معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

وحید ناصحی فر، امید علیزاده خالدی و مریم کاویانی نیک در خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها به آموزش سه مهارت نام‌برده می‌پردازند و اثری جامع و کاربردی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند.

درباره خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها:

وحید ناصحی فر، امید علیزاده خالدی و مریم کاویانی نیک سه تخصص مهم مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها را در یک کتاب واحد گرد هم آورده‌اند و در هر بخش تکنیک‌های کاربردی و مفیدی را به مخاطبان خود آموزش می‌دهند. این روش‌ها از جمله تکنیک‌های ضروری برای کسب‌وکارهای امروزی‌ست که در حوزه‌های داخلی و خارجی به کار می‌آید.

همانطور که از نام کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها بر می‌آید، این اثر سه بخش را شامل می‌شود؛ در بخش اول مطالبی مهم در باب زبان بدن، آداب تجاربی،‌ فنون قاطعیت و هوش اجتماعی مطرح می‌شود. در بخش دوم ، نگارندگان کتاب مسائلی را در باب مکاتبات بیان می‌کنند که مهم‌ترین آن چهارچوب‌های نگارش نامه است. در قسمت سوم نیز به انواع قراردادهای بازرگانی و شیوه‌ی تنظیم قراردادهای تجاری گوش می‌سپاریم.

خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها مناسب چه کسانی است؟

اگر هنگام نگارش مذاکرات و قراردادهای تجاری دچار مشکل می‌شوید، کتاب حاضر برای شماست؛ همچنین کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها منبع مناسبی برای درس دانشگاهی با همین عنوان به شمار می‌رود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها می‌شنویم:

فرد غیرمنطقی یا غیرنرمال ممکن است دارای شخصیت قرمز بوده و خود را فردی مهم تلقی نماید و یا ممکن است خودخواه و مغرور بوده و به صورت آزاردهنده‌ای انتقاد کند. یک فرد غیرنرمال، ممکن است سلطه‌گر بوده یعنی تنها برای خود احترام قائل باشد و یا پرخاشگر بوده و برای خود و طرف مقابل، ارزش قائل نباشد و یا ممکن است سلطه‌پذیر بوده و برای خود ارزش قائل نباشد و پیش هر کسی کوتاه بیاید. ممکن است خود ما و یا طرف مقابل، افرادی غیرمنطقی باشیم. این فصل در خصوص همین موضوع بوده که برای مهار خودمان و طرف مقابل تکنیک‌های زیر پیشنهاد می‌شود:

- مدل والد، بالغ و کودک: والد، من تربیت شده بوده و شامل والد حامی یا منتقد است. بالغ، فردی منطقی بوده و کودک، شامل کودک خوشحال یا ناراحتی است. رفتارهای کلیشه‌ای مانند داشتن انتظارات بالا و غیرمنطقی، نشان دهنده من والد است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول تا پنجم
9 دقیقه
فصل ششم تا دهم
21 دقیقه
فصل یازدهم تا پانزدهم
14 دقیقه
فصل شانزدهم تا بیستم
10 دقیقه
فصل بیست‌ویکم تا بیست‌وپنجم
15 دقیقه
فصل بیست‌وششم تا بیست‌ونهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها
نویسنده، ،
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

سید محمدرضا مجتبائی
۱۴۰۳/۱/۹
عنوان کتاب با محتوای قابل انتقال کتاب قابل مقایسه نبود فقط مقدمه و فصل اول تا پنجم برایم مفید بود که بدون روح از طرف گوینده خوانده میشد انگار روزنامه روزنامه میخواندم و فصل‌های بعدی حقوقی و تخصصی بود و این کتاب توان اموزش و انتقال آن‌ها را نداشت
الهه ایزدی
۱۴۰۱/۳/۳۰
خوب بود ولی خلاصه وار بود باید زندگی کنی تو شرکت که بفهمی چی گفته تازه
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
در بین کتا بهای صوتی بهترین کتاب مهارت های تجارت هستش.
Yasa Erfan
۱۴۰۲/۷/۵
فقط تیترهای کتاب خوانده شده است. قابل استفاده نیست.
saman aliyari
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
تیر وار یه سری اطلاعات از کتاب‌های دیگه جمع آوری شده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.