معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید

باربارا دی آنجلیس در خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس به شما اثبات می‌