معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی

راز موفقیت چیست؟ چه کسی این راز را می‌داند؟ چگونه می‌توانیم به حقیقت موفقیت دست پیدا کنیم؟ مارک سنبورن در خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی به شما می‌آموزد که چگونه همواره در راستای رسیدن به اهدافتان باشید و از مسیر خارج نشوید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی

«چه کارهایی را هر روز انجام می‌دهی تا از موفقیت پیوسته‌ی خودت مطمئن باشی؟» این سؤالی بود که ایده‌ی این سخنرانی را در سر نویسنده‌ی این خلاصه کتاب انداخت. مارک سنبورن (Mark Sanborn) در خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی که دربرگیرنده‌ی یکی از سخنرانی‌های انگیزشی اوست، به شما می‌آموزد که چگونه در همه حال و در هر شرایطی در مسیر موفقیت گام بردارید.

موفقیت مفهومی است که برای هر فرد تعریفی متفاوت دارد. معیاری که شما با آن موفقیت را تعریف می‌کنید مهم‌ترین کلید برای موفق شدن است. پیش از هر چیز لازم است در خود کنکاش کنید تا تعریفی از مفهوم موفقیت در جهان‌بینی‌تان به دست آورید. داشتن یک شغل عالی، یک خانه‌ی بزرگ در بهترین نقطه‌ی شهر یا یک خانواده‌ی صمیمی؛ تعریف شما از موفقیت چه مصادیقی را شامل می‌شود؟

ممکن است هر کس تعریف منحصر به فردی از این مفهوم داشته باشد اما همه دراین‌باره در یک چیز مشترکیم: موفقیت برای هرکدام از ما دربرگیرنده‌ی هر معنایی که باشد، همه برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. دستیابی به موفقیت تبعات درخشانی را در زندگی ما به ارمغان می‌آورد: افزایش انگیزه، بالا رفتن اعتماد به نفس، برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های بیشتر و بزرگتر و... در این خلاصه کتاب صوتی، مارک سنبورن نکاتی را که به شما در این سفر پر چالش کمک می‌کند، ارائه می‌دهد.

مارک سنبورن، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «فِرد فاکتور»، شما را برای عبور موفقیت‌آمیز از گردنه‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی آماده می‌کند. او در این خلاصه کتاب لزوم داشتن یک جهان‌بینی منسجم را برای رسیدن به موفقیت شرح می‌دهد. ترجمه‌ی موعود کوهکن را از این سخنرانی انگیزشی با صدای مهدی سعادتی می‌شنوید. این اثر به‌همت نشر صوتی کلید آموزش در قالب خلاصه کتاب صوتی تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های انگیزشی در حوزه‌ی موفقیت‌های شخصی و شغلی علاقه دارید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با مارک سنبورن بیشتر آشنا شویم

این نویسنده، سخنران و کارآفرین آمریکایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1986 آغاز کرد. عمده‌ی شهرت او به‌خاطر کتاب پرفروشش با نام «فرد فاکتور» است. این کتاب فروشی بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان داشت و به یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و USA Today تبدیل شد. سنبورن پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ایالتی اوهایو، به‌عنوان مدیر اجرایی و ناشر مشغول به کار شد. او در سال‌های 1978-1979 به‌عنوان رئیس سازمان ملی FFA و بعدتر در سمت رئیس انجمن ملی سخنرانان به فعالیت پرداخت.

