معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی

خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی اثری آموزشی و به شدت سودمند، برای آن دسته از مخاطبینی است که شغل و حرفه‌شان به نحوی با مذاکره‌ی تلفنی گره خورده است. سخنران برجسته وارن گرشس، در این سمینار صوتی کوتاه اما مفید، به شما چگونگی ترغیب مشتری از طریق به‌کارگیری تکنیک‌‌های مربوط به تصویرسازی ذهنی را می‌آموزد.

درباره خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی:

طبق قاعده‌ای شناخته‌شده در کار فروش، برای ترغیب مشتری به خرید کالا یا قبول خدماتی خاص، ابتدا باید احساس نیاز به آن کالا و یا خدمات را در او برانگیخت. اما چنین کاری را چطور می‌توان از پشت گوشی تلفن انجام داد؟! سوال اساسی این است که کدام عوامل در به نتیجه رسیدن یک مذاکره‌ی تلفنی از همه موثرترند؟

وارن گرشس (Warren Greshes) که سابقه‌ی سال‌ها تدریس و برپایی سمینار درباره همین موضوع را دارد و نشست‌های آموزشی فراوانی نیز برای شرکت‌های تجاری گوناگونِ سراسر جهان در این باره برگزار کرده، در خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی پاسخ دقیق و کاربردی این سوالات را با شما در میان خواهد گذاشت.

گرشس در این کتاب که در واقع نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی یکی از سخنرانی‌هایش با موضوع بازاریابی تلفنی‌ست، چندین تکنیک فوق‌العاده موثر را به شما آموزش می‌دهد؛ تکنیک‌هایی که در صورت یادگیریِ اصولی و به‌کارگیری‌شان در کار خود، می‌توانید درصد موفقیت و بهره‌ورییِ حرفه‌ای‌تان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که دارای کسب و کارهای تلفنی هستند، مخاطبین اصلی این کتابند.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با وارن گرشس بیشتر آشنا شویم:

وارن گرشس یک نویسنده‌ی انگیزشی شناخته‌شده، و همچنین، سخنرانی برجسته در زمینه‌های مرتبط به بازاریابی و فروش است. او تاکنون با موسسات مالی و تجاری گوناگونی در سراسر جهان همکاری داشته است؛ علاوه بر این، گرشس در سال 1998 بالاترین نشان افتخار را از انجمن ملی فروش و بازاریابی و مدیران بین المللی دریافت کرده و نام خود را در تالار افتخارات این انجمن به ثبت رسانیده است.

برخی از کتاب‌های او عبارتند از: «بهترین کتاب مدیریت تا به امروز، 9 راهکار ایجاد خودانگیزهای کارآمد.»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی می‌شنویم:

فروشندگان برتر برای فروش از کل زمانی که دارن، روی این چهار تا زمینه وقت صرف می‌کنن: نحوه‌ی ارتباط با مشتری، مهارت‌های معرفی کالا، شناخت محصول و پیشرفت شخصی و کاری. اونها وقتشون رو تو این زمینه‌ها صرف می‌کردن. بعد ازشون پرسیده شد که چند درصد از زمانشون رو صرف این چهار تا زمینه می‌کردن... راستی می‌دونید منظورم از پیشرفت شخصی و کاری چی بود؟ همین... همین... همین کارا! شما اومدید اینجا. این یعنی پیشرفت شخصی و کاری. فیلم‌هایی که نگاه می‌کنید؛ چیزهایی که بهشون گوش می‌دید؛ هر چیزی! کتاب‌هایی که می‌خونید. هر کاری که می‌کنید تا در زندگی شخصی و کاری‌تون موفق باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
66 دقیقه
سمینار مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویفرزاد شیرمحمدی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی

سمانه ب
۱۴۰۱/۲/۱۸
کتاب مفیدی هست. داخل این فایل صوتی از یک جدول برنامه ریزی روند فروش روزانه صحبت شده که ایجاد کردنش خیلی راحته. پیشنهاد میکنم حتما ایجادش کنید، چون حس رقابت با خودتان و تسلط بیشتر روی نحوه صحبت با مشتری رو در شما بوجود میاره. که عالیه 😊
Ati t
۱۴۰۲/۱۲/۳
ارزش اینکه ۱ساعت وقتتو بزاری و گوشش کنی و داره! ولی توصیه میکنم از هندزفری و ایرپاد و... استفاده نکنید اصلا، چون خیلی داد میزنه و گوش اذیت میشه!
و تو هر زمینه از فروش باشی میتونی چندتا مطلب مفید برای فروش استخراج کنی!
حانیه رنجبر
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
فایلی است پر از شور و اشتیاق که در مورد مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی در یک سمینار صحبت شده است وتعدادی راهکار از جمله ضبط کردن صدا و. ‌.. که می‌توانید با شنیدن این فایل صوتی این راهکارها را بیابید
مهرداد زمانی
۱۴۰۱/۳/۱۳
خلاصه کتاب خوبی بود، با اینکه در ترجمه مطالب از زبان دیگر به فارسی برخی اصطلاحات و تیکه کلام‌های مرسوم در فرهنگ آن کشور به زبان فارسی خیلی جذاب نیست، ولی در کل خوب بود مخصوصا نیمه دوم متن
مهدیه یزدان منش
۱۴۰۲/۳/۱۵
کتاب فوق العاده ایه، خیلی مطالب جدید داره، و جذاب هم گویندگی شده، برای افزایش فروش نکات عالی داره تا دقیقه‌ی آخرش مفید بود، چون همراه طنز و شاد بود من لذت بردم.
N.kh
۱۴۰۲/۵/۳۱
کتابی بسیار مفید و کاربردی با راهکارهای مفید و قابل اجرا ست. از نظر من هر فروشنده‌ای نیاز داره حداقل یکبار این کتاب روگوش بگیره. ممنون از کتابراه
پریسا بهرامی
۱۴۰۰/۱۱/۵
خیلی با هیجان صحبت می‌کنه مناسب برای جذب مشتری و انگیزه دادن برای شروع کسب و کار هستش راه حل‌های خیلی خوبی میده، در کل عالی
fazlolah ghasemian
۱۴۰۱/۱۰/۲
واسه شروع به کار نیروی کار جدید خیلی خوبه که در یک ساعت یه دیدگاه از فروش داشته باشه.
انگار پیش درآمدی است به فروش
برزگر
۱۴۰۲/۳/۵
مطالب خیلی خوبی بیان کرده بود ولی کامل نبود. مخصوصا برای مشاورین تلفنی موارد کمتری رو ذکر کرده بود.
سید محمد هاشمی
۱۴۰۲/۶/۱۲
موارد ذکر شده اغلب کاربردی و منطقی هستند و تنها ضعف کتاب صدای گوینده هست،
مجید انصاری
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
چرا انقدر داد میزنه
توصیه میکنم روی بیانتون تجدیدنظر کنید جناب شیرمحمدی
صادق نیکبخت
۱۴۰۱/۲/۳۱
بین بسیاری از کتاب‌ها و سخنرانی‌ها، مطالب مفید و کاربردی داشت
میلاد عباسی
۱۴۰۲/۵/۸
بدک نبود آنقدر که تونست ازمن ۲ستاره بگیره باید خوشحال باشه
مریم اقتداری
۱۴۰۱/۹/۲
کتاب خوبی بود ولی گوینده بیش از حد داد می‌زند
اسدالله عابدانپور
۱۴۰۰/۸/۱۶
کلا3، 4تانکته میگه درکل ارزش گوش کردن داره ولی زیادخوب نیست
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های کاربردی فروش تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.