معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی

خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی نسخه‌ی شنیداری یکی از سخنرانی‌های تد (TED) از آلیسون لجروود است. او در این اثر شنیدنی، به شما می‌آموزد که چگونه بدل به فردی شوید که در همه حال «نیمه‌ی پر لیوان را می‌بیند».

درباره خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی:

اثری که پیش رو دارید، نسخه‌ی ترجمه‌شده و صوتی یکی از سخنرانی‌های جالب TED با موضوع مثبت‌اندیشی در زندگی است. آلیسون لجروود (Alison Ledgerwood) در این سمینار، مثبت‌اندیشی را که تاکنون موضوعی متعلق به حیطه‌ی روانشناسی فردی قلمداد می‌شده، از منظر جامعه‌شناسانه بررسی می‌کند، و نشان می‌دهد که مثبت‌اندیش بودن چه تأثیر مثبتی در روند رشد اجتماعی و ترقی در حیطه‌ی گوناگون کاری و حرفه‌ای دارد.

لجروود ثابت می‌کند که ذهن، افکار را به واسطه‌ی سازوکارهایی کاملاً مشخص «جذب» یا «دفع» می‌کند. آگاهی از این سازوکارها، فرد را قادر به جذب هر چه بیشتر افکار مثبت می‌کند؛ امری که به نوبه‌ی خود، به انجام کنش‌های مثبت و سازنده می‌انجامد. بنابراین دوراهی‌ای را که پیش پای ماست، می‌توان اینگونه تعریف کرد: در یک سو، جاده‌ای از فکر مثبت که به عملکرد مثبت می‌رسد، و در دیگر سو، بیراهه‌ای که از فکر منفی می‌آغازد و به عملکرد منفی منتهی می‌شود. در خلاصه کتاب حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی (A Simple Trick to Improve Positive Thinking)، از زبان آلیسون لجروود خواهید شنید که برای گام گذاشتن در مسیر مثبت‌اندیشی، چه تکنیک‌هایی را به کار ببرید.

خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی مناسب چه کسانی است؟

هر فردی که خواهان بهبود شرایط زندگی خود باشد، می‌تواند از مطالب این کتاب سود بجوید.

با آلیسون لجروود بیشتر آشنا شویم:

او روانشناسی برجسته و صاحب تألیفاتی گوناگون در زمینه‌ی کارکرد ذهن است. لجروود در تحقیقات خود که هزینه‌شان توسط بنیاد ملی علوم و بنیاد خانواده هلمن تامین می‌شوند، عمدتاً به بررسی چگونگی شکل‌گیری نگرش‌ها و تجربیات افراد در بافت‌های اجتماعی گوناگون می‌پردازد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی می‌شنویم:

دوباره یه چالش دیگه رو به این آزمایش اضافه کردیم. برای شرکت‌کننده‌های گروه اول، اطلاعات رو در قالب چارچوب فقدان بازگو کردیم، و این بار این شرکت‌کننده‌ها، دیگه از فرماندار کنونی راضی نبودن. برای شرکت‌کننده‌های گروه دوم هم اطلاعات رو در چارچوب بهره بازگو کردیم. اما درست مثل اولین پژوهشمون، این شرکت‌کننده‌ها نتونستن نظرشون رو عوض کنن. و هنوز هم از فرماندار خوششون نمی‌اومد. پس به این نکته دقت کنید: اگه چارچوب فقدان شکل بگیره، توی ذهن می‌مونه. وقتی یه بار آدما به شغل‌هایی که از بین رفته فکر کنن، دیگه نمی‌تونن به حفظ شدن این شغل‌ها فکر کنن. پس در هر دو این سناریوها، فرماندار کنونی به نفع رقیبش برکنار شد. اینجا بود که کنجکاو شدیم بفهمیم چرا این اتفاق می‌افته...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
قسمت اول
5 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی

روح اله خادمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
واقعا نمی‌دونم ناشر چطور اسم این را فایل را کتاب گذاشتند. بنظرم مطلب آموزنده خاصی نداشت فقط یک جمله، آن هم سعی کنید بیشتر نیمه پر لیوان را ببیندید.
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۱/۷
نسبتا خوب بود ولی خلاصه بود ولی نکات مهم و کلیدی در میکذوکتابها را باید مورد توجه قرار داد
می گل اکبری
۱۴۰۱/۱/۲۹
مطالب پراکنده بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی حقه‌ای ساده برای بهبود مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.