معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر

حتماً برای شما هم پیش آمده است که در یک روز پرمشغله، زمان از دستتان خارج شده و نتوانسته‌اید آن را به‌خوبی مدیریت کنید. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر، به شما یاد می‌دهد که چگونه از وقوع مکرر چنین پیشامدهایی جلوگیری کنید. او در این کتاب روش‌های پیشگیری از هدر رفتن وقت را در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر

خیلی از افراد قادر نیستند فضاهای مختلف کاری و شخصی را به‌هم پیوند بزنند و حتی این کار را اشتباه می‌دانند؛ اما مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر، معتقد است که در موارد زیادی این کار می‌تواند میزان بهره‌وری را به شکل چشم‌گیری بالاتر ببرد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

از نظر مارک مک کورمک مدیریت فضا نیز به‌اندازه‌ی مدیریت زمان اهمیت دارد. محدود کردن ساعات کاری به فضای دفتر و اداره، شیوه‌ای است که او به‌عنوان فردی موفق در کسب‌وکار خود، به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌کند. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر، از تجربیات متفاوتی می‌گوید که منجر به عقد موفق‌ترین قراردادهای او و شرکتش شدند. طبق تجربه‌های او، محدود نکردن جلسات کاری به یک فضای خاص باعث افزایش بهره‌وری افراد و مجموعه‌ی کاری می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر به ما کمک می‌کند تا بهینه‌ترین و درست‌ترین استفاده از زمان را داشته باشیم. مارک مک کورمک در این کتاب به ما می‌آموزد که چطور به وقت خودمان و دیگران احترام بگذاریم و درعین‌حال از چهارچوب‌های ثابت و همیشگی در زندگی کاری و شخصی خارج شویم. درواقع او خارج شدن از این چهارچوب‌ها را نه‌تنها مضر نمی‌داند، بلکه راه مؤثری برای بالا بردن بهره‌وری می‌داند.

خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «فیلم‌سازی»، «بهره‌وری»، «زبان بدن»، «قدرت اراده»، «ابرغذاها»، «الکترونیک برای بچه‌ها»، «مصر باستان» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر، برای تمام مدیران و کارمندانی که قصد دارند بهره‌وری خود را به نسبت زمانی که صرف می‌کنند، بالاتر ببرند مناسب است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنید و به موفقیت نزدیک‌تر شوید.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

سال 1960 مارک مک کورمک و آرنولد پالمر (Arnold Palmer) قراردادی را امضا کردند که در چند سال آینده، دنیای ورزش را دچار تحولاتی اساسی کرد. مارک مک کورمک به‌عنوان حقوقدان و وکیلی باسابقه، تصمیم گرفته بود از تخصص خود در ورزش استفاده کند. تصمیم او بر این بود که با راه‌اندازی یک کمپانی حقوقی و بازاریابی، نمایندگی ورزشکاران را برعهده بگیرد و برای آن‌ها پشتیبان جذب کند. چند سال بعد IMG تبدیل شد به بزرگ‌ترین کمپانی حقوقی و بازاریابی ورزشکاران و دیگر افراد مشهور در سرتاسر دنیا.

مارک مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او اولین قراردادش در جهان ورزش را سال 1960 با یک گلف‌باز جوان به نام آرنولد پالمر بست و پس از آن کار خود را تا جایی وسعت داد که کمپانی IMG تبدیل به نماینده‌ی بسیاری از افراد مشهور جهان در حوزه‌های مختلف ورزشی و هنری شد. «با خوک کشتی نگیر و نود راهکار دیگر برای زیرسازی کار و تجارت» و «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر می‌شنویم

به‌عنوان بخشی از نگرش جدیدتان به زمان، باید در رویکردتان به فضا نیز تجدیدنظرهایی صورت دهید. اگر کسب‌وکارتان را فقط از دفتر هدایت می‌کنید و هیچ‌وقت کارتان را خانه نمی‌برید یا هیچ‌گاه به پیام‌های خصوصی در اداره جواب نمی‌دهید، خودتان را از لحاظ بهره‌وری زمانی به‌شدت محدود کرده‌اید.

برگزاری تعدادی از جلسات داخلی شرکت در خانه، اتفاقی است که برایم به‌وفور پیش می‌آید. ساعت پنج‌ونیم صبح شرکت‌کننده‌ها انتظار دارند مرا در گرم‌کن ببینند. بنابراین لباس من از ثمربخشی این جلسات، چیزی کم نمی‌کند. ضمن آنکه ظاهرم نشان نمی‌دهد به آسمان‌جُلی گوشه‌گیر تبدیل شدم که ریشش را نمی‌تراشد و ناخن‌هایش را نمی‌گیرد. من فقط ساعت را در اختیار خود گرفته و فضای پیرامونم را طوری سامان داده‌ام که با نیازهایم هماهنگی داشته باشد. وفق دادن فضای پیرامون با نیازهایتان نظم فراوان می‌طلبد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
42 دقیقه
زمان، سرمایه‌ای برگشت‌ ناپذیر
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زمان سرمایه‌ای برگشت ناپذیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.