معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه
قیمت:
۵۲۰۰۰ 36400 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه

متیو بچلور در خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه، آموزه‌هایی ساده اما فوق‌العاده مهم را در اختیار شما می‌گذارد که به یاری‌شان می‌توانید تیم و پروژه‌ی خود را به کارآمدترین شکل ممکن هدایت کرده و بهترین نتایج را به دست آورید.

درباره خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه:

کسب موفقیت‌های خیره‌کننده در کسب و کار تنها به بهای صرف کوشش فراوان و برخورداری از آگاهی بر آخرین یافته‌های علوم مدیریتی و اقتصادی ممکن می‌گردد. یکی از ارکان ضروری در این مسیر، آشنایی با سازوکارهای مدیریت پروژه است. این روزها، در عصر رقابت‌های سرسام‌آور و فزاینده در دنیای تجارت و بیزینس، بسیاری از سازمان‌ها به سوی رویکردهای پروژه‌محور روی آورده‌اند. آموختن اصول مدیریت پروژه این قابلیت را برای شما به ارمغان می‌آورد که بر موانعی که بر سر راه ترقی و پیشرفت‌تان قرار دارند فائق آیید؛ برای مثال، بدانید که چگونه باید بودجه‌ی خود را مدیریت کنید، و در برهه‌های حساس بر مبنای کدام اصول تصمیم نهایی را بگیرید. به واقع، اهمیت مدیریت پروژه در این است که چارچوبی برای یادگیری پیوسته و بهبود مداوم ایجاد می‌کند.

متیو بچلور (Matthew Batchelor) با بیش از 20 سال سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی مدیریت کسب و کار، اینجاست تا در خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه (Project Management)، هر آنچه را که دانستنش در حوزه‌ی مورد بحث ضروری‌ست، به شما بیاموزد. او در این اثر، مدیریت پروژه را از زوایای گوناگونی مورد بررسی قرار داده است؛ از جنبه‌های اقتصادی گرفته، تا جنبه‌های رهبری و استراتژیک.

گفتنی است که اثر حاضر در هفت بخش تنظیم گشته است که به ترتیب عناوین زیر را بر خود دارند:

یک: ماهیت پروژه‌ها را درک کنید
دو: برای موفقیت هدف‌گذاری کنید
سه: برای موفقیت برنامه‌ریزی کنید
چهار: پول خود را مدیریت کنید
پنج: رهبر و الهام‌بخش تیم خود باشید
شش: برنامه‌ی خود را به واقعیت تبدیل کنید
هفت: یادگیری از پروژه را حداکثر کنید

در پایان لازم به ذکر است که این کتاب صوتی نسخه‌ی کوتاه‌شده‌ی کتاب رازهای مدیریت پروژه از متیو بچلور است؛ با این ملاحظه که در آن مهم‌ترین نکات مورد نظر نویسنده گلچین و در قالبی مختصر و مفید خدمتتان ارائه گشته است.

خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به تمام مدیران تازه‌کار و باتجربه و صاحبین کسب‌وکارها توصیه می‌کنیم.

با متیو بچلور بیشتر آشنا شویم:

وی در حوزه‌های مدیریت برند و طراحی، سابقه‌ی درخشان و پرباری دارد. بچلور پیش از این در انتشارات Nuffield Trust به عنوان مشاور فعالیت می‌کرده و همینطور در زمینه‌ی طراحی و ارتباطات برای سازمان‌های بهداشتی و اتاق‌های فکرشان مشغول به خدمت بوده است. او به مدت هشت سال ریاست انتشارات و طراحی کنفدراسیون NHS را عهده‌دار بود و همزمان در هیئت مدیره‌ی آن نقشی ویژه داشت.

در بخشی از خلاصه کتاب رازهای مدیریت پروژه می‌شنویم:

بسیاری از نقاشی‌های استادانه‌ی قدیمی، با کشیدن یک طرح کلی اولیه آغاز شده است. سپس، رنگ‌ها به آن اضافه شده و خطوط دوباره رسم شدند تا تصویر نهایی ساخته شد. پروژه‌ها نیز به همین روش، باید نقطه‌ی شروعی داشته باشند. پروژه‌ها نه بر روی درخت رشد می‌کنند، نه در هوا ظاهر می‌شوند؛ با گسترش رویکرد پروژه‌ای، شرکت‌ها خیلی زود درمی‌یابند کدام قسمت از کارشان را باید به یک پروژه تبدیل کنند، که دارای شروع و پایانی تعریف‌شده می‌باشد، و به یک تیم با مهارت‌های مختلف برای انجام آن نیاز دارد. توانایی تعریف، تشخیص و توسعه‌ی ایده‌ی یک پروژه، مهارت‌های ضروری برای یک مدیر پروژه‌ی موفق می‌باشد. پروژه‌ها مانند درختان نیازمند ریشه‌هایی قوی هستند. اطمینان حاصل کنید که ایده‌ی پروژه‌ی شما، ریشه در نیازهای کسب و کارتان دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: ماهیت پروژه‌ها را درک کنید
9 دقیقه
فصل دوم: برای موفقیت هدف‌گذاری کنید
12 دقیقه
فصل سوم: برای موفقیت برنامه‌ریزی کنید
10 دقیقه
فصل چهارم: پول خود را مدیریت کنید
11 دقیقه
فصل پنجم: رهبر و الهام‌بخش تیم خود باشید
12 دقیقه
فصل ششم: برنامه‌ی خود را به واقعیت تبدیل کنید
13 دقیقه
فصل هفتم: یادگیری از پروژه را حداکثر کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه
نویسنده
مترجمپریسا ابوالحسینی
راویراحله سادات فاطمی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۲۰۰۰ 36400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه

reza bidkhani
۱۴۰۲/۶/۳۱
خلاصه و مفید
فقط ادای برخی کلمات از سوی گوینده آزار دهنده است و بایستی تحمل شود، مثلا در کلمه پروژه حرف ژ مثل سوت زدن تلفظ میشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت پروژه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.