معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که چرا ثروتمندان حتی در بحران‌های مالی نیز پولدارتر می‌شوند؟ رابرت کیوساکی در کتاب صوتی برتری ناعادلانه (میکروکتاب)، به شما یاد می‌دهد تا دانش مالی خود را افزایش دهید و کورکورانه نپذیرید که مردم گزینه‌های محدودی برای کسب ثروت دارند، بلکه هر انسانی می‌تواند موقعیت‌های جدیدی برای زندگی خود خلق کند.

درباره میکروکتاب صوتی برتری ناعادلانه:

بسیاری از انسان‌ها در زندگی خود دانشی در زمینه امور مالی ندارند و به همین خاطر همواره با مشکلات اقتصادی متفاوتی دست و پنجه نرم می‌کنند. رابرت کیوساکی در کتاب صوتی برتری ناعادلانه (Unfair advantage: the power of financial education) به شما آموزش می‌دهد که برای ایجاد یک زندگی عالی برای خود و خانواده‌تان، به قدرت آموزش مالی مجهز شوید و آن را به صورت کاربردی و واقعی به کار گیرید.

شما در میکروکتاب برتری ناعادلانه با پنج مزیت غیر عادلانه آشنا خواهید شد که براساس نظرات کیوساکی، یک آموزش مالی واقعی و موفق چنین ویژگی‌هایی دارد:

- مزیت ناعادلانه دانش
- مزیت ناعادلانه مالیات
- مزیت ناعادلانه بدهی
- مزیت ناعادلانه خطر
- مزیت ناعادلانه جبران خسارت

به بیان دیگر نویسنده عوامل تاثیرگذار بر همه اقشار جامعه مانند مالیات را بررسی می‌کند و با نگاه و رویکردی جدید، شما را تشویق می‌کند تا خود را تغییر دهید و از روش‌های جدید برای مقابله و بهره‌گیری از آن‌ها استفاده کنید. در واقع مردم باید بدانند که گزینه‌های فراوانی بر سر راهشان وجود دارد که می‌تواند آن‌ها را از نظر اقتصادی تامین کند و رویکردهای کلیشه‌ای و رایج تنها به فقیر شدن آن‌ها سرعت می‌بخشد، چرا که اگر دقت کرده باشید ثروتمندان با بدهی و مالیات‌های سنگین باز هم پولدارتر می‌شوند، اما همین شاخص‌ها افراد فقیر و طبقه متوسط را با سختی‌های فراوانی روبه‌رو می‌کند.

راهکارهای رابرت کیوساکی کاملا واضح و عملی است و فرد و خانواده‌ای می‌تواند در ابتدا آموزش ببیند و سپس آن را به یک دانش کاربردی و یک تاکتیک قدرتمند تبدیل کند.

میکروکتاب صوتی برتری ناعادلانه به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر می‌خواهید با روش‌های کارآمد و جدید سرمایه گذاری و امور مالی آشنا شوید و کسب‌وکار خود را رونق ببخشید، این کتاب برای شما مناسب است.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول که برای شش سال موفق شد در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد، کسی جز رابرت کیوساکی (‏‫ Robert Kiyosaki) نیست. او یک سرمایه گذار، مربی و کارآفرین است که دیدگاه‌هایش درباره پول و سرمایه گذاری توانسته فکر ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را تغییر دهد.

او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با حرف‌هایی نظیر پس انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه گذاری طولانی مدت و... به ثروت رسید. بنابراین باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر داد.

کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ست که موفق شد برای دو سال متوالی، شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در حوزه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین خاطر کیوساکی در سال 2005 به عنوان یکی 25 نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

باید گفت کسب‌وکار این سرمایه گذار ژاپنی - آمریکایی از سال 1985 با تاسیس یک شرکت آموزش بین المللی آغاز شد که در آن به ده‌ها هزار دانشجو در سراسر جهان، دروس تجارت و سرمایه گذاری را آموزش می‌داد. رابرت در سال 1994 شرکت خود را فروخت و از طریق سرمایه گذاری‌هایش توانست در سن 47 سالگی بازنشسته شود.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی برتری ناعادلانه می‌شنویم:

بیشتر مردم می‌گویند که نمی‌توانند ریسک کنند و از این کار می‌ترسند چون هیچ اطمینانی در این زمینه برایشان وجود ندارد. همچنین می‌گویند که ما نمی‌توانیم به دنبال کارهای پرخطر باشیم چون اولویت ما این نیست. شاید این افراد سعی داشته باشند که از خطرها دوری کنند اما نمی‌دانند که هر لحظه از زندگی‌شان در حال خطر کردن هستند.

