معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

دن اوکانر در خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه پیشنهادهای ساده‌ای را به شما ارائه می‌دهد که به کمک‌شان می‌توانید در روابط کاری، اجتماعی و عاطفی خود به نتایجی که مدنظرتان است دست به پیدا کنید. عمل کردن به راهکارهای توصیه‌شده در این خلاصه کتاب، باعث می‌شود در پیچیده‌ترین و سخت‌ترین چالش‌های‌تان با قدرت و رویکرد بهتری عمل کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

دن اوکانر (Dan O’Connor)، سخنران، نویسنده و بلاگری‌ست که در کانال خود، جادوگر کلمات (The Wizard of Words)، با بهره‌گیری از یافته‌های روان‌شناسی اجتماعی، به آموزش مهارت‌های ارتباطی می‌پردازد. این نویسنده در خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه، به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید با ایجاد یک محیط کاری مثبت و ارائه‌ی عالی خدمات به مشتریان، ارزش تمام اعضای تیم‌تان را حفظ نمایید و بر چالش‌ها و مشکلات غلبه پیدا کنید.

تخصص اصلی دن اوکانر آن چیزی است که او خود «ارتباط تاکتیکی» می‌نامد؛ یعنی استفاده از کلمات و عبارات خاصی که افراد را به نتایج دلخواه‌شان می‌رساند. او در این خلاصه کتاب صوتی، موارد متعددی از این کلمات و عبارات خاص را معرفی می‌کند و روش به‌کارگیری درست آن‌ها را نشان می‌دهد.

این نویسنده، بحث خود را با بررسی ساختار مغز انسان شروع می‌کند. مغز انسان، دو نیم‌کره دارد که هر کدام به دسته‌ی مشخصی از اعمال و رفتارهای انسان تخصص یافته‌اند. نیم‌کره‌ی سمت چپ، عملکردهای منطقی و خصوصاً زبانی را کنترل می‌کند و نیم‌کره‌ی سمت راست، احساسات و عواطف ما را کنترل می‌کند. وقتی یکی از نیم‌کره‌های فردی فعال می‌شود، نیم‌کره‌ی دیگر فعالیت کمتری انجام می‌دهد و تقریباً غیرممکن است که فردی معمولی هر دو نیم‌کره‌ی مغزش را به‌طور همزمان فعال کند. به همین علت است که زمانی که ما احساساتی می‌شویم، به‌سختی می‌توانیم کلمات مناسب را برای توصیف احساسات‌مان پیدا کنیم؛ و در همین‌جاست که دن اوکانر و آموزش‌هایش وارد می‌شوند: او کلمات و عبارات خاصی را به شما معرفی می‌کند که به‌کارگیری‌شان مواد و هورمون‌های خاصی را در مغز طرف مقابل شما آزاد می‌کند و باعث می‌شود افراد از بودن در کنار شما حس خوبی داشته باشند.

خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه توسط موعود کوهکن ترجمه شده و نشر صوتی کلید آموزش به گویندگی مهدی سعادتی آن را تهیه کرده است.

خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت و روابط کاری و عاطفی بهتری با دیگران برقرار کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه می‌شنویم

مسئله‌ی اصلی پی بردن به اینکه هر کدوم چه شخصیت اجتماعی دارن نیست. بلکه مهم اینه که حالا که فهمیدیم باید چی کار کنیم. حالا که متوجه شدیم فلان شخص راننده است باید چه کار کنیم؟ حالا باید از ادبیات مورد نظر راننده ها استفاده کنیم. راننده ها افرادی هستن که معمولاً لباسایی با رنگ سیاه، آبی تیره، یا خاکستری می‌پوشن و معمولاً با حالتی خمیده به سمت جلو حرکت می‌کنن. چون اونا یه کاری دارن که باید به اون برسن. اونا حرفایی می‌زنن که مثلاً اینجوریه: «من باید برم فلان کار رو انجام بدم»؛ و ممکنه اون گاهی به شما بگه: «شما هم خیلی حساس می‌شین.» اونا معمولاً هیچ وسیله‌ی شخصی رو تو اطراف خودشون قرار نمی‌دن و اگه تصویری رو برای جایی از محل کار خودشون بذارن، عموماً به این معنیه که «این تصویر، متعلق به منه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه - قسمت اول
30 دقیقه
چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه - قسمت دوم
32 دقیقه
چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۶
یک سمینار خلاصه و مفید برای همه افراد تا بتونن کلمات و اصطلاحاتی که عادت دارن از ان ها استفاده کنن و اکثرا موجب بروز اختلاف و دفاعی شدن طرفشون میشه رو با اصطلاحات مناسب جایگزین کنن شنیدنش برای همه افراد مفیده
رضا فیض
۱۴۰۲/۷/۲۱
باسلام خدمت هموطنان گرامی من به نوبه خود پیشنهاد خواندن یا شنیدن این کتاب را میکنم چون خیلی مطالب مفید و موثری داشت با سپاس فراوان
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۹/۲۷
سلام واقعا تو روابط مشکل داشتم. الان دارم تمرین میکنم. انشا الله به نتیجه برسم.
علی آقا
۱۴۰۲/۱۱/۶
با این که کوتاه بود ولی جالب بود
بابک
۱۴۰۲/۸/۳۰
خیلی خوب دوست داشتم عالی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چی بگیم که در طرف مقابل اثر کنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.