معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید

چگونه بعضی از رهبران الهام‌بخش می‌شوند؟ سایمون سینک در خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید، راز تاثیرگذاری مشهورترین رهبران جهان را فاش می‌کند. با شنیدن این کتاب که پرفروش‌ترین اثر انگیزه‌بخش و تغییر سبک زندگی به شمار می‌آید، رهبری کردن را خواهید آموخت و می‌توانید الهام‌بخش دیگران نیز باشید.

دربارهٔ خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید:

به نظر شما بیشترین چیزی که می‌تواند به پیشبرد ایده‌هایتان کمک کند چیست؟ اگر به نحوهٔ صحیح رهبری کردن فکر می‌کنید باید بگوییم که کاملاً درست است. سایمون سینک عقیده دارد درصورتی‌که با سؤالات اشتباه کار خود را شروع کنیم، یعنی علت را به‌خوبی درک نکرده‌ایم؛ در نتیجه حتی اگر بهترین پاسخ‌ها هم سر راهمان سبز شوند، باز هم باعث گمراهی ما می‌شوند.

اگر به این فکر می‌کنید که قدرت رهبری چه ارتباطی با طرح سؤال دارد، کتاب با یک چرا شروع کنید (Start with Why) به‌خوبی جوابتان را می‌دهد. نویسنده در این کتاب این نکته مهم را یادآوری می‌کند که تمام رهبران موفق دنیا در قدم اول کار خود را با طرح یک سؤال شروع کردند؛ پرسش‌هایی که اغلب با «چرا» آغاز می‌شدند.

سینک در این کتاب شواهدی را پیش روی شما می‌گذارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید درک کنید که چگونه شرکت‌های بزرگ و موفقی مثل «اپل» و «برادران رایت» موفق شدند به اهداف خود دسترسی پیدا کنند و الهام‌بخش دیگران شوند. با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود به پاسخ چراهای خود برسید و با اعتماد‌به‌نفس بیشتری با مخاطبان و مشتریانتان بحث و گفتگو کنید.

اگر شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، ایده اصلی خود را با یک چرا آغاز کنید و بعد بتوانید به آن پاسخ دهید، وفاداری بیشتری از جانب مشتریان جلب خواهید کرد. اگر دوست دارید بدانید چرا بعضی از سازمان‌ها وفاداری بیشتری را از جانب مشتریان و همچنین کارکنان خود دریافت می‌کنند، خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید را بشنوید. این کتاب به شما کمک می‌کند که موفقیت خود را بارها و بارها تکرار کنید. سایمون سینک در مورد این نظریات خود در تدتاک سخنرانی‌های زیادی کرد که بیش از 28 میلیون نفر ویدئوهای او را مشاهده کردند و تبدیل به سومین ویدئوی محبوب TED در تمام دوران شد.

او عقیده دارد افرادی مثل «مارتین لوتر کینگ جونیور»، «استیو جابز» و «برادران رایت» اشتراکات کمی با هم داشتند. اما چیزی که در همهٔ آن‌ها مشترک بود این بود که همگی کار خود را با یک چرا آغاز کردند. این افراد متوجه شدند که تا زمانی که دلیل چرایی خود را درک نکنند نمی‌توانند محصول، ایده یا خدمات خود را به فروش برسانند. این موضوع نشان می‌دهد که همهٔ رهبرانی که بیشترین تأثیر را در جهان داشته‌اند، به یک‌شکل فکر و عمل می‌کردند.

سینک این ایده را «دایرهٔ طلایی» نامیده است که بر اساس آن می‌توان هر سازمانی را بنا نهاد و هر جنبشی را رهبری کرد. این کتاب پرفروش این پیام را می‌رساند که چیزی که الهام‌بخش مردم بوده است، «چرا» بود که پیش از «چگونه» و «چه» مطرح شد. این سه کلمه در دایرهٔ طلایی قرار دارند که چرا در مرکز آن است. کتاب حاضر از سال 2016 تا 2017 به‌عنوان «پرفروش‌ترین کتاب رهبری» آن دوره شناخته شد.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید:

- «با یک چرا شروع کنید» یکی از مفیدترین و قدرتمندترین کتاب‌هایی است که در این چند سال خوانده‌ام. به شکلی ساده و زیبا به ما نشان می‌دهد که رهبران چگونه باید رهبری کنند. (ویلیام یوری - نویسنده، مردم‌شناس و متخصص مذاکره آمریکایی)

- کتاب با یک چرا شروع کنید شعله‌هایی را درون من شعله‌ور ساخت. این کتاب می‌تواند شما را به سطوحی از تعالی برساند که هرگز آن‌ها را دست‌یافتنی نمی‌دانستید. (چاک هورنر - ژنرال چهارستاره نیروی هوایی ایالات متحده)

- هر داستان این کتاب شما را مجبور می‌کند تا مسائل را از دیدگاهی کاملاً متفاوت ببینید. دیدگاهی که چیزی از حقیقت کم ندارد. (مختار لمانی - دیپلمات مراکشی کانادایی تبار)

خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید در کسب‌وکار خود موفق شوید و به‌عنوان یک رهبر الهام‌بخش در سازمان‌تان شناخته شوید، این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

سایمون سینک را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برتر انگیزشی در سال 1973 در ویمبلدون انگلستان به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ حقوق از دانشگاه لندن سیتی دریافت کرد و پس از آن به‌عنوان مشاور سازمانی و سخنران انگیزشی شروع به فعالیت نمود. سایمون سینک (Simon Sinek) به رهبران و سازمان‌ها می‌آموزد که چگونه ایده‌های خود را در سراسر جهان ارائه کنند.

