معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگی، کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگی، کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگی، کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید

بسیاری از اوقات برای رخ دادن تغییر مثبتی که زندگی‌تان به آن نیازمندید، تنها به اقدام کردن نسبت به همان چیزی که از قبل می‌دانید احتیاج دارید. مل رابینز در خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه که ازجمله پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در سال 2017 بوده است، به توصیف و تشریح قانونی می‌پردازد که مطابق با آن تردید، بهانه‌تراشی و هرگونه مانعی برای اقدامات لازم جهت تغییر در زندگی را کنار خواهید گذاشت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

«یک روز او در آگهی بازرگانی، تصویر موشکی را دید که با شمارش معکوس پنج، چهار، سه، دو و یک پرتاب شد و این شروع یک تغییر بزرگ و فوری بود؛ چراکه تصمیم گرفت صبح روز بعد، مثل موشک خودش را از رخت‌خواب بیرون کند. آن‌قدر سریع که فرصت پشیمان شدن نداشته باشد.» مل رابینز (Mel Robbins) در خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه (The 5 Second Rule)، از روزی می‌گوید که با رسیدن به نظریه‌ی قانون پنج ثانیه، زندگی‌اش دچار تحولی بزرگ شد. او که از مدتی پیش‌تر، با سردرگمی و کمبود اعتمادبه‌نفس دست‌وپنجه نرم می‌کرده، کنترل همه‌چیز را خارج از دسترس خود می‌دیده است. تا اینکه یک روز، با دیدن این تبلیغ، ایده‌ای به ذهنش خطور می‌کند؛ ایده‌ای که زندگی شخصی، حرفه‌ای و خانوادگی مل رابینز را دگرگون می‌کند.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

توصیه‌ی مل رابینز به مخاطبانش در خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه، این است: همان کاری را انجام دهید که باید! ترس و تردید را کنار بگذارید. بسیاری از اوقات، کاملاً می‌دانیم که مشکل موجود در زندگی‌مان چیست و باید چه‌کاری برای حل آن انجام دهیم؛ اما تردیدها و سایر عوامل باعث می‌شوند که عمل به این ایده را به تعویق بیندازیم. مل رابینز اعتقاد دارد که نباید معطل کرد و به ذهن فرصت بهانه‌تراشی داد. باید با شجاعت و اطمینان، تصمیمی را که لازم است بگیریم و کاری که ضرورت دارد را انجام دهیم. خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه، حاوی نظریه‌ی تجربه‌شده و اثبات‌شده‌ی او برای رسیدن به چنین مرحله‌ای‌ست.

قانونی که مل رابینز در این خلاصه کتاب صوتی بیان می‌کند، به این شرح است: ما در ابتدای هر اتفاقی، به صورت غریزی می‌دانیم که باید چه‌کار کنیم و تصمیم درست کدام است؛ اما مدتی که می‌گذرد، مغز شروع به تجزیه‌وتحلیل و توجیه می‌کند. به این صورت ما دچار تردید شده و از انجام آن عمل منصرف می‌شویم. نکته‌ی مهم این‌جاست که میان این احساس غریزی و شروع تجزیه‌وتحلیل در مغز، پنج ثانیه فاصله‌ی زمانی وجود دارد. چیزی که مل رابینز در خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه بیان می‌کند، این است که وقتی احساس می‌کنیم لازم است تصمیم مهمی بگیریم، باید حواسمان به این پنج ثانیه باشد و اجازه ندهیم که عملکردهای طبیعی مغز، مانع از اتخاذ این تصمیم شوند. البته واضح است که برای عمل کردن به این قانون احتیاج به شجاعت و جسارت بالایی نیز داریم.

خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه را نشر صوتی آوانامه با صدای مریم پاک ذات و براساس ترجمه‌ی نسترن خدیو منتشر کرده و نسخه‌ی متنی کتاب را انتشارات مات به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

  • کتاب برگزیده‌ی غیرداستانی سال به انتخاب Audible's
  • به فروش رسیدن حدود دومیلیون نسخه از کتاب
  • منتشرشده به سی‌وسه زبان زنده‌ی دنیا
  • کسب رتبه‌ی ششم در میان پرمخاطب‌ترین کتاب‌های سال آمازون
  • دریافت بیش از صدهزار بازخورد پنج‌ستاره از طرف مخاطبان در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

  • روان، کاربردی، با پشتوانه‌ی علمی و اثبات‌شده. (آمازون)
  • کتابی روان، حاوی پاسخ‌هایی همه‌جانبه درباره‌ی مشکلی که تک‌تک ما با آن روبه‌رو هستیم؛ یعنی عقب‌نشینی کردن در موقعیت‌های مختلف. (Barnes & Noble)

خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید زمان آن رسیده که زندگی خود را متحول کنید و شجاعت و تلاش بیشتری برای رسیدن به اهدافتان به‌خرج دهید، گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگی، کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید می‌شنویم

زمانی که شما شروع به استفاده از این قانون می‌کنید، شگفت‌زده می‌شوید که چقدر راحت می‌توانید با یک تصمیم پنج‌ثانیه‌ای، همه‌چیز را دگرگون سازید. نویسنده نمی‌توانست درک کند که چرا تغییر و دگرگون‌سازی اوضاع، حتی در جهت بهبود یافتن و بهتر شدن مسائل، دشوار بود. اگرچه او پس از شروع به استفاده‌ی قانون، متوجه شد که تغییر به شجاعت بستگی دارد و این همان نکته‌ای است که هر روز برای اتخاذ تصمیمات کوچک پنج‌ثانیه‌ای نیاز است. همان‌طور که او بیشتر و بیشتر از این قانون استفاده می‌کرد، دریافت که در طول روز، تصمیمات کوچکی می‌گرفت که مانع پیشرفتش می‌شدند.

... 5 ثانیه شجاعت، همه‌چیز را تغییر می‌دهد. زمانی که شما با شجاعت عمل می‌کنید، از فضای ذهنی خود فاصله می‌گیرید و با قلب خود تصمیم می‌گیرید و درواقع قدرت درون شما، در این‌جا نقش مهمی دارد. وقتی دراین‌باره تأمل می‌کنید، متوجه می‌شوید که به‌واسطه‌ی تصمیمی که با قلبتان می‌گیرید، ترس خود را نادیده گرفته و اجازه دادید شجاعت و اعتمادبه‌نفستان جای شما صحبت کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
قسمت اول
45 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگی، کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید
نویسنده
مترجمنسترن خدیو
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

آرش آزاد
۱۴۰۳/۱/۴
هر تکنیکی که بتونه جرقه‌ای در راستای حرکت و عملگرایی انسان ها بزنه قطعا مفیده و این کتاب دقیقا یک تکنیک خوب ارائه کرده
عبدالله بلوچی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
خلاصه کتاب هست ولی بد نیست ارزش شنیدن داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.