معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی

نقطه‌ی شروع راه‌اندازی یک کسب‌وکار بزرگ، موفق و کارآمد ابتدا در ذهن شما رقم می‌خورد. متیو تورن و آدام تورن در خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی می‌کوشند شما را با فراز و نشیب‌های مرحله‌ی حیاتی و مهم ایده‌پردازی آشنا کنند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه یک کارآفرین موفق شوید، به شما تبریک می‌گوییم؛ زیرا شما اولین قدم را در مسیر تبدیل شدن به یک کارآفرین خبره و کاردرست برداشته‌اید. کارآفرین بودن بیشتر از آن که به دستاوردهای به‌خصوصی مربوط باشد، با ذهنیت پیوند دارد. تمامی کسب‌وکارهای بزرگ در لحظه‌ی آغاز از قشر پیچاپیچ درون جمجمه‌ی فرد ایده‌پرداز سر می‌زنند. تحقق خیال‌های رؤیاپردازانه‌ای که در سر دارید، آن‌قدرها هم دور از دسترس نیست؛ کافی است به ایده‌پردازی و خیال‌بافی ادامه دهید و در مسیر عملی درست گام بردارید. کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی تألیف متیو تورن و آدام تورن، در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

نگرش و ذهنیت شما برای کارآفرینی باید به گونه‌ای باشد که وقتی به مشکلی برخورد می‌کنید که از پیش پاسخی برای آن ندارید، بتوانید ابتکار عمل را به دست بگیرید و با جوانه‌ی خلاقیت خود سنگ‌های سخت دشواری و موانع را بشکافید. قرار نیست همه‌ی افراد ذاتاً با ذهنیت و نگرش یک کارآفرین به دنیا بیایند؛ اما اصول و فرآیند کارآفرینی را می‌توان به طرق مختلف آموخت. توصیه‌های خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی در زمینه‌ی ایده‌پردازی برای کسب‌وکاری که دارید برای شما مفید واقع خواهد شد. ترجمه‌ی سارا یوسفی را از این اثر با صدای محمدرضا علی‌اکبری می‌شنوید. خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق را در سر دارید، شما را به شنیدن خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی دعوت می‌کنیم.

با متیو تورن و آدام تورن بیشتر آشنا شویم

متیو تورن و آدام تورن، این دو برادر کارآفرین تاکنون در زمینه‌ی کسب‌وکار اقدامات ارزشمندی را رقم زده‌اند. خلاصه کتابی که اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شما قرار دارد یکی از تألیفات مشترک متیو تورن (Matthew Toren) و آدام تورن (Adam Toren) به شمار می‌آید. متیو تورن همچنین شرکت «مؤسسان جوان» را پایه‌گذاری کرده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی می‌شنویم

هیچ‌کس با اطمینان نمی‌داند که آینده چه خواهد شد. اما فکر کردن درباره‌ی این که چه چیزهایی در آینده احتمالاً دچار تغییر می‌شوند، کمک می‌کند به ایده‌های بیشتری فکر کنید. بنابراین به آینده نگاه کنید. به کار موردعلاقه‌تان فکر کنید. یک روش دیگر برای رسیدن به ایده‌های بزرگ کاری این است که به کاری که دوست دارید فکر کنید. بسیاری از کارآفرینان کسب‌وکارهای عالی را به‌واسطه‌ی کاری که عاشقش بودند راه‌اندازی کرده‌اند. آیا بازی ماینکرفت را دوست دارید؟ اگر دوست دارید بهتر است ویدیوهای آن را در یوتیوب نگاه کنید. چیزی که شاید ندانید این است که بسیاری از کسانی که این ویدیوها را ساخته‌اند با ساخت آن‌ها حسابی پولدار شده‌اند. آن‌ها پول کمی را برای تبلیغات روی هر ویدیو گرفته‌اند که وقتی تعداد بینندگان به هزاران یا میلیون‌ها نفر برسد مبلغ قابل توجهی خواهد شد. افرادی که این ویدیوها را ساختند، کار کوچکی راه‌اندازی کردند که آن را دوست داشتند. دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ اگر به بیس‌بال، بازی‌های ویدیویی یا هر چیز دیگری علاقه‌مندید، می‌توانید با کارهای موردعلاقه‌تان کار جدیدی ابداع کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
تیتراژ آغاز
24 دقیقه
بهترین ایده برای کارآفرینی
2 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی
نویسنده،
مترجمسارا یوسفی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی

Rose
۱۴۰۳/۱/۴
در کل نویسنده راه حلی ساده برای یافتن بهترین ایده ارائه میدهد که شنیدن و اجرای آن خالی از لطف نیست. اما چون این کتاب به صورت خلاصه ارائه شده است، جزییات کمی در اختیار شنونده قرار میگیرد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بهترین ایده برای کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.