معرفی و دانلود کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک

عکس جلد کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک

کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک نوشته‌ی فرد کاپلان، درباره‌ی یکی از مهم‌ترین و بحث برانگیزترین موضوعات در حوزه امنیت و دفاع ملی ایالات متحده است که به تاریخ جرایم سایبری در سطح بین المللی می‌پردازد و مثال‌های جذاب و باورنکردنی را در این باره می‌آورد.

درباره کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک:

جنگ سایبری در دنیای امروز نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ از جنگ خلیج فارس و ایران و عراق تا درگیری‌های هائیتی، صربستان، سوریه و شوروی سابق. کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک (Dark Territory) تاریخچه‌ای کمتر شناخته شده را شرح می‌دهد که می‌تواند برای آیندگان نیز مفید باشد.

فرد کاپلان روزنامه نگار امنیتی و دفاعی در میکروبوک قلمرو تاریک شما را به سفری هیجان انگیز و خطرناک می‌برد؛ جایی که آژانس امنیت ملی آمریکا، واحدهای سایبری کاملا مخفی در پنتاگون و سربازان جنگ اطلاعاتی درگیر آن هستند تا بتوانند سیاست گذاران، دانشمندان و جاسوسانی که این شکل جدید از جنگ را طراحی کرده‌اند، شناسایی کرده و علیه آن بجنگند.

شما در این کتاب با تاریخ جنگ سایبری و رویدادهایی آشنا خواهید شد که اثرات جدی و مهمی در عملیات‌های مهم نظامی و اطلاعاتی گذاشته‌اند. برای مثال می‌توان از تکنیک‌های سایبری به کار رفته در جنگ 1991 آمریکا علیه کویت در زمان ریاست جمهوری جرج بوش نام برد یا از برنامه خنثی سازی که ایالات متحده بر روی نیروی هوایی هائیتی در سال 1994 اجرا کرد و یا حتی از حمله نیروهای اسرائیلی به رادارهای دفاعی سوریه در سال 2007 با هدف بمباران کردن راکتور هسته‌ای این کشور.

نکوداشت‌های کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک:

- تاریخ جذاب جنگ سایبری! (نیویورکر)

- قلمرو تاریک بینشی مهیج درباره سیاست‌ گذاری‌های کلان، هکرهای رایانه‌ای و جنگ اطلاعاتی ارائه می‌دهد. (روزنامه The Financial Express)

- یک تاریخ مهم، نگران کننده و جذاب که به طور قانع کننده‌ای استدلال می‌کند تا سال 2015 هیچ دفاعی در برابر حملات سایبری وجود ندارد. (Kirkus Reviews, starred review)

- یک تاریخچه چشمگیر از تلاش‌های دولت آمریکا برای مدیریت موثر امنیت ملی دربرابر شبکه ارتباطات جهانی. کتاب قلمرو تاریک گزارش عمیقی و گسترده ارائه می‌دهد که گاهی باعث تعجب شما می‌شود. (مجله نیویورک تایمز)

- قلمرو تاریک روایت نگران کننده اما جذاب تصمیمات آمریکا برای استفاده از فرصت‌ها و دفاع در برابر خطرات دوران جدید سایبری است. این کتاب با تلاش و زحمت زیادی نوشته شده و کاپلان تصویری حیرت انگیز از ناامن بودن سیستم‌های سایبری ایجاد می‌کند. (واشنگتن پست)

کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سیاست و روابط بین الملل علاقه مند باشید و بخواهید با جدیدترین تحولات در این زمینه آشنا شوید، این میکروبوک به شما پیشنهاد می‌شود.

فرد کاپلان را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی‌ست که ستون نویس امنیت ملی مجله Slate است و تحولات سیاست خارجی ایالات متحده را پوشش می‌دهد. فرد کاپلان (Fred Kaplan) مدرک دکترای خود را در رشته علوم سیاسی از موسسه فناوری ماساچوست دریافت کرده است و از سال‌ها 1978 تا 1980 به عنوان مشاور سیاست خارجی و دفاعی یکی از نمایندگان مجلس آمریکا فعالیت می‌کرد.

کاپلان پیش از آنکه برای مجله Slate بنویسد، خبرنگار بوستون گلوب و واشنگتن دی سی بود و موفق شد برای یکی از گزارش‌های تحقیقی و جذابش، جایزه پولیتزر را در سال 1983 دریافت کند.

این روزنامه نگار هم اکنون با رسانه‌های معتبری همچون نیویورک تایمز، آتلانتیک، نیویورکر و ساینتیک آمریکن نیز همکاری می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک می‌شنویم:

شاید فکر کنید اولین افرادی که شبکه ارتباطی را هک کردند، مثلا گروهی از متخصصان پیشتاز در امور کامپیوتری بوده‌اند که از نسخه ابتدایی اینترنت استفاده کرده‌اند. اما رهگیری ارتباطات تاریخی غنی دارد که به دورانی بسیار پیشتر برمی‌گردد. به عنوان مثال در طول جنگ داخلی آمریکا ژنرال‌ها می‌دانستند که پیام‌های تلگرافی‌شان رهگیری می‌شود. بنابراین به کرات فرمان‌های جعلی صادر می‌کردند تا از این طریق دشمن را به دنبال کاری بیهوده بفرستند.

رمز نویس‌های آمریکایی و بریتانیایی هم در طول جنگ جهانی دوم پیام‌های بسیار مهم ارسالی از جانب نیروهای آلمانی و ژاپنی را رمزگشایی می‌کردند؛ یعنی همان رهگیری ارتباطات که نقشی حیاتی در پیروزی متفقین ایفا کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
بخش اول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک
نویسنده
مترجمزهرا احمدی
راویندا پوریان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های تاریخ جهان
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک

برای دریافت کتاب صوتی میکروبوک قلمرو تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.