معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز: داستان‌گویی، برگ برنده کسب و کار

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز: داستان‌گویی، برگ برنده کسب و کار
قیمت:
۱۱۳,۱۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز: داستان‌گویی، برگ برنده کسب و کار

کیندرا هال در خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز، که نسخه‌ی کامل آن یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز به شمار می‌رود، شما را از اهمیت داستان‌ و روایت در کار فروش و تجارت آگاه ساخته، و شیوه‌های تأثیرگذاری بر مشتری را از طریق قصه‌گویی برایتان فاش می‌سازد.

درباره خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز:

تقریباً همه‌ی انسان‌ها عاشق قصه گفتن و قصه شنیدن‌اند؛ با این حال اگر به آنها بگویید که قصه کارکردی بیشتر از سرگرم کردن افراد دارد، احتمالاً چندان توجهی به حرفتان نمی‌کنند. اما واقعیت جز این نیست: قصه‌ها کارکردهایی به مراتب بیشتر از سرگرم کردن آدمی دارند. در واقع حتی می‌توان گفت که سرگرمی آخرین و کم‌اهمیت‌ترین خدمتی است که قصه به انسان ارائه می‌دهد.

محققان رشته‌هایی چون روانشناسی و علوم رفتاری، این روزها کمترین تردیدی درباره‌ی کارکرد شبهِ جادویی قصه و داستان بر مغز و روان انسان ندارند. همین امر است که برخی را حتی به آنجا کشانده که بگویند: «انسان حیوان قصه‌گوست!»

به هر رو، چه با جمله‌ی اخیر موافق باشیم، چه نه، در این واقعیت تغییری ایجاد نمی‌شود که بسیاری از باورها و رفتارهای ما مطابق با قصه‌هایی که شنیده‌ایم و دوستشان داریم، و یا مهم‌تر از آن، داستان‌هایی که خود ساخته و پرداخته‌ایم، شکل گرفته است. کیندرا هال در کتابی که پیش رو دارید، از این فکت در راستای ارائه‌ی راهکارهایی برای بهبود بخشیدن به کسب و کار استفاده کرده است. چگونه؟ به سادگیِ تعریفِ یک داستان خوب!

هال به شما ثابت می‌کند که موفقیت افراد در کار فروش و مذاکره، به این بستگی دارد که تا چه اندازه بلدند «خوب قصه تعریف کنند». این نه خدمات و کالاهای شما، بلکه قصه‌هایی مربوط به کارتان است که ضامن فروش بالای محصولات‌تان می‌شود. اما این حرف دقیقاً چه معنایی دارد؟ کیندرا هال در اثر حاضر به دنبال پاسخ‌گویی به همین پرسش است.

او برای شما از قصه‌هایی می‌گوید که قدرت اقناع مشتری را دارند؛ همینطور، از قصه‌هایی که قدرت کارآفرینی دارند. به علاوه‌ی قصه‌هایی که تنها به این هدف نقل می‌شوند که احساسات و عواطف شنونده را به نقطه‌ای خاص هدایت کنند. و همینطور ده‌ها نوع قصه و روایت دیگر، که هر کدام کارکردی ممتاز و متفاوت دارند. اگر مشتاق یادگیری انواع و اقسام قصه‌های سودمند هستید، مطمئن باشید که آموزگاری بهتر از کیندرا هال و کتابی بهتر از قصه‌های پولساز (Stories That Stick) نخواهید.

در پایان، بد نیست یادآوری کنیم که نسخه‌ی کامل کتاب حاضر پیشتر با نامِ قصه‌هایی که می‌چسبند منتشر شده است. اثری که اکنون پیش روی شماست، نسخه‌ی خلاصه‌شده‌ای از همان کتاب است، که در آن تمام آموزه‌های اساسی هال به شکلی فشرده و موجز گرد آمده است.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز:

- کیندرا هال، در کتاب خود، قصه‌سرایی را برای همه آسان کرده است. مجبور نیستید نویسنده‌ای عالی باشید تا قصه‌هایی فوق‌العاده تعریف کنید؛ فقط باید بدانید چطور قصه‌هایی بگویید که می‌چسبند! ( اسکات استراتن، نویسنده‌ و سخنران/ قصه‌گوی تالار مشاهیر)

