معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل نوشته‌ی جورج سمیوئل کلاسون، به کمک قصه‌ها و داستان‌های تمثیلی، اصول مالی و کسب ثروت را به شما آموزش می‌دهد. این داستان‌ها درباره‌ی شخصی به نام آرکاد هستند که بیش از 4000 سال پیش زندگی می‌کرده و ثروتمندترین فرد بابل بوده است. این کتاب که میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است، یکی از اولین کتاب‌ها در حوزه‌ی توسعه‌ی فردی به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

جورج سمیوئل کلاسون (George Samuel Clason) در سن 52 سالگی برای آموزش اصول کسب درآمد و ثروت، کتاب ثروتمندترین مرد بابل (The Richest Man in Babylon) را نوشت. این کتاب صوتی شامل مجموعه‌ای از داستان‌ها و تمثیل‌ها بود که در آن‌ها شخصیتی به نام آرکاد اصول مالی را به دیگران آموزش می‌داد. انتشار کتاب ثروتمندترین مرد بابل شهرت و ثروت زیادی را برای جورج سمیوئل کلاسون به ارمغان آورد و تاکنون بیش از 2 میلیون نسخه از این اثر به فروش رفته‌اند که باعث شده کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل به یکی از آثار کلاسیک حوزه‌ی توسعه‌ی فردی تبدیل شود.

این نویسنده، توصیه‌هایش را در دو بخش قرار داده است: «هفت روش‌ پر کردن کیف‌های پول خالی» و «پنج قانون طلایی». در بخش اول، هفت اصل معرفی می‌شوند که به پس‌انداز کردن مناسب درآمد‌ها و افزایش مهارت‌های فردی و شخصی می‌پردازند. بخش دوم، پنج قانون کلی افزایش درآمد و استفاده‌ی صحیح از دارایی‌ها را معرفی می‌کنند. این دو بخش اشتراکاتی با هم دارند و جورج سمیوئل کلاسون برای تأکید بیشتر آن‌ها را از دید برده‌ها، مردم عادی، تاجران و حتی خدایان بررسی کرده است.

شاید بتوان اصلی‌ترین قانونی که جورج سمیوئل کلاسون در کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل به آن می‌پردازد را این دانست: «همیشه 10 درصد از درآمدت را ذخیره و پس‌انداز کن». این نویسنده در ادامه بیان می‌کند برای کسب ثروت و رسیدن به موفقیت، باید از عمل براساس خواسته‌های آنی و امیال زودگذر اجتناب کرد و درآمد‌ها و ثروت‌های به دست آمده را بر روی دارایی‌های مناسب (از جمله توانایی‌ها و مهارت‌های خودتان) سرمایه‌گذاری کرد.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل، نوع خاصی از حکمت و فلسفه‌ی مالی را به شما آموزش می‌دهد که در طی سالیان سال توسط هزاران نفر مورد آزمایش قرار گرفته و موفقیت و ثروت زیادی را برای بسیاری به ارمغان آورده است. این کتاب توسط نشر مات و با ترجمه‌ی نسترن خدیو منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی آوانامه، به گویندگی مهبد قناعت پیشه تهیه کرده است.

در نکوداشت خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

  • زمانی که جوان بودم، اثرِ کلاسیک جورج سمیوئل کلاسون به نام ثروتمندترین مرد بابل را خواندم که از طریق داستان‌ها و حکایت‌های قدیمی، توصیه‌های مالی عاقلانه‌ای را ارائه می‌کرد. خواندن آن را به همه توصیه می‌کنم. (آنتونی رابینز، نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های «بیداری غول درون» و «قدرت نامحدود»)

خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های توسعه‌ی فردی علاقه‌مندید و می‌خواهید از راه‌های کسب درآمد آگاهی پیدا کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل می‌شنویم

رودان نیزه‌ساز، از اینکه 50 قطعه طلا به دارایی‌اش افزوده شده، بسیار هیجان‌زده بود. او مسرور و شادمان به سمت کاخ پادشاه قدم می‌زد درحالی‌که طلاها در کیفش جیلینگ جیلینگ صدا می‌دادند. رودان هرگز در تمام طول عمرش چنین پولی نداشت. برای همین به سختی می‌توانست قدرت و نیروی آنچه در کیفش حمل می‌کرد را باور کند. او می‌توانست هر چیزی که آرزویش را داشت بخرد، ولی نمی‌دانست با این طلاها چه چیزی بخرد. خواهر رودان از وی تقاضا کرد طلاها را به او بدهد تا شوهرش بتواند کسب‌وکارش را توسعه داده و تاجر ثروتمندی بشود؛ ولی رودان نمی‌دانست باید چه کار کند. برای همین، نزد ماتون، وام‌دهنده‌ی طلا رفت تا درباره‌ی این طلاها با او مشورت نماید. ماتون از دیدن او متعجب شد، چون فردی برای مشاوره‌ی مالی نزد وام‌دهنده نمی‌آمد. او با لبخند به رودان خوشآمد گفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
ثروتمندترین مرد بابل - بخش اول
22 دقیقه
ثروتمندترین مرد بابل - بخش دوم
28 دقیقه
ثروتمندترین مرد بابل - بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
نویسنده
مترجمنسترن خدیو
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

😎Cr7 Cr7
۱۴۰۲/۷/۱۵
عالی عالی عالی، خلاصه عالی از این کتاب هست، مخصوصا با صدای اقای قناعت پیشه که واقعا صدای جذابی دارن
فرهاد.
۱۴۰۲/۷/۲۳
خیلی جالب بود خیلی کمک کرد به نوع دیدگاه اقتصادی خودم عالی.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.