معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت
قیمت:
۲۶۷۰۰ ۱۸,۶۹۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت

با شنیدن خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت و به‌کارگیری راه‌کارهای آن، به جمع بزرگترین غول‌های دنیای اقتصاد بپیوندید. دیوید کاکس در این اثر بی‌نظیر شما را از اهمیت ایده‌های نو در تمامی کسب‌و‌کارها و تأثیر شگفت‌انگیز آن‌ها در موفقیت شغلی شما می‌گوید. دستیابی به خلاقیت درونی و گسترش آن، در نتیجه فروش بیشتر و موفقیت در رقابت‌های تجاری، از دستاوردهای شنیدن این کتاب گویا هستند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت

هر چقدر که بااستعداد باشید، تلاش کنید و سرمایه‌ی فراوانی را هم به‌عنوان پشتوانه‌ی مالی کسب‌و‌کار خود اندوخته باشید، بدون خلاقیت و نوآوری هرگز به موفقیتی پایدار نخواهید رسید. برعکس، اگر خلاقیت را به بخشی جدانشدنی از فعالیت حرفه‌ای خود تبدیل کنید، نه کمبود منابع مالی و نه رقبای سرسخت مانع شما نخواهند شد.

ممکن است تصور کنید که خلاقیت یک توانایی ذاتی‌ست که در وجود برخی نهاینه شده اما برخی دیگر از داشتن آن محروم هستند. بااین‌اوصاف، همواره فاصله و شکافی عمیق بین این دو گروه خواهد بود که هرگز از بین نمی‌رود. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت (Creative thinking for dummies) به شما نشان می‌دهد که اولین قدم برای موفقیت شخصی و کاری، پاک کردن این تصور غلط از ذهنتان است.

خلاقیت و نوآوری مانند تمامی مهارت‌ها با تمرین ارتقا پیدا کرده و بخشی از زندگی روزمره‌ی شما خواهند شد. برای بسیاری از افراد، خلاقیت چیزی شبیه به الهام شدن است! به این معنا که بروز آن به زمان و مکان خاصی وابسته نیست و اصولاً همیشه نمی‌توان آن را در امور مختلف به کار گرفت. اما نویسنده‌ی کتاب پیش‌رو به شما ثابت می‌کند که این باور هم نادرست است و اگر خلاقیت را به لحاظ کاربردی بررسی کنیم، می‌بینیم که می‌توان به‌عنوان عنصری همیشگی، در امور کاری خود از آن بهره جست.

در دنیایی که مدام در حال تغییر است و هر لحظه تکنولوژی‌های جدیدی در گوشه‌ای از آن سر برمی‌آورند، بدون ایجاد و پرورش ایده‌های تازه و صرفاً با اتکا به روش‌های قدیمی، هر شرکت یا سازمانی به سرعت از پا درمی‌آید. البته حضور خلاقیت پیش از آغاز یک کسب‌و‌کار یا پروژه نیز اهمیت به‌سزایی دارد. حتماً همه‌ی ما در فعالیت‌های ریز و درشت تجاری یا غیرتجاری خود تجربه‌ی یک شروع سخت را داشته‌ایم. به سخن دیگر، گاهی شروع یک کار برایمان بسیار دشوارتر از طراحی و برنامه‌ریزی برای آن بوده است. داشتن خلاقیت و فرمول‌هایی کاربردی برای استفاده از آن، شروع یک حرفه را نیز برایمان آسان‌تر خواهد کرد. به این شکل که یاد می‌گیریم چطور ایده‌ی اولیه‌ی خود را پرورش دهیم و آن را به مرحله‌ی ظهور برسانیم.

میکرو کتاب صوتی آماده برای خلاقیت، روش‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که اگرچه معجزه نمی‌کنند اما شما را برای خلق معجزه‌هایی بزرگ در زندگی شغلی و مالی‌تان آماده می‌کنند. دیوید کاکس اطلاعات خود را که حاصل سال‌ها تجربه و پژوهش عملی است، با سادگی تمام در این اثر به شما عرضه کرده.

اگر برای شروع یک کسب‌و‌کار کوچک آماده‌اید اما از آغاز کار یا شکست‌های احتمالی هراس دارید، همچنین اگر ریاست و مدیریت یک مجموعه یا سازمان بزرگ را بر عهده دارید که می‌خواهید آن را به بهترین شکل توسعه دهید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت، نکته‌ها و آموزه‌های مفیدی را برایتان دارد. این را هم اضافه کنیم که چنانچه زندگی پرمشغله‌ای داشته و فرصت زیادی برای مطالعه‌ی کتاب‌های پرحجم ندارید، این خلاصه کتاب گویا را هرگز از دست ندهید.

خسرو زارع فراشبندی و فیروزه زارع فراشبندی، برگردان کتاب حاضر را به پایان رسانده‌اند و نشر آوند دانش نیز آن را به بازار کتاب ارائه کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب شنیدنی با صدای محمدرضا علی‌اکبری از سوی نشر صوتی نوار منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های فور دامیز

سری کتاب‌های فور دامیز (For Dommies) طیف متنوعی از آثار آموزشی را دربرمی‌گیرد که برای آشنایی مخاطب عام با حوزه‌های گوناگون هنری، مدیریتی، روانشناختی و... به نگارش درآمده‌اند. نخستین کتاب این مجموعه در سال 1991 منتشر شده و تاکنون مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. نسخه‌های متعددی از مجموعه کتاب‌های فور دامیز به زبان‌های گوناگون ترجمه شده. انتشارات آوند دانش نمایندگی رسمی این مجموعه را در ایران به عهده دارد.

از آثار ترجمه‌شده‌ی این سری کتاب‌ها می‌توان به «شهرهای هوشمند»، «مدیریت استرس»، «اصول ارتباطات»، «اکسل 2013»، «اصول شیمی» و... اشاره کرد.

در نکوداشت خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت

  • اثر حاضر راهنمایی عملی و مملو از تکنیک‌ها و نمونه‌هایی از روش‌های مختلف برای تفکر خلاق است. (آمازون)

خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با تقویت خلاقیت خود، مهارت‌های ایده‌پردازی و نوآوری خود را در ایجاد و توسعه‌ی کسب‌و‌کارهای گوناگون بهبود ببخشید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت می‌تواند نخستین گام جدی در این زمینه باشد.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

نویسنده و مشاور مشهور کسب‌و‌کار که از دهه‌ی 1970 به‌عنوان کارآفرین فعالیت داشته. دیوید کاکس ابتدا وارد حوزه‌ی نقاشی شد و تحصیلات خود را در این زمینه آغاز کرد، اما بعدها متوجه قدرت خلاقیت و نوآوری خود شد و به مشاوره برای بازاریاب‌ها روی آورد. بنیان‌گذاری نخستین مرکز مشاوره‌ی بازاریابی جوانان در کشور انگلستان از مهم‌ترین اقدامات اوست. کتاب «تفکر خلاق» از آثار ترجمه‌شده‌ی دیوید کاکس است که در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت می‌شنویم

تولیدکنندگان محصولات غذایی همواره به دنبال راه‌های جدیدی برای گسترش تنوع محصولات خود هستند. مثلاً تولیدکنندگان غلات به سمت تولید غذاهای آماده‌ی مختصر حرکت می‌کنند و تولیدکنندگان نوشیدنی‌ها، نوشابه‌های مخصوص نوجوانان یا نوشابه‌های رژیمی و انرژی‌زا عرضه می‌کنند و شکل و اندازه‌گیری بسته‌بندی محصولات خود را تغییر می‌دهند.

نزدیک شدن به حل مسئله: هدف در مرحله‌ی دوم حل مشکلی خاص است. در این مرحله نیاز دارید از ابزارهای اختصاصی‌تری استفاده کنید که منجر به تفکر خلاق می‌شود که به نتیجه‌ای خاص منتهی می‌شود. یک مثال در این خصوص، ایجاد برنامه‌ای تبلیغاتی برای جذب تعداد مشخصی از مشتریان است. فرایند نزدیک شدن به راه‌حل اغلب در توسعه‌ی محصول رخ می‌دهد. یعنی جایی که محصولات موجود نیازمند بهبود، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
مشخصات کتاب
72 دقیقه
آماده برای خلاقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۲۶۷۰۰ ۱۸,۶۹۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی آماده برای خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.