- هال قدرت قصه‌سرایی فوق‌العاده‌ای دارد. اگر می‌خواهید برای مشتریان و تیم خود الهام‌بخش باشید، رؤیایی خلق کنید که به دل مخاطبان‌تان بنشیند و بازاریابی خود را بهتر کنید، مطالعه‌ی این کتاب برایتان ضروری‌ست. (راند فیشکین، مؤسس اسپارکتورو)

- صمیمی، تأثیرگذار و قدرتمند... به‌شدت پیشنهاد می‌شود! (جی بیر، مؤسس کانوینس اند کانورت، نویسنده‌ی مشترک ماشه‌ی گفت‌وگو)

خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید کسب و کارتان به سرعت در مسیر پیشرفت قرار گیرد، همین حالا اقدام به تهیه‌ی اثر حاضر کنید!

با کیندرا هال بیشتر آشنا شویم:

او بیش از هر چیز یک قصه‌گو و قصه‌شناس است، و عمده‌ی فعالیت‌هایش نیز در همین رابطه است. هال مدیر شرکتی به نام Steller Collective است که در زمینه‌ی کاربردهای استراتژیک قصه‌گویی در حیطه‌های گوناگون کاری، تحقیق می‌کند. آخرین آثار کیندار هال (Kindra Hall) را می‌توان در Inc.com و Entrepreneur.c و به عنوان سردبیر مجله SUCCESS مشاهده کرد.

جملات برگزیده خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز:

- قدرت داستان‌گویی دقیقاً این است: پر کردن شکاف‌ها، درست در جایی که اوضاع فرو پاشیده است.
- بازاریابی کالاهایی نیست که تولید می‌کنید، بلکه داستان‌هایی است که روایت می‌کنید.
- داستان‌ها قدرتمندترین سلاح در انبار مهمات رهبران هستند.
- قصه، کوتاه‌ترین فاصله میان انسان و حقیقت است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز می‌شنویم:

ماه ژوئیه‌ی سال 2008 بود. بیش از دویست فروشنده از سراسر دنیا، در تالار هتلی دور هم جمع شده بودند تا محصولات جدید را بشناسند، از رویکردهای جدید فروش مطلع شوند، و موفقیت‌هایشان را جشن بگیرند. این همیشه نقطه‌ی عطف سال بود. یک مهمانی بزرگ، هیاهو و جنب و جوش و تشویق و تحسین بسیار. و این رویداد این بار هم مثل همیشه بود، به جز اینکه «ماه ژوئیه‌ی سال 2008 بود.»

همه‌ی فروشنده‌ها، به ویژه کسانی که صددرصدِ کمیسیون فروش را می‌گیرند، هر کسی که فکرش را بکنید، خلاصه هر آمریکایی‌ای به شما خواهد گفت که سال 2008 سال جشن گرفتن نبود. می‌پرسید سال غصه و غم بود؟ بله. سال کاهش تولید؟ بله. می‌شد در این سال جشن گرفت؟ بگذارید از شما بپرسم: چقدر امکانش هست در یک مراسم خاکسپاری، جیغ و هورا بکشید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل اول: فاصله‌های کسب و کار
12 دقیقه
فصل دوم: داستان مغز
25 دقیقه
فصل سوم: چه عاملی به داستان کیفیت می‌بخشد؟
30 دقیقه
فصل چهارم: داستان ارزش
27 دقیقه
فصل پنجم: داستان بنیانگذار
29 دقیقه
فصل ششم: داستان هدف
21 دقیقه
فصل هفتم: داستان مشتری
24 دقیقه
فصل هشتم: یافتن داستان
20 دقیقه
فصل نهم: خلق ماهرانه‌ی داستان
17 دقیقه
فصل دهم: داستان خودتان را روایت کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز: داستان‌گویی، برگ برنده کسب و کار
نویسنده
مترجممریم شبیری
راوینسرین کابلی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز

Setareh Mohammadi
۱۴۰۰/۷/۳۰
من نتونستم با صدا و نوع خوندن گوینده بزرگوار ارتباط برقرار کنم. وگرنه خود کتاب خوبه و من راغب شدم که بخرم و خودم بخونمش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قصه‌های پولساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.