معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش

خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش اثری از تاد سلک است که در قالب داستانی کوتاه، از زندگی و روزمره‌ی یک دختر روستانشین پیرو مذهب آمیش و تقابل این نوع زندگی با سبک زندگی مدرن شهری می‌گوید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش

خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش (Dirty Amish Girl) نوشته‌ی تاد سلک (Todd Selleck) بخشی از روزمره‌ی دختری جوان به نام جنی را روایت می‌کند که به سبک سیاق پیروان آمیش و در یک روستا زندگی می‌کند. زندگی جنی و خانواده‌اش بسیار ساده است و در آن خبری از تکنولوژی نیست؛ آن‌ها لباس‌های دست‌دوز خودشان را می‌پوشند، در مزرعه گندم و ذرت می‌کارند و بعد به کمک اسب‌هایشان محصول را درو می‌کنند، خبری از لوله‌کشی آب و اتصالات برق در منزلشان نیست و هروقت بتوانند، برای تفریح به ساحل می‌روند.

زندگی جنی با زندگی دختران هم‌سن‌وسالش در شهر تفاوت بسیاری دارد. جنی اعتقاد دارد که شهرنشین‌ها با آنکه در نازونعمتِ فراوان هستند، از درون احساس خوبی ندارند و به دنبال داشتن آرامش خود را به روستا می‌رسانند. در روستا از آب‌وهوای عالی لذت می‌برند و از خانواده‌های محلی گوشت و لبنیات ارگانیک می‌خرند، ولی چون درکی از سبک زندگی ساده‌ی آمیش و بی‌تکلفی روستانشینان ندارند، اغلب آن‌ها و ظاهرشان را به تمسخر می‌گیرند. این تقابل میان فرهنگ شهری و روستایی گرچه برای جنی آزاردهنده است، اما او با توجه به تربیت خانوادگی و چیزی که از پدربزرگش یاد گرفته همیشه آرامشش را حفظ می‌کند و خود و ارزش‌هایش را به این خاطر زیر سوال نمی‌برد.

خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش اثری از تاد سلک است که به همت حدیثه غفاری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوژین این خلاصه کتاب را منتشر کرده و شما آن را با صدای سحر بیرانوند می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب صوتی را به علاقه‌مندان کتاب‌های داستان کوتاه خارجی با موضوع اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش می‌شنویم

از سبز خوشم میاد. به نظرم تمام طیف‌های رنگ سبز یعنی سبز روشن، سبز تیره و سبز لیمویی قشنگن. اکثر لباس‌هام سبزن. واسه‌ی همین دوست‌ها و خانواده‌م لقب جنی سبزه رو به من دادن. به اون‌ها گفتم که اصلاً یه لقب نیست بلکه در واقع اسمم جنی سبزه است. هیچ‌کس من رو به اسم جنی یا جِن صدا نمی‌زنه. حتی جِن رو با جنیفر قاطی نمی‌کنن. همگی من رو به اسم کاملم صدا می‌زنن. خانوادم خیلی خشکن و گاهی متوجه نمی‌شم چرا به شوخی میگن که لقب کسی نام کامل اونه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
خلاصه‌ی دختر روستایی آمیش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش
نویسنده
مترجمحدیثه غفاری
راویسحر بیرانوند
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دختر روستایی آمیش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.