این سخنران انگیزشی پرآوازه دارای گواهینامه‌ی حرفه‌ای سخنرانی از انجمن ملی سخنرانان (NSA) است و یکی از اعضای تالار مشاهیر سخنرانان (CPAE) به شمار می‌رود. سنبورن همچنین موفق به دریافت جایزه‌ی کاوت به پاس کمک‌هایش به حرفه‌ی گویندگی و جایزه‌ی سفیر شرکت آزاد توسط مدیران فروش و بازاریابی بین‌المللی شده است. مجموعه‌ی ویدیویی او با عنوان «تیم‌سازی: نحوه‌ی ایجاد انگیزه و مدیریت افراد» به رتبه‌ی دوم لیست پرفروش‌ترین ویدیوهای آموزشی در ایالات متحده نائل شد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی می‌شنویم

گام پنجم: از نظامی‌ها درس بگیریم. دوست من به‌اسم کلیا مک‌کلری تو زمان جنگ ویتنام به کشورمون خدمت کرد. اون تو زمان جنگ یه دست و یه چشمش رو از دست داد. اون آسیب‌های جدی‌ای دید. به من یه کلمه‌ای یاد داد که نظامی‌ها تو زمان مبارزه و خارج از مبارزه استفاده می‌کنند و این کلمه «فیدو»ئه. یعنی فراموش کن و پیش برو. گاهی ما متوجه نمی‌شیم که چرا یه چیزی رخ داده و من فکر می‌کنم بعضی از افراد تو این مواقع کاملاً تو این حس پشیمونی و ناراحتی گیر می‌افتند. و این گیر افتادن رو به عنوان راهی برای درک بیشتر توجیه می‌کنند. من مطمئن نیستم که چرا بعضی اتفاقات رخ می‌دن. مثلاً چرا اتفاقات بد برای آدمای خوب رخ می‌ده. من نمی‌دونم چرا گرایش خوش‌بین می‌گه اگه شما نمی‌تونید مسئله‌ای رو متوجه بشید یه به اون بخندید، فراموشش کنید و پیشروی کنید. این اصطلاح برای نظامیا جوابگو بوده و می‌تونه برای ما هم مفید باشه اگه بخوایم از گرایش خوش‌بین پیروی کنیم. حالا به ذهنیت سوم می‌ریم: قدرت نفوذ یادگیرنده. ما باید پیوسته در حال یادگیری باشیم. چون جهان در حال تغییره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
84 دقیقه
موفقیت همیشگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
انکار واقعیت کاری نمیکنه باید واقعیت برگزینید و از آن الهام بگیرید و بپذیرید تا درس ازش بگیرید. دیدگاه را از نگاه کسی دیگر ببینید و دیدگاه عوض کنید و واقعیت همونه اما دیدگاه تغییر دهید. شوخ طبع بودن از دیگر راهکارهای موفقیت همیشگی است. از نظامی‌ها یاد بگیرید مثل کتاب تختخواب ات رو مرتب کن یا حتی در شازده‌کوچولو! جهان حال تغییر مداوم است. فکر کردن کار سختی است و واقعیت این است که افراد بسیار زیادی فکر نمی‌کنند؟!!! شما در حال جمع آوری اطلاعات هستید وقتی به اون عمل کنید به اطلاعات دست یافتید. توانایی صحت ارزیابی مطلب از مهارتهایی که به اون خوبه دست پیدا کنید. آیا مناسب است کارهایی که ما انجام می‌دهید و به شخصیت ما می‌خورد؟! تمایل به یادگیری داشته باشید و قبل از نیاز به یادگیری اونو فرا بگیرید، مهم است. المانینو داستان رویکردی به زندگیش جالب بود که امید به زندگی سبب اون شده بود. امید یه نیروی رویکرد است که باعث انجام و اقدام می‌شود. ارزش از نظر هرکس متفاوت است؛ و ارزش‌های خود را بشناسید و از ارزشمندیهایتان باخبر باشید. انتظارات از خود و دیگران از ما، را می‌دانید؟ من چه کاری می‌توانم انجام بدهم که ارزش‌های خودم را افزایش دهم؟ پرسش قدرتمندی است. آموزش مداوم در طول زندگی قدرت مهم دیگری است و آموزش انتظارات با توانایی‌های ما هم راستا می‌کند. تولید و ایجاد ارزش در موفقیت اولین راهکار است. همراهی و غنی‌ کردن زندگی دیگران به دیگران می‌فهماند که برای ما اون مهم است. حفظ روابط دومین روش است و سومین روش خلاقیت و نوآوری است و بیشتر یه ارزش است. سرعت عامل موفقیت دیگری است. تفاوت باعث نوآوری می‌شود. کمتر انجام دادن باعث ارزش می‌شود! مثل کتابهای کوچک الکترونیکی. شما چکاری می‌توانید انجام بدید؟
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
به نظرم فایل صوتی خوبی بود، و نکات و مفاهیم جالبی را بیان کرده آقای سنبورن. ایشون با بیان تجربیات شخصی خودشون در کار و تجارت و ترفندهای موجود در این حیطه می‌خواهند به نوعی راهنمایی کنند که همیشه موفقیت صد در صد نیست و باید خودمون عامل موفقیت خودمون رو بشناسیم. جهان بینی و موفقیت با هم زمین تا آسمون فرق می‌کنه و از خودمون باید بپرسیم چرا می‌خواهیم این کار رو انجام بدیم؟ دنبال چراهای اصلی برای رسیدم به هدف مشخص خودتون باشید و نتایج عالی کسب کنیم. دلایل جالبی رو بیان کردند و باهاشون ارتباط خوبی برقرار کردم. خوانش و یا دوبله فوق العاده بود و به این فایل صوتی می‌یومد. سپاس از کتابراه
فائقه
۱۴۰۱/۱۱/۴
به نظرم کتاب خوبی بود و خیلی ساده و روان و قابل درک و دلسوزانه توضیح میده (قبل از اینکه به چیزی نیاز پیدا کنید یاد بگیرید وهمیشه در حال یادگیری باشید) به نظرم بیشتر به درد نوجوونا میخوره که همش درگیر گوشی و برنامه‌های مجازی هستن و به اندازه کافی برای آموزش و یادگیری مطالب جدید زمان نمیزارن البته با هستن نوجوان‌های هدف و انگیزه بالا به هر حال خدا به همه کمک کنه و راه درست و آدم‌های درست رو سر راهشون قرار بده و با انگیزه بیشتر وموفق تر زندگی کنن الهی آمین💚💚
ندا رضائیان
۱۴۰۲/۱/۱۷
کتاب خوبی بود و‌ صدا و لحن گوینده مناسب بود
برای من اینجور کتابها کاربردی هست چون دائم به قول گوینده نیاز به یاداوری دارم، شاید طبق نظر برخی دوستان مطالب جدید نباشن ولی خلاصه وار نکات مفیدی رو جهت موفقیت ذکر کرده که شنیدن آن بی فایده نیست
میخواستم از کتابراه خواهش کنم کتابهای صوتی رایگان بیشتری در زمینه‌های روانشانسی و موفقیت ارائه دهد
نیلوفر آبی
۱۴۰۲/۲/۱۰
خیلی کتاب خوب است من دنبال متن آن هم گشتم که پیدا نکردم. سه بار به آن گوش دادم و یک بار نکات مهم آن را نوشتم و از نوشته هام چندبار خوندم که به امیداینکه موارد اشاره شده یکی یکی بتوانم عمل کنم. هر نکنه‌ی که در این کتاب گفته شده را باید با طلا نوشت. ساده و روان و آموزش دهنده است خیلی دوستش داشتم. این کتاب را به همه توصیه می‌کنم
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۱/۱۲
بدک نبود.
نقد‌های من:
۱) کتاب خیلی جالی نبود و محتوای جالبی نداشت و میتونست بهتر ترجمه بشه.
۲) کتاب با صوت و صدای دوبلر مرد بود در حالی که صدا باید ظریف و نازک باشه تا ارامش صوت باعث بشه در ذهن بمونه.
۳) کتاب با کیفیتی نبود چون متن با محتوای صوتی همراه نبود.