در هر زمینه‌ای که به دنبال چیزی باشید، همواره با تناقضاتی روبه‌رو می‌شوید. مثلا همین بحث امنیت مالی، حقوق بازنشستگی، سرمایه گذاری بدون خطر، پس انداز کردن پول، به دست آوردن سهام عادلانه، سرمایه گذاری بر روی صندوق‌های سهام و... تناقضاتی هستند که هر روزه در ذهن ما مرور می‌شوند.

کسانی که همواره از ریسک‌ها فراری هستند، از این عبارت‌هایی که نام بردیم، استفاده می‌کنند. هرکسی که آموزش مالی درستی دیده باشد، می‌فهمد که این عبارت‌ها خالی و تهی از هر گونه اعتباری هستند و اجازه نمی‌دهند که فریب چنین چیزهایی بخورند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
14 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: سواد مالی
21 دقیقه
فصل دوم: خطر پذیری
15 دقیقه
فصل سوم: حقوق و دستمزد
7 دقیقه
فصل چهارم: مالیات
17 دقیقه
فصل پنجم: اهرم جادویی به عنوان بدهی
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه

مانلی کاظمي
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب خوبی بود من در دور تندتر آنرا شنیدم ولی نکات کلیدی و آموزنده با جملاتی کاربردی صحبت کرده است. ‌
. هرچند در برخی موارد از آن‌ها در کتاب‌های دیگر رابرت کیوباکس هم گفته شده است. ‌
اما این کتاب نکات جالبی برای افزایش هوش مالی می‌گوید.
ابوالفضل سهیلی فر
۱۴۰۱/۵/۱۹
ببینید خوب بود ولی کلی بود مثلا ب بسم الله رو گفته بود خودتون باید پیگیری کنید
مثلا راجبع هوش مالی توش صحبت میشه خودتون باید برید در موردش سرچ کنید
یا تفاوت تربیت و آموزش کلا خوب بود ولی باید مثل دانشجو برید دنبالش
علی ملک
۱۴۰۰/۲/۱۳
برای درک بهتر حتما مجموعه کتاب هاشو مطالعه کنید به نظر من با این حجم کم و زمان کمی که ازتون میگیره فقط ذخنو بیدار کنه یا یک جمله ازش یاد بگیری کافیه
من مشتاقاته مجموعه کتاب هاشو یا گوش میدم یا مخونم
A T
۱۴۰۱/۴/۲۱
بازهم یک اثر فوق العاده دیگه از کیوساکی که مرحله‌ای پیشرفته تر از آموزه‌های این معلم خوب هست و واقعا راهگشا برای دیدن ظرفیتهای پنهان تفکر سرمایه گذارانه داشتن.
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۱۱/۸
مطمئنم نیستم کتاب بی سر و ته بود یا ترجمه ولی فقط شعار و تعریف از خود بود هیچ نکته به درد بخوری درش ندیدم. سه ستاره هم به احترام کیوساکی میزارم.
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۹/۲۰
این کتاب عالی بود از این جهت که نشان می‌دهد بهترین مدل سرمایه گذاری چیه؟ و چطوری؟ حتی اگر پول ناچیزی داریم...
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۷/۲۰
هرچند کیوساکی کمی سنت شکن و غیرمتعارف بحث می‌کند ولیکن قوانین پول و ثروت را بطور ساده و ملموس شرح داده است.
یاسر زارع
۱۴۰۱/۷/۲۱
واقعا همه چیز تیتر وار بود و نمیشه گفت راهکاری ارائه کرد. در هر موضوع خیلی کلی صحبت کرد.
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۱/۴
یک کتاب بی نظیر و روانشناسی مدیریتی و موفقیتی از کیوساکی عزیز
علی حیدرزاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
این که همش کلی گویی بود خب اون اموزش‌ها رو چرا وارد جزعیاتش نشدید
اصغر یوسفی
۱۴۰۰/۱۰/۲
کتابهای رابرت تقریبا توی یک موضوع می‌چرخند. ولی باید همشو شنید...
عرشیا گردان
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بسیار عالی و بی نظیر تشکر واسه گروه خوب ترجمه 🙏🙏💛💛
M.n
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
کتاب خوبیه اگه بهش عمل بشه
Farzane khalili
۱۴۰۲/۱/۱۰
صدای گوینده رو دوس داشتم ممنون
سعید احمدی نسب
۱۴۰۱/۱۰/۶
واقعا لازمه همه اون رو بخونند
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برتری ناعادلانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.