معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم رازی که موفق‌ترین افراد از دیگران پنهان کرده بودند را به شما عرضه می‌کند! در این اثر مفید که به کوشش مریم قریشی گردآوری شده با اهمیت هویت‌سازی در توسعه‌ی کسب‌وکارتان آشنا می‌شوید و می‌آموزید چگونه از آن برای رسیدن به اهدافتان کمک بگیرید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

بیشتر افراد لیستی از برندهای موردعلاقه‌ی پوشاک، عطر یا محصولات دیجیتال در ذهنشان دارند اما زمانی که کلمه‌ی «برند» کنار واژه‌ی «شخصی» قرار می‌گیرد همه چیز متفاوت می‌شود. اگر شما یکی از فعالین حوزه‌ی مارکتینگ باشید احتمالاً خوب می‌دانید از چه حرف می‌زنیم؛ اما چنانچه معنی این ترکیب برایتان گنگ است با ما در خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم از مریم قریشی همراه شوید.

برند شخصی اصطلاحی نوظهور است که به فرایند ایجاد هویت برای یک شخص یا شرکت اشاره می‌کند. همانطور که حدس می‌زنید این مسیر قرار است به افزایش فروش، محبوبیت بیشتر و خلاصه بالا بردن سود شخصی و مالی شما منجر شود ولی تفاوتی اساسی میان ساخت برند شخصی و بازاریابی وجود دارد. همانطور که پس از شنیدن خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم به آن پی می‌برید، هدف این کار کمک به تشخیص و تدوین ارزش‌هایی است که در حرفه‌تان به آن‌ها مقید هستید.

برند شخصی معنایی است که با شنیدن نامتان در ذهن مشتری شکل می‌گیرد، به مخاطبتان این پیام را می‌دهد که می‌دانید به دنبال چه هستید و چرا او باید میان صدها رقیب، کسب‌وکار شما را برای دریافت خدمات انتخاب کند. این ابزار ضروری، قدرتی رقابت‌ناپذیر را در اختیارتان می‌گذارد: هویتی متمایز که مانند الماسی در میان رقبا می‌درخشد.

به یاد داشته باشید که برند شخصی در پی ارتقای کسب‌وکار شماست؛ اما دقت کنید که این فرایند نه از راه تبلیغ محصولاتتان بلکه به وسیله تبلیغ شخص شما اتفاق می‌افتد. در دنیایی که هزاران شرکت، موسسه یا تولیدی مشغول فعالیت هستند احترام و اعتمادی که میان مشتریان بالقوه برخوردارید عاملی است که برای تبدیل آن‌ها به خریداران وفادار نیاز دارید. اگر باور ندارید، کافی است به خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم گوش فرا دهید!

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصین مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر صوتی را به هر فردی که قصد دارد به موفقیت شغلی برسد پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم می‌شنویم

هرچه بیشتر از ارزش‌هایتان آگاه شوید راحت‌تر به آن‌ها عمل می‌کنید. اگر هدف و برنامه‌ای در سر دارید و بر این باور هستید که پاداش زیادی منتظرتان است ساکت باشید و بگذارید عملتان به جایتان صحبت کند. همیشه با عمل خود صحبت کنید. ورود به دنیای دیجیتال را بخشی از برنامه بازاریابی‌تان قرار دهید.

همانطور احتمالا می دانید شاهد انتقال کسب‌وکارها به دنیای دیجیتالی هستیم. اگر در این زمینه زودتر اقدام نکنید مسیر طولانی‌ای را عقب مانده‌اید. صفحه‌ی اجتماعی یا وب‌سایتی ایجاد کنید تا مردم آنچه که انجام می‌دهید را ببینند. هرجا که دست‌یافته‌هایتان به شما اعتبار می‌بخشند در ترویج دادنشان تعلل نکنید.

اگر مردم ندانند کجا می‌توانند شما را پیدا کنند، نمی‌توانند با شما ارتباط بگیرند. داشتن یک پایگاه درها را برای موقعیت‌های بیشتر رو به شما می‌گشاید. به یاد داشته باشید که هدف برندسازی شخصی تنها فروش یا یک موقعیت کاری عالی نیست، بلکه هدف این است که خودتان را در سترس دیگران از جمله دوستان ومشتریان قرار دهید ... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
چگونه برند شخصی بسازیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

زیبامومنی
۱۴۰۳/۱/۳۱
برای کسانیکه تازه کار هستند بسیار مفید و تاثیر برانگیزه
حتم اتوصیه میکنم
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۴
یک کتاب مناسب برای کسانی که تازه شروع به انتخاب و توسعه برند شخصی کرده‌اند.
سید حسن جهانمیر
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
میکرو کتاب بسیار انگیزشی هسته خلاصه یک کار آفرین موفق توضیح داده است
moallem emrooz
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتاب خیلی خلاصه بود و خیلی کاربردی نبود بنظرم جزئیات ریزی هست که بیان نشده
محمد نوروزی
۱۴۰۱/۹/۲۱
واقعاً فکر میکنم سرم کلاه رفت بعد از خریدنش…
ارزون بی کیفیت
احسان وفائی نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
نکات حاصی گفته نشد ولی بد نبود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه برند شخصی بسازیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.