معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟

اولویت‌بندی از مهم‌ترین شروط برای رسیدن به موفقیت در هر کار و هدفی است. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟ درباره‌ی اهمیت برنامه‌ریزی مشخص برای هر مرحله از کارهایمان صحبت می‌کند. از نظر او بدون طراحی یک نقشه‌ی ازپیش‌تعیین‌شده، هیچ فردی قادر نیست حداکثر قابلیت‌هایش برای رسیدن به موفقیت را به کار بگیرد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟

اولویت‌بندی کردن از جمله مهارت‌هایی است که اگر به اهدافتان اهمیت می‌دهید، ناگزیر از آموختن آن هستید. بدون یک برنامه‌ریزی منسجم و مشخص، که اولویت‌بندی از گام‌های مهم آن محسوب می‌شود، قادر نخواهید بود در زمان مشخص به اهداف خودتان برسید. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم تلاش می‌کند تا این مهارت را به مخاطبان خود آموزش دهد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

اگر مشغول استراحت یا تفریح باشید و در همان لحظه مسئله‌ی ضروری و مهمی پیش بیاید، کار چندان دشواری در پیش ندارید. به‌راحتی اولویت‌بندی می‌کنید و تصمیم می‌گیرید فعلاً استراحت خود را متوقف کرده و به آن کار پیش‌آمده بپردازید. اما اوضاع همیشه به این منوال پیش نمی‌رود و در بسیاری از موقعیت‌ها، شما درست وسط یک پروژه‌ی مهم و حیاتی، درگیر موارد خاصی می‌شوید. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟ تلاش دارد تا اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی در چنین مواردی را به مخاطبان خود بیاموزد.

مارک مک کورمک در این کتاب به ما یادآوری می‌کند که تفکیک مسائل از یکدیگر، از جمله مهارت‌های ضروری برای یک مدیر و یا هر شخص موفقی است. ما باید بتوانیم احساسات خود را نیز تفکیک کرده و عصبانیت‌ها و ناراحتی‌هایمان را تنها در مواقع لازم و مربوط بروز دهیم. در این خلاصه کتاب صوتی، انواع مهارت‌های لازم برای یک برنامه‌ریزی درست را خواهیم آموخت.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟ را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این ناشر تابه‌حال عناوین متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به از این قرار هستند: «تناسب اندام»، «فیلمسازی»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «ابرغذاها» و «بافتن شال».

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم برای مخاطبان کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت، برنامه‌ریزی و مهارت‌های مدیریتی مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟ می‌شنویم

چه هنگامی که میز کارتان را مرتب می‌کنید تا دنبال وسایلتان نگردید و چه زمانی که روزتان را سازمان‌دهی می‌کنید تا بتوانید راحت‌تر روی اهداف پیش رویتان تمرکز داشته باشید، تفکیک و بخش‌بندی، دومین گام برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب است. وقتی اولویت‌های خود را مشخص می‌کنید، چه برای یک روز باشد، چه یک ساعت یا جلسه یا پروژه‌ای خاص، تفکیک کردن به معنای تمرکز روی هر کار مجزایی است، بی‌آنکه این فعالیت روی زمان‌بندی و کارایی آن یکی اثر بگذارد. برای مثال، اگر جلسه‌ای را به پایان ببرم که طی آن اختلاف نظری اساسی با کسی داشته‌ام، نباید اجازه دهم احساساتم به جلسه یا تماس بعدی نیز منتقل شود. در غیر این صورت نسبت به نفر بعدی که ملاقات می‌کنم، بی‌عدالتی کرده‌ام. به‌عنوان نمونه، اگر بی‌مقدمه به منشی‌ام بپرم، این تصور ایجاد می‌شود که به خاطر عملی که او انجام داده، از دستش دل‌خور و عصبانیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
21 دقیقه
چگونه برای موفقیت برنامه‌ریزی کنیم؟
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه برای موفقیت برنامه ریزی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.