وی همچنین تابه‌حال دیدگاه‌ها و راهکارهای کاربردی زیادی به مدیران سازمان‌های بزرگ و کوچک پیشنهاد داده است. این نویسنده برجسته در نهایت ایده‌های خود را در کتاب حاضر پیاده‌سازی کرد که با انتشار آن به شهرت جهانی رسید. از کتاب‌های دیگر سینک می‌توان به «رهبران آخر غذا می‌خورند» و «بازی بی‌نهایت» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید می‌شنویم:

اعتماد تنها به این دلیل ایجاد نمیشه که فروشنده با ارائهٔ دلایلی مشتری رو راضی کنه که محصولی رو ازش بخره. اعتماد چیزی نیست که شما اون رو در لیستی قرار بدید و بعد اون رو تیک بزنید تا اجرا شه. اعتماد مثل یک احساسه و نباید اون رو با تجربهٔ منطقی یکی دونست. حتی اگه همهٔ مسئولیت‌های خودتونو به خوبی انجام بدید، بازم دلیل نمیشه که کسی به شما اعتماد کنه. ممکنه شرایط شرکت در وضعیت خطرناکی باشه. اما باز ما به شرکت و محصولی که تولید میکنه اعتماد داریم. گاهی هم شرایط برعکس میشه. حتی اگه همه چیز خوب پیش بره و شرکت و محصول هردو در وضعیت خوبی باشن، این امکان وجود داره که به کسی اعتماد نداشته باشیم.

اعتماد تنها وقتی ایجاد میشه که احساس کنیم فرد یا سازمانی منافع شخصی خودشو کنار میگذاره و برای دیگران کاری انجام میده. چنین اعتمادی به همراه خودش ارزش‌هایی رو به وجود میاره. برای اینکه بتونید اعتماد دیگران رو جلب کنید، باید به اونا نشون بدید که ارزش‌ها و باورهای مشترکی با هم دارید و برای چنین چیزهایی حتی حاضرید که منافع مادی خودتون رو کنار بگذارید. در این بین رهبرانی موفق هستند که بتونن این جریان اعتمادسازی رو به صورت طبیعی دنبال کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
دربارهٔ کتاب
6 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: جهانی که با چرایی بیگانه است
18 دقیقه
فصل دوم: چشم‌اندازی جایگزین
13 دقیقه
فصل سوم: رهبران بزرگ به دنبال کننده‌ها نیاز دارند
12 دقیقه
فصل چهارم: چگونه کسانی که به ما و کارمان باور دارند، دور خود جمع کنیم؟
9 دقیقه
فصل پنجم: رسیدن به موفقیت بزرگترین چالش پیش روی شماست
9 دقیقه
فصل ششم: چرایی خودتان را کشف کنید
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید

طاها ناصری
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
میکرو کتاب خوبی بود. صدای گوینده خوب بود. چرایی، چیستی و چگونگی سه موضوع کتاب بود که اگر کسی بتونه چرایی کار خود را کشف کنه به موفقیت شخصی و سازمانی دست پیدا کرده و در مقابل سازمان انتقال چرایی باعث موفقیت شرکت و سازمان خواهد شد. لذا گوش کردن این کتاب جنبه و نگاه نویی به ما در برخورد با اهداف و دستاوردهای زندگی مون میده...
روشنا چالش
۱۴۰۰/۱۲/۵
سلام.
اگر بی انگیزه هستید
اگر کارها رو نیمه رها میکنید
اگر در کاری احساس خوبی دارید ولی پیشرفتی ندارید
توصیه میکنم این کتاب رو گوش بدید.
با تشکر از کتاب راه و سبکتو و آرزوی موفقیت
مینا معتمدی
۱۴۰۰/۷/۲۵
مختصر و مفید بود
در مجموع خلاصه نویسی کتاب برای من مفید بود و برای کسی که زمان نداره کتاب کامل رو‌ بخونه، خوبه
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۲
نسخه خلاصه شده خیلی خوبه اصل مطلب را یاد میگیری بدون اینکه زمان زیادی لازم باشه بذاری
شیرین یزدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
عالی بود خیلی خیلی قابل استفاده مخصوصا صدای زیبای گوینده جذابیت کتاب و صد چندان کرده
کمال میرزایی
۱۴۰۱/۱/۶
کتاب خوبی است، بهتر است کتاب کامل را بشنوید، سپس با گوش دادن خلاصه برای یادآوری مناسب است.
سیده اسرا حسینی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
ممنونم از سبکتو و کتابراه. بعضی کتاب‌ها گره‌های کور زندگی رو به راحتی باز می‌کنن اگر عمیق بشیم
Babak Moradi
۱۴۰۱/۵/۲
ارتباط و پیوستگی مطالب به‌خوبی قابل درک نیست، شاید خوندن کتاب اصلی بهتر باشه
مهراد میزانی
۱۴۰۰/۱۰/۲
سایمون سینک ایده پرداز بزرگ. با این کتاب رفتار موفقیت رو تعریف می‌کنه
محمدرضا مهرجو
۱۴۰۰/۶/۲۰
پیشنهادش میکنم برای افرادی که می‌خوان اثر گذار باشن
akram rahimi larki
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
تقریبا مفید بود پیشنهاد نمی‌کنم
محسن بهادری
۱۴۰۰/۸/۹
کتاب جامع و خوبیه
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.