معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی

جرج والتر در خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی، هرآنچه را که ارائه‌دهندگان خدمات گوناگون برای ترغیب مشتری‌های خود به خرید نیاز دارند، با زبانی روشن و مثال‌هایی واضح توضیح داده است. این کتاب به شما خواهد آموخت که عواملی نظیر لحن کلام، تن صدا و گزینش واژگان هنگام مذاکره تلفنی، بر تصمیمات مخاطب‌تان چه تأثیرات مثبت و منفی‌ای خواهد گذاشت.

درباره خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی:

طبق قاعده‌ای شناخته‌شده در کار تجارت، برای تشویق افراد به خرید کالا یا قبول خدماتی خاص، نخست باید احساس نیاز به آن کالا و یا خدمات را در ایشان برانگیخت. اما انجام چنین کاری چگونه از پشت گوشی تلفن ممکن است؟! به عبارتی، کدام عوامل در به نتیجه رسیدن یک مذاکره‌ی تلفنی از همه موثرترند؟ جرج والتر که سال‌ها سابقه‌ی تحقیق در باب این موضوع را دارد و نشست‌های آموزشی فراوانی نیز در سرتاسر جهان در این باره برگزار کرده، در خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی پاسخ کامل و کاربردی این سوالات را با شما در میان خواهد گذاشت.

این خلاصه کتاب در واقع نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی یکی از سمینارهای جذاب جرج والتر (George Walther) با موضوع تکنیک‌های مذاکره‌ی تلفنی است. او با مطرح کردن برخی نکات در این سمینار احتمالا باعث شگفتی شما خواهد شد؛ مثلاً شاید باورپذیر نباشد که زبان بدن فرد در طول مدت زمان گفتگوی تلفنی، تأثیر فوق‌العاده‌ زیادی در روند مذاکره‌ دارد. زیرا، اگرچه زبان بدن در مذاکره‌ی دورادور به چشم نمی‌آید، اما همان است که به بسیاری از گفته‌ها و افکارِ انسان شکل می‌دهد.

یا مثلاً در بخش دیگری از این سمینار، سخنران برای شما از تکنیک‌های افزایش اعتماد به نفس سخن خواهد گفت؛ تکنیک‌هایی که بدون آموختن آنها حتما در کار مذاکره و تجارت چیزی کم خواهید داشت. و همچنین، برای شما از دام‌هایی سخن خواهد گفت که هرگز نباید در طول مذاکره‌ی تلفنی خود اسیر آنها شوید.

خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که دارای کسب و کارهای تلفنی هستند مخاطبین اصلی این کتابند.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با جرج والتر بیشتر آشنا شویم:

وی یکی از مشهورترین متخصصان در زمینه‌ی بازاریابی و فروش است. سمینارها و کتاب‌های جرج والتر همواره برای صاحبان مشاغل و تجار جذاب و کاربردی بوده‌اند. گفتنی است که وی در کارنامه‌ی پربار خود سابقه‌ی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارمندان استارباکس و مایکروسافت را نیز دارد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی می‌شنویم:

خواهشاً کاری رو که می‌گم همین الان انجام بدید. لطفا یه نگاه سریع به نفر مقابلتون بندازین و تعیین کنید بین شما دو نفر موهای کدوم یکی‌تون بیشتره (صدای خنده‌ی حضار). بسیار خب، در حال حاضر اونهایی که موهاشون بیشتره در این لحظه باید نقش صحبت‌کننده رو داشته باشن. و اما اونهایی که موهاشون کمتره، باید اذعان کنم نقش خیلی مهمی دارن. فقط باید گوش کنن! یه خواهشی دارم. لطفاً دفترچه یادداشتتون رو بردارید و بگیرید جلوی چشمتون. الان رو به شریکتون بکنید و جلوی چشماتون رو بگیرید. دهان نه، فقط چشماتون...

حالا در حالی که رو در روی هم هستید، اونی که موهاش بیشتره شروع می‌کنه به صحبت کردن و اونی که موهاش کمتره با دقت به حرف‌هایی که اون می‌زنه گوش می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
78 دقیقه
افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویسعید مظفری
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی

نسترن قنواتی
۱۴۰۰/۶/۱۳
فقط واسه خارج ایران و کسایی که کارشون فروش به شرکت‌ها هست خوبه، کل صحبت‌ها درمورد مواقعی بود که تماستون به پیغامگیر منتقل میشه
Maryam Faraji
۱۴۰۲/۲/۱۸
کتاب خوبیه من هیچ چیزی از فروش تلفنی بلد نبودم
و با خوندن راهکارهای این کتاب بازاریابی تلفنی رو یاد گرفتم
مهرداد زمانی
۱۴۰۱/۳/۵
خلاصه کتاب جالبی بود، اشاره به شیوه‌های صحیح ارتباط برقرار کردن و برنامه داشتن برای هر تماس و هر رخداد عالی بود
مهدیه یزدان منش
۱۴۰۲/۳/۵
برای کار فروش این کتاب عالیه، من که یه فروشنده‌ام این کتاب و شنیدم فروشم خیلی بهتر شد
اکبر توانگر
۱۴۰۱/۵/۱۱
خیلی شیوا و روان با توضیحات و مثال‌های کاربردی توضیح دادند انگار در سمینار حضور داری
محمد عسگری
۱۴۰۱/۹/۱۲
مطالب نسبتا خوبی داشت اما تعدادیش در جامعه و فرهنگ ما کاربردی به نظر نمیرسه
Anirabbasi
۱۴۰۱/۸/۲۹
کتاب خوبی بود و نکات عالی داشت من کلی ازش اطلاعات خوب دریافت کردم
fazlolah ghasemian
۱۴۰۱/۱۰/۳
سمینار خوبی بود. نکته بسیار خوب حرکت و راه رفتن هنگام تماس
shayan majd
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب بسیار کاربردی بود. با خوندنش چند قرارداد پر سود داشتیم
مهدی خلیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
نکات چندانی برای گفتن ندارد
Mona Asgari Asgari
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عالی بود فقط خیلی صدای ضبط بد بود
امیرعلی حقی
۱۴۰۱/۲/۱۰
خوبه ولی زیاد کار آماد نیس
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.