معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟

مهم نیست که یک محل کار چقدر عالی باشد؛ گاهی بروز نارضایتی در کارمندان اجتناب‌ناپذیر است. حمیدرضا عرفانی فر در خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ راه و چاه رفتار مناسب با چنین افرادی را در محل کار در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟

هیچ کسب‌وکاری بی‌نقص نیست و حتی در بزرگترین شرکت‌های تجاری نیز ممکن است کارمندی بیابید که از مسئله‌ای ناراضی باشد. اما مهم نحوه‌ی مواجهه‌ی سازمان با این نارضایتی است. در وهله‌ی اول باید دید که آیا سازمان اساساً و پیش از هر چیز کارمند خود را محق می‌داند که نارضایتی خود را ابراز کند یا گمان کاذب بی‌نقص بودن مانع آن می‌شود که نارضایتی کارمند خود را به رسمیت بشناسد؟ اگر در مقام کارفرما هستید، باید بدانید که هنگام بروز هر گونه نارضایتی از سوی کارمندتان، باید چه رفتاری از خود نشان دهید. خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ راهکارهایی در این زمینه برای شما دارد.

وقتی کارمندان مورد قدردانی واقع می‌شوند، نسبت به سازمان احساس تعهد بیشتر‌ی می‌کنند و برای کار خود اهمیت بیشتری قائل می‌شوند. آن‌ها انگیزه‌ی بیشتری خواهند داشت که بهترین نسخه‌ی خودشان را در کار خود به نمایش بگذارند. بی‌تردید راضی نگه داشتن کارمند یکی از مهم‌ترین عوامل برای دستیابی سازمان به اهداف خود است.

فراموش نکنید که کارمندان ناراضی می‌توانند اثرات مخرب زیادی بر کسب‌وکار شما داشته باشند. علاوه بر افت کیفیت عملکرد، وجود نارضایتی می‌تواند حال‌وهوای سازمان را ملتهب سازد. در شدیدترین موارد، ممکن است برخی تصمیم بگیرند که به کسب‌وکار خود آسیب‌های کوچک و بزرگ وارد کنند. از شایعه‌پراکنی گرفته تا سرقت اطلاعات، پول و تجهیزات.

یک کارمند ناراضی می‌تواند فرصتی عالی برای تغییر و بهبود محیط کار و روابط کارکنان باشد. تنها کافی است که چالش او با سازمان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. در این خلاصه کتاب صوتی راهکارهای مفیدی برای مدیریت کارمند ناراضی به روشی سازنده بیان خواهد شد. حمیدرضا عرفانی‌فر مطالب این کتاب را از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه نموده است. این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه شده و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مجموعه‌ای مشغول به کار هستید که نارضایتی کارمندان برای سازمان چالش‌هایی را به وجود آورده است، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ می‌شنویم

گفت‌وگو‌های خصوصی در برخورد با کارمند ناراضی: درست است که ابتدا رسیدگی به مسائل کارمندان به‌صورت گروهی به‌طور کلی لازم است، اما در مرحله‌ی بعد بهتر است با تک‌تک کارمندان ناراضی به‌صورت خصوصی صحبت کنید. این کار هم باعث می‌شود کارمندان شکایات همدیگر درمورد کار را نشنوند و هم باعث ایجاد امنیت در آن‌ها و راحتی در بازگو کردن مسائل می‌شود. آن‌ها ممکن است قصد فاش کردن دلیل واقعی خود را برای نارضایتی داشته باشند، کاری که ممکن است در حضور دیگران مایل به انجامش نباشند. به علاوه، این حریم خصوصی هم شما و هم کارمندان را به لحاظ قانونی مصون می‌دارد. به‌طور کامل مکالماتی که با کارمندان دارید و همچنین هر تصمیمی که می‌گیرید را یادداشت کنید. نوشته‌هایتان را تایپ کرده و از آن پرینت بگیرید، و از کارمندتان بخواهید زیر آن را امضا کند، تا مبادا در آینده شک و شبهه‌ای پیش بیاید و برایتان دردسرساز شود. در گفت‌وگوهای خصوصی حس آرامش و اطمینان را در کارمندتان ایجاد کنید. به وی بفهمانید که واقعاً تصمیم دارید مشکل وی را برطرف سازید و تا جای ممکن از زبان ارعاب و تهدید استفاده نکنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟
نویسنده
مترجمحمیدرضا عرفانی فر
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟

امیرمهدی
۱۴۰۲/۱/۲۱
توصیه‌های مهم این کتاب صوتی از قبیل ارزیابی وضعیت، گفتگوی خصوصی با کارمند ناراضی، رفتار مدیریتی، ثبت سوابق و زمان بر بودن برطرف کردن مشکلات کارمند ناراضی خیلی مفید و کاربردی می‌باشد.
محمود سلطانیان
۱۴۰۳/۱/۲۵
ضعیف بود خلاصه و کم کاربرد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.