معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر

گاهی اوقات، کنار آمدن با مشکلات کافی نیست؛ آن‌ها باید حل شوند. گابریل وینبرگ و لورن مک کان در خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر راهکارهای مفیدی را در اختیار شما می‌گذارند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید بر مشکلات خود مسلط شوید و آن‌ها را حل‌وفصل کنید. نسخه‌ی کامل این اثر در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر

در طول روز در موقعیت‌های بسیاری قرار می‌گیریم که باید در آن‌ها از میان چند گزینه یکی را انتخاب کنیم. در برخی از این موقعیت‌ها به‌شکلی خودکار و ناخودآگاه تصمیم می‌گیریم و در برخی دیگر ممکن است تصمیم‌گیری آنچنان دشوار باشد که راه‌های موجود را روی کاغذ بیاوریم و به تحلیل و بررسی هر یک بپردازیم. اما راهکارهای مفیدی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها فرآیند تصمیم‌گیری و حل مسئله را تسهیل کرد. در خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر (Super Thinking) نوشته‌ی گابریل وینبرگ (Gabriel weinberg) و لورن مک کان (Lauren McCann) تعدادی از این راه‌حل‌ها را می‌شنوید.

اکثر ما هر روز درگیر حل مشکلات کوچک و بزرگی می‌شویم. از پیدا نکردن جای پارک مناسب تا هول‌ووَلای پاس نشدن چک چندصد میلیونی در موعد مقرر. در چنین شرایطی، ما چاره‌ای جز رویارویی با دشواری و اتخاذ بهترین تصمیم ممکن نداریم. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در بزنگاه مهمی هنگام تصمیم‌گیری آنچنان مضطرب و مستأصل شده باشید که چیزی به لحظه‌ی موعود نمانده، عصیان کنید و کاسه‌کوزه‌ی همه‌چیز را به هم بزنید. اضطراب است که با شما چنین کاری می‌کند. اما چگونه می‌توان از پس این اضطراب برآمد؟ گابریل وینبرگ و لورن مک در خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر به شما می‌گویند.

به‌طور کلی افرادی که می‌توانند مشکلات و چالش‌ها را برای خود تعریف کنند، گزینه‌های موجود برای حل آن‌ها را در نظر بگیرند، از میان آن‌ها بهترین راه را انتخاب کنند و تصمیم خود را عملی سازند، تمام مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای حل مؤثر مشکلات را دارند. اما ماجرا به همین سادگی و سرراستی نیست. در این خلاصه کتاب صوتی می‌شنوید که چگونه روی زمین سفت واقعیت می‌توانید به مهارت حل مسئله مجهز شوید. گاهی اوقات پیروی از یک روش گام به گام برای تعریف مشکلات، یافتن یا ساختن راه‌حل و عملی کردن آن می‌تواند این فرآیند را برای شما آسان‌تر کند.

نشر صوتی نوین کتاب گویا، این اثر را با ترجمه‌ی زهرا احمدی در قالب میکروبوک صوتی تهیه و منتشر کرده است. خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب تفکر برتر

  • کتاب تفکر برتر شبیه یک زمین بازی فکری است که مغز شما را وادار می‌کند تا تمرین‌های ذهنی را انجام دهد و دنیا را متفاوت ببیند. (شین پریش، وبلاگ‌نویس و پادکستر)
  • منبعی ارزشمند برای درک دنیا، یادگیری تصمیم‌گیری‌های خوب و شرط‌بندی‌های هوشمندانه. یک کتاب خواندنی سریع و سرگرم‌کننده، پر از اطلاعات مفید در هر صفحه. ‌ای کاش این کتاب را چند سال پیش می‌خواندم! (آنی دوک، نویسنده‌ی کتاب تفکر نامطمئن)
  • درونی کردن این مدل‌های ذهنی به شما کمک می‌کند تا دنیای اطراف خود را درک کنید. هنگامی که آن‌ها را شناسایی کردید، می‌توانید رفتار خود را تغییر دهید تا از تله‌های رایج اجتناب کنید، نحوه‌ی تعامل خود را با افراد برای به دست آوردن نتایج بهتر تنظیم کنید، و مدل‌های ذهنی جدیدی را بیان کنید: جهانی که هنوز کشف نشده است. (برایان آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیر عامل Coinbase)

خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در تصمیم‌گیری‌ها و حل مشکلات خود با بحران روبه‌رو هستید و می‌خواهید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند.

با گابریل وینبرگ و لورن مک کان بیشتر آشنا شویم

گابریل وینبرگ بنیان‌گذار و مدیرعامل سامانه‌ی جستجوگر «داک‌داک‌گو» است. او همچنین در حیطه‌ی سرمایه‌گذاری‌های خصوصی نیز فعالیت دارد و از سوی رسانه‌های تلویزیونی مهمی همچون سی‌بی‌اس و فاکس و مطبوعات نامداری مانند گاردین و واشنگتن‌ به‌عنوان شخصیتی برجسته و مؤثر معرفی شده است. این کارآفرین و سرمایه‌دار پرآوازه مدرک تحصیلی خود را از انستیتوی فناوری ماساچوست که یکی از مهم‌ترین مراکز پژوهشی در سراسر جهان به شمار می‌رود، دریافت کرده است.

لورن مک کان یک آمارشناس و محقق است. او نزدیک به یک دهه در شرکت گلاکسو اسمیت کلاین مشغول به کار بود، جایی که در آن کارآزمایی‌های بالینی را طراحی و تجزیه و تحلیل می‌کرد و همزمان مقالاتی را در مجلات پزشکی معتبر از جمله مجله‌ی پزشکی نیوانگلند می‌نوشت. لورن مک کان دارای مدرک دکتری است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر می‌شنویم

موضوع شغل‌یابی را در نظر بگیرید. اکثر مردم انرژی خود را برای درخواست موقعیت‌های شغلی زیادی هدر می‌دهند و به اولین فرصت پیش‌آمده سریعاً پاسخ مثبت می‌دهند. مدل اصول اولیه رویکردی متفاوت را پیشنهاد می‌دهد. پیش از ارسال رزومه ارزش‌های خود را تعریف کنید. استقلال، جایگاه یا پول؟ کدام‌یک برایتان مهم‌تر است؟ در مرحله‌ی بعد خطوط قرمزتان را مشخص کنید. مثلاً میزان مسافتی که حاضرید روزانه در رفت‌وآمد باشید یا کمترین جایگاهی که مایلید بپذیرید. در آخر این ارزش‌ها را با موقعیت‌های موجود چک کنید. این یعنی صورت عملی قانون معکوس. نه هر شغلی که در دسترس باشد بلکه به موارد متناسب با نیازتان درخواست می‌دهید.

کلید مسائل عاطفی زندگی شاید در دستان تیغ اُکام باشد. در مبحث قبلی شنیدیم که تفکر اساسی بر پایه‌ی حقایق بنیادین است. اما چطور درستی آن‌ها را تشخیص می‌دهید؟ این سؤالی است که از دیرباز وجود داشته است. برای مثال به نقل از بتلمیوس، ستاره‌شناس رومی قرن دوم، توضیح پدیده٬ها با استفاده از ساده‌ترین فرضیات ممکن از اصول پسندیده به شمار می‌رود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
تفکر برتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تفکر برتر
نویسنده،
مترجمزهرا احمدی
راویندا پوریان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر

طاها ناصری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتابی مفید بود و لازم هست که بارها گوشش کرده و مدل‌های اون رو در زندگی روزمره پیدا و از این اصول در حل مشکلات و مسایل پیش رو استفاده کرد. مثلا مدل جرم انفجاری قابل تعمیم به مسایل تجاری هست. و مدل مهد کودک اسرائیلی قابل تعمیم به مسایل روزمره خودمون در ارتباطات هست. توصیه من این هست که حتما این کتاب خریداری و مدلهای فکری آن هم پیادهسازی بشه...
Hoori
۱۴۰۲/۵/۱۷
من نتونستم زیاد ارتباط برقرار کنم. احساس کردم تند تند یک سری حرفهای کلیشه گفته میشه، شایدم اشتباه میکنم، نمیدونم هرچه سعی کردم بفهمم اما نتونستم. شاید در آینده دوباره گوش بدم و نظرم اگر عوض شد میام این نظر رو تصحیح میکنم. فعلا نظرم همینه.
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۱
خلاصه کتابی برای دستیابی به موفقیت بیش از پیش با استفاده درست از ذهن.
جواد صفاریان
۱۴۰۲/۲/۲۵
عالی بود کاملا مفید که به درد زندگیه روز مره هر ادمی میخوره
Maryammaghbol
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتاب خوبی است پیشنهاد مطالعه میدهم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تفکر برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.