۴) کتاب فصل به فصل نبود و خیلی
خسته کننده میشد که طولانی میشد.
۵) کتاب با صدا‌های مختلفی همراه نبود مثلا تخیلات و صدای باد و ارامش و....
زهرا
۱۴۰۲/۳/۲۴
سلام کتاب موفقیت همیشگی کتاب خوبیه میشه از اون ایده‌های جدید گرفت مطالبی که تا بحال راجع بهشون فکر نکردیم و بطور ناخداگاه تو زندگی ازشون استفاده میکردیم با دید جدید توضیح میده و مهم بودنشون رو تاکید میکنه و اینکه زمان سخنرانی کوتاهه و خستگی نمیاره با یک ساعت گوش کردن میتونیم مطالب با ارزشی رو یاد بگیریم متشکرم
سمیه یاری بندانی
۱۴۰۲/۴/۱۳
خیلی از این کتاب خوشم اومد، یکبار کامل گوش کردمش، بعد بار دوم گوش کردمش و نکاتشو برای خودم نوشتم، تصمیم دارم هرروز در حین رانندگی یا در حال انجام کارهای منزل گوش بدم بهش و نکاتشو اجرا کنم، خلاصه بودنشو دوست داشتم. ممنون از اینکه این کتابو رایگان در اختیارمون گذاشتین. 🌹
شهرام سلطانی
۱۴۰۲/۵/۳
من می‌توانم وقتی باد می‌وزد بخوابم. این جمله جان کلام کتاب بود. یک جایی نوشته بودم آینده اکنون اتفاق می‌افتد اگر در آینده به فکر حل مشکلات باشید در واقع در گذشته زندگی می‌کنید. این کتاب یک‌هند بوک عملی برای راهنمایی کار و شغل موفق است.
فاطمه بهزاد
۱۴۰۲/۱/۸
این کتاب در خصوص ۷ روش و ۴ذهنیت کسب موفقیت صحبت می‌کند. از انجاییکه به این مهم اشاره دارد که «تعریف موفقیت برای هر فردی متفاوت است و نمی‌سود نسخه یکسانی برای همه پیچید» دید تازه‌ای نسبت به مقوله موفقیت برایم ایجاد کرد.
یحیی عابدزاده
۱۴۰۲/۲/۳
من نمره ۲۰ رو میدم. هر چند مباحث رو خیلی باز نکردن ولی تا اونجاییکه لازم بود و میتونست مفهوم و خواسته نویسنده رو برسونه بیان می‌کرد.
یه چیز جالب تر اینکه برای شنونده هم فرصت‌هایی برای چالش مهیا میکنه.
زهرا ایزدی
۱۴۰۲/۳/۲۵
خیلی کتاب خوبی هست به زندگی امید پیدا می‌کنی راه درست را نشانتون میده راه موفقیت را بهتون نشون میده کتاب صوتی خوبیه صداش هم خیلی خوبیه ممنون از نویسنده‌اش واقعا عالی هست به زندگی امید پیدا کردم ممنون تشکر
حامد کرمی
۱۴۰۲/۳/۱۹
در کل خوبه
نکته‌های جالب کاربردی و ساده
یه دیدگاه کلی میده که میشه باهاش ادامه داد (مثل دادن یه سر نخ)
در کل من ایراد خواصی نمی‌تونم بهش بگیرم
ارزش گوش دادن داره 👍🏼
راستی شروع کتاب، شروع متفاوتیه
👍🏼
ذاکر
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خوبیه من که از خواندنش لذت بردم همیشه به خودتون ایمان داشته باشین و باور داشته باشین که اون چیزی رو که میخواین بدست میارین اگر اون طوری باشین حتما اون اتفاقی میافته براتون که آرزو شو داشتین. ممنون از نویسنده اش.
مریم داودی
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب عالی بود من این کتاب را به صوت صوتی تهیه کردم. با تشکر از گوینده که مطالب رو خوب راحت بیان میکنه. این کتاب رو اگر دوبار گوش بدید حتما می توانید از مطالب کامل و کاربردی تر استفاده کنید.
مشاهده همه نظرات 149

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی موفقیت همیشگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.