معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر
قیمت:
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر

می خواهید با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید؟ نکات خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر نوشته‌ی الیزابت کونکه به شما کمک می‌کند از سوءتفاهم جلوگیری کرده، معنای واقعی آنچه را که در حال انتقال است درک کنید و روابط کاری و شخصی خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر

ادراک و تعریف شما از عبارت ارتباط موثر چیست؟ آنچه در ذهن شماست، با چیزی که صاحب‌نظران دراین‌باره ارائه می‌دهند چه تفاوتی دارد؟ در یک بیان‌مندی کلی، ارتباط موثر را می‌توان این‌گونه تعریف کرد: فرآیند تبادل ایده‌ها، افکار، نظرات، دانش‌ها و داده‌ها، به طوری که پیام با وضوح و هدفی مشخص دریافت و درک شود. وقتی به‌شکلی موثر با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم، هم فرستنده و هم گیرنده احساس رضایت می‌کنند. اما چگونه می‌توانیم با دیگران ارتباطی چنین موثر داشته باشیم؟ الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر به این پرسش پاسخ می‌دهد.

ارتباط موثر چیزی فراتر از تبادل اطلاعات است. به این معنا که به‌نحوی با درک احساسات و نیل به اهدافی معین پیوند پیدا می‌کند. شما در یک ارتباط موثر علاوه بر اینکه پیام خود را به‌وضوح منتقل می‌کنید، باید به گونه‌ای به طرف مقابل خود گوش دهید که معنای کامل آنچه را که گفته می‌شود به دست آورید و بدین ترتیب فردی که رویاروی شما در سمت دیگر ارتباط ایستاده است، احساس کند شنیده شده و درک می‌شود. الیزابت کونکه به منظور رسیدن به چنین مهارت‌هایی ده نکته‌ی ضروری را در این خلاصه کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب این اثر از فصل ششم کتاب مهارت‌های ارتباطی برای مبتدیان (Communication Skills For Dummies) که در ایران با عناوین دیگری همچون «تقویت مهارت‌های ارتباطی For Dummies» و «اصول ارتباط از راه دور» ترجمه شده، استخراج گردیده است و الیزابت کونکه می‌کوشد در آن شما را به هرآنچه برای برقراری یک ارتباط موثر احتیاج دارید، مجهز کند.

ترجمه‌ی حسین سلیمانی را از این اثر با صدای سحر بیرانوند می‌شنوید. این خلاصه کتاب صوتی به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود ببخشید، شنیدن این خلاصه کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با الیزابت کونکه بیشتر آشنا شویم

الیزابت کونکه (Elizabeth Kuhnke) یک کارشناس متخصص و همچنین نویسنده کتاب‌های پرفروش در حوزه ارتباطات و رفتارهای غیرکلامی است. او همچنین یک مربی اجرایی است که در حیطه تأثیر نفوذ شخصی فعالیت می‌کند. الیزابت با رهبران بلندپایه و ستارگان مشهور در سازمان‌های مختلف جهانی همکاری و به آن‌ها کمک کرده که خود را در بهترین حالت، شخصی با اعتمادبه‌نفس و متعهد نشان دهند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر می‌شنویم

وقتی بچه بودم به من یاد دادند که بایست، نگاه کن، گوش بده. تنها بعد از عمل کردن به این روش بود که اجازه داشتم صحبت کنم. اگر شما هم بی‌درنگ حرفی زده باشید که بعداً از گفتنش پشیمان شده‌اید، بدون شک ارزش این درس را می‌دانید. اغلب وقتی خود را در موقعیت استرس‌زا یا چالش‌برانگیزی می‌بینید که باید به آن واکنش نشان دهید، کلمات ممکن است از دهانتان بیرون بیایند، بدون این که مغزتان زمان لازم برای بررسی واکنش را داشته باشد. این حالت برای وقتی که باید یک هشدار فوری را اعلام کنید مناسب است. «آتش!» اما برای زمانی که بعد از عصبانیت پشیمان می‌شوید چندان مناسب نیست.

فعالیت: دفعه‌ی بعد که وسوسه می‌شوید هرچه در ذهنتان است بگویید، مکث کنید و به اطلاعاتی که می‌خواهید درمیان بگذارید فکر کنید. اگر کلمات شما محترمانه‌اند و موقعیتی را روشن می‌کنند یا ارزشمند و مفیدند صحبت کنید. در غیر این‌صورت دهانتان را ببندید. تنها در صورتی صحبت کنید که اظهارات شما این ویژگی‌ها را داشته باشد: دقیق، مناسب، موثر، لازم و به‌موقع.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
20 دقیقه
ده نکته‌ی ضروری برای برقراری ارتباط موثر
1 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر
نویسنده
مترجمحسین سلیمانی
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده نکته ضروری برای برقراری ارتباط موثر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.