می‌دهد که دلیل تمام این رفتارها بی‌نظمی است؛ نه هزارویک بهانه‌ی مختلفی که می‌تراشند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم

ممکن است بتوان با مدتی تمرین کوتاه، فردی که نامنظم است را اصلاح کرد. اما فردی که در شبکه‌ای از توجیه و توهم نسبت به این بی‌نظمی زندگی می‌کند را نمی‌توان با اجبار تغییر داد. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی ده بهانه‌ی آدم‌های نامنظم به ما کمک می‌کند تا بتوانیم ابتدا خودمان را از این بهانه‌ها خلاص کنیم تا بعد از آن، به اصلاح خود بپردازیم. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاره‌ی موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

در خلاصه کتاب صوتی ده بهانه‌ی آدم‌های نامنظم، با ده بهانه‌ی رایجی آشنا می‌شویم که اغلب افراد نامنظم، مانند یک الگو و قالبِ ازپیش‌تعیین‌شده برای توجیه شیوه‌ی زندگی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. مارک مک کورمک ده عبارت آشنایی را شناسایی کرده است که اغلب اوقات در زمانی که از افراد بی‌نظم ایراد می‌گیریم، به‌عنوان پاسخ استفاده می‌کنند:

«ببخشید دیر کردم. می‌دانم هرچیزی کجاست. من در شلوغی رشد می‌کنم. آن‌قدر خلاقم که وقت منظم بودن ندارم. بالاخره یک روز منظم می‌شوم. اگر بیشتر کمکم می‌کردند، منظم‌تر می‌شدم. یادم می‌ماند. وقتش را ندارم به زندگی‌ام نظم دهم. جدول زمانی شلوغی است، ولی مطمئنم از عهده‌ی انجامش برمی‌آیم. نمی‌دانم روزم چطور گذشت».

خلاصه کتاب صوتی ده بهانه‌ی آدم‌های نامنظم را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که دانش را ارزشمند می‌دانند. این بستر برای آموزش هرچیزی به روش آسان و تبدیل مسائل سخت‌فهم به مسائل ساده و کاربردی طراحی شده. این مجموعه با نگارش تخصصی، ارائه‌ی تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند در کتاب‌های خود، خوانندگان را یاری خواهد کرد تا با خیال راحت دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش به‌عنوان سوخت مناسب برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند.

مجموعه‌ی کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های فور دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علوم آکادمیک، روان‌شناسی، تجارت و کسب‌وکار، درآمد و سرمایه، سلامت جسمی و روانی، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «تقویت هوش هیجانی»، «مدیریت مؤثر زمان»، «مهارت‌های مذاکره» و «ابرغذاها» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که اتاق، خانه، محل کار، ذهن و برنامه‌های بی‌نظمی دارید، خلاصه‌ کتاب صوتی ده بهانه‌ی آدم‌های نامنظم به شما کمک خواهد کرد که یک‌بار برای همیشه توجیه کردن این شیوه‌ی زندگی را کنار بگذارید و تلاش کنید روال منظم‌تری به زندگی خود ببخشید.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک (1930 – 2003)، نویسنده و حقوقدانی آمریکایی بود که در حوزه‌ی ورزش و نمایندگی حقوقی ورزشکاران بسیار زیادی فعالیت می‌کرد. او که فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق بود، در ماجرایی تاریخی با یک گلف‌باز جوان به نام آرنولد پالمر دست داد که به‌عنوان لحظه‌ای تأثیرگذار برای او ثبت شد. همین ماجرا آغازی بر ورود او به دنیای ورزش و تولد کمپانی IMG شد که نمایندگی صدها چهره‌ی مشهور و ورزشکار را برعهده دارد. مارک مک کورمک توانست پیوندی قوی میان بازاریابی و ورزش ایجاد کند که پس از او بسیار رواج یافت.

«با خوک کشتی نگیر و نود راهکار دیگر برای زیرسازی کار و تجارت (Never Wrestle with a Pig)»، «سازمان‌دهی خانه»، «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد (What They Don't Teach You at Harvard Business School)» و «ده مشخصه‌ی افراد موفق» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک‌کورمک منتشر شده‌‎اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم می‌شنویم

ببخشید دیر کردم: این عذر و بهانه چنان ریاکارانه شده که تقریباً به یک کلیشه تبدیل شده است. اگر فردی که دیر کرده واقعاً متأسف بود به‌جای اینکه وقتی از راه می‌رسد دروغی ناشیانه و تکراری تحویلشان دهد، زنگ می‌زد و توضیح می‌داد که در ترافیک گیر کرده یا اتومبیلش خراب شده و عده‌ای را معطل خود نمی‌کرد.

می‌دانم هرچیزی کجاست: این معمولاً دروغی توجیهی است. اگر دفتر یا خانه‌ای آن‌قدر نامنظم است که بازدیدکننده را شوکه می‌کند، مسئول این به‌‎هم‌ریختگی همیشه توضیح خواهد داد که سیستم سازمان‌دهی‌اش همین‌جور است و آنچه از لحاظ جذابیت بصری کم دارد، در زمینه‌ی راحتی کار جبران می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
11 دقیقه
ده بهانه‌ی آدم‌های نامنظم
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم

محمد منصوری
۱۴۰۲/۸/۴
خب واقعیت اینکه من همین الان تو تخفیف خریدم این کتابو و جدا از محتوای کتاب، کلا بگم ده دقیقه بیشتر نیست و همین الان کامل گوش کردم! محتواش عالی بود ولی‌ای کاش بیشتر بود! گوینده هم عالی هم عالی بود
زهرا محمودی
۱۴۰۳/۱/۱۷
بدک نبود جا داشت از این بهتر و جامع تر باشه یا میتونست چند جلد کوتاه باشه هر کتاب د ه عادت رو بررسی کند
مهدیه نظری
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خیلی کتاب کوتاه، خلاصه شده ایی ست با محتوی ضعیف. من کتابو پیشنهاد نمیکنم به دوستان
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده بهانه آدم‌های نامنظم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.