معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو
قیمت:
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو

گفت‌وگوی حضوری و رودررو برای شما دشوار است؟ لازم نیست نگران باشید. الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو توصیه‌های کاربردی و آموزنده‌ای را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو

شما از آن دسته از افرادی هستید که گفت‌وگوی رودررو را به مکالمات غیرحضوری ترجیح می‌دهند؟‌ اگر پای بحثی مهم در میان باشد، ترجیح می‌دهید مکالمه درباره‌ی آن را پشت خطوط تلفن و یا کیبورد تلفن همراهتان پیش ببرید، یا رویارو با طرف مقابلتان؟ فکر می‌کنید کدام‌یک برای شما دشوارتر است؟ الیزابت کونکه (elizabeth kuhnke) در خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو نکاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که کیفیت گفت‌وگوهای حضوری و مستقیم خود را بهبود ببخشید.

مطالب این اثر از فصل ششم کتاب اصول ارتباط از راه دور (Communication Skills For Dummies) که در ایران با عناوین دیگری همچون «تقویت مهارت‌های ارتباطی For Dummies» و «مهارت‌های ارتباطی برای مبتدیان» ترجمه شده، استخراج گردیده است و الیزابت کونکه می‌کوشد در آن شما را به هرآنچه برای پیش بردن یک مکالمه‌ی صریح و رودررو احتیاج دارید، مجهز کند.

تفاوتی نمی‌کند که گفت‌وگوی شما از چه میزان اهمیتی برخوردار باشد؛ در اتاق رئیس حین جلسه‌ای استراتژیک رقم بخورد و یا در خانه با کودکی که شما را عاصی کرده است. توصیه‌های این کتاب در هر صورت به کار شما خواهند آمد. اگر گمان می‌کنید در آغاز کردن، پیش بردن و به سرانجام رساندن یک گفت‌وگوی سالم و سازنده فردی خبره و ماهر هستید، با توصیه‌های الیزابت کونکه در این خلاصه کتاب صوتی می‌توانید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید. و در صورتی که احساس می‌کنید در این مسیر تازه‌کار هستید، هیچ جای نگرانی نیست. توصیه‌های ده‌گانه‌ی این کتاب از شما فردی توانمند خواهند ساخت.

ترجمه‌ی این اثر را حسین سلیمانی بر عهده داشته و تهیه و انتشار نسخه‌ی صوتی آن به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش انجام شده است. خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت‌وگوی رودررو را با صدای محسن حکیم معانی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در حوزه‌ی ارتباطات اجتماعی با دیگران نیاز به بهبود و پیشرفت را در خود احساس می‌کنید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو را از دست ندهید.

با الیزابت کونکه بیشتر آشنا شویم

الیزابت کونکه یک کارشناس متخصص و همچنین نویسنده کتاب‌های پرفروش در حوزه ارتباطات و رفتارهای غیرکلامی است. او همچنین یک مربی اجرایی است که در حیطه‌ی تأثیر نفوذ شخصی فعالیت می‌کند. الیزابت با رهبران بلندپایه و ستارگان مشهور در سازمان‌های مختلف جهانی همکاری و به آن‌ها کمک کرده که خود را در بهترین حالت شخصی، بااعتماد‌به‌نفس و متعهد نشان دهند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو می‌شنویم

هر روز مردم شما را براساس صدایتان قضاوت می‌کنند. صدای کسل‌کننده و بی‌روح، نشان‌دهنده‌ی یک ذهن کسل‌کننده و بی‌روح است. از آنجا که صدای شما سازوکاری است که شخصیتتان را نشان می‌دهد و بر دیگران تأثیر می‌گذارد، لازم است به آن انرژی و قاطعیت ببخشید. هنگام برقراری ارتباط، ایستادن با پاهای قرص، حالتی که عضله‌هایتان محکم و استوارند و شل نیستند و یک بالاتنه‌ی آزاد، به شما قدرت و آزادی می‌دهد. به عکس‌های خوانندگان حین آواز خواندن نگاه کنید تا منظورم را متوجه شوید. اگر خواننده برای انرژی بخشیدن به صدایش فقط به گردن و گلویش تکیه کند، هرگز نمی‌تواند چنین صدایی خلق کند. در عوض به منبع واقعی قدرت رجوع می‌کند:‌ پاهای محکم و بالاتنه‌ی شل و آزاد.

راهنمایی: برای نیرو بخشیدن به پایین‌تنه، یک جریان انرژی را تصور کنید که از طریق ران‌ها، ساق‌ها و پنجه‌ی پا به پایین پخش می‌شود و تا زمین زیر پایتان می‌رسد. درست شبیه ریشه‌ی اصلی یک درخت بلوط.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
15 دقیقه
ده نکته‌ی اساسی برای گفت‌وگوی رودررو
1 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو
نویسنده
مترجمحسین سلیمانی
راویمحسن حکیم معانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو

نرگس فرهنگ مهر
۱۴۰۲/۶/۲۵
با سلام و احترام. کتاب ۱۵ دقیقه‌ای خلاصه کتاب اصلی هست دقیقا توضیح خیلی کوتاهی راجع به ۱۰ موردی که برای ارتباط دقیق تر وجود داره داده. کتاب خوبیه ولی خب من فکر میکردم یه مقدار مفصل تر صحبت کرده باشه.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۳
نسب به زمان کوتاه و قیمت کمی که داره، خیلی نکات خوب و کاربردی برای گفتگوی رو در رو میگه که میشه استفاده کرد. مخصوصا نکاتی که در مورد زبان بدن میگه خیلی جالبه. پیشنهاد میشه بخرید و گوش کنید و بهره ببرید🌹
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب صوتی ده نکته اساسی برای گفت وگوی رو در رو را به چه کسانی پیشنهاد می کنم این کتاب برای تمام کسانی که دوست دارند گفتگوهای سالم و سازنده داشته باشند، مفید و کاربردی است.
رضا فیض
۱۴۰۲/۷/۲۱
با عرض سلام و درود فراوان خدمت شما من به شخصه از این کتاب لذت بردم و پیشنهاد میکنم این کتاب را حتما مطالعه و یا بشنوید ممنون از بذل توجه شما
میلاد د
۱۴۰۲/۹/۷
کتاب خوبی هست ولی خیلی کوتاه بود در عین حالی که مختصر و بدون اضافه گویی بود، ولی شخصا ترجیح میدم زمان بیشتری رو با یک کتاب سپری کنم
مرجان راد
۱۴۰۲/۴/۲۷
خیلی خوب بود. بدون حاشیه و اضافه گویی اصل مطلب گفته شده و خیلی کاربردی خوب است. اگر به همه نکات گفته شده عمل شود نتایج عالی گرفته میشود
پریسا فرهنگ
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
خلاصه و مختصر و مفید بود. ممنون کتابراه
AbbasDehghan
۱۴۰۲/۱۰/۴
جالب نبود و به نظر من جز دو سه تا نکته چیز دیگه‌ای نداره
رضا نظری
۱۴۰۲/۹/۲
کتاب خوبی هست اما خیلی کوتاه و مختصر است
مهدیه دارایی
۱۴۰۲/۷/۱۲
مجموع نکات مهم پیروزی در گفت گو خیلی خوب بود
ابراهیم
۱۴۰۲/۱۰/۸
خوبه ولی مختصر و حوتاه
محمدامین هادی
۱۴۰۲/۴/۲۳
واقعا میشه گفت نکات اساسی که لازمه میشه
کیوان مظفری
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
مفید و تاثیر گزار
زینب مایلی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
عالی بود مختصر و مفید
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده نکته‌ اساسی برای گفت و گوی رودررو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.