معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش

راحت زندگی کردن اصلاً به معنای بی‌حساب‌وکتاب خرج کردن نیست. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش، از اهمیت نظم و برنامه‌ریزی در خرج کردن و مدیریت درآمد و پس‌انداز می‌گوید. از نظر او اگر بتوانید مدیریت درستی بر درآمد فعلی خود داشته باشید، ممکن است شاهد تغییرات چشم‌گیری در زندگی خود باشید و به تفریحات و مسائلی برسید که فکرش را هم نمی‌کردید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش

اولویت‌ها و هدف‌های شماست که انتخابتان را می‌سازد و انتخاب شماست که نحوه‌ی مدیریت درآمد شما را تعیین می‌کند. دو نفر با درآمدی هم‌سطح و یکسان می‌توانند در دو سطح کاملاً متفاوت زندگی کنند. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش، خوانندگانش را متوجه تأثیر انتخاب‌هایشان بر ادامه‌ی مسیر زندگی خود خواهد کرد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

شما بهای انتخاب‌های خود را می‌پردازید. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش از گودال‌هایی می‌گوید که بنا به ترجیحات خودمان حفر می‌کنیم و بعد از انتخاب، ناچاریم هر ماه بخشی از درآمد خود را در آن‌ها چال کنیم. اگر ترجیح می‌دهید از لباس‌ها، ادکلن و ماشین‌های گران‌قیمت و شیکی استفاده کنید که چشم بقیه را بگیرد و در ازای آن نمی‌توانید در تعطیلات به مسافرت بروید، این نتیجه‌ی ترجیح و انتخاب خودتان بوده است.

خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش تلاش می‌کند تا به ما کمک کند امور مالی خود را به نحو درست و مناسبی سازمان‌دهی کنیم. با یک سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی مناسب بر دخل و خرج‌هایمان باید بتوانیم هزینه‌ها را تا جای ممکن کاهش دهیم، بخشی از درآمد را به پس‌انداز اختصاص دهیم و در انتها برای تفریح و آسایش نیز میزان مناسبی را کنار بگذاریم.

خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. بنابراین مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «آلزایمر و زوال عقل»، «مدیریت استرس»، «اقتصادسنجی» و «تقویت حافظه» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش، راهنمای مناسبی برای مدیریت دخل و خرج شماست. با استفاده از این کتاب قادر خواهید شد مدیریت مناسبی بر درآمدهای خود داشته باشید.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک به‌عنوان پیشگام حوزه‌ی بازاریابی ورزشی شناخته می‌شود. سال 1990، مجله‌ی ورزشی Sports Illustrated او را «قدرت‌مندترین چهره‌ی جهان ورزش» نامید. مارک مک کورمک با بنیان‌گذاری IMG که بعدها به بزرگ‌ترین کمپانی نمایندگی ورزشکاران در سرتاسر دنیا تبدیل شد، جهان ورزش را متحول کرد.

مارک مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی بود که از تحصیلات و رشته‌ی خود در دنیای ورزش و بازاریابی استفاده می‌کرد. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و «راه و چاه موفقیت» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش می‌شنویم

افراد نامنظم دقیقاً نمی‌دانند پولشان کجا می‌رود. شاید لای انگشتانشان می‌لغزد! آن‌ها سایر افراد را در همان طبقه‌ی اجتماعی خودشان می‌بینند که تعطیلاتشان را در جاهای بهتری می‌گذرانند. اتومبیل‌های گران‌قیمت‌تری می‌خرند و به‌طور کلی زندگی پرزرق‌وبرق‌تری دارند. فرد نامنظم از خود می‌پرسد آن‌ها چه چیزی دارند که من ندارم. فرد نامنظم می‌پرسد در برابر کاری که می‌کنم دستمزد معقولی می‌گیرم؛ چرا ظاهراً پیشرفتی نداشته‌ام؟ حال آنکه همسایه‌ام که همان‌اندازه دستمزد می‌گیرد با کنکورد به پاریس می‌رود و خانواده‌اش را برای یک هفته به اروپا می‌برد. پاسخ واضح است. آقای همسایه در زمینه‌ی مسائل مصرفی انتخاب‌هایی کرده که با انتخاب‌های همسایه‌ی نامنظمش تفاوت دارد. اگر می‌تواند به پاریس برود یا خانواده‌اش را به اروپا ببرد، به این دلیل است که از خرید اتومبیل‌های آخرین مدل، هفته‌ای سه شب بیرون شام خوردن و خوش‌گذرانی‌های بی‌حساب در چند روز تعطیلات کریسمس چشم‌پوشی کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
32 دقیقه
پول و عقل معاش
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش

ارکین هورن
۱۴۰۲/۵/۱۶
مطالب چندان آموزنده و الهام بخشی نداره من از خریدش پشیمان نیستم اما اگه به دنبال کتاب کارآمد و نکات آموزشی زیادی هستین پیشنهاد میکنم نخریدش
امید
۱۴۰۲/۸/۱۶
خیلی کوتاه و اطلاعات پایه‌ای ساده بود برای کسی که تازه شروع کرده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پول و عقل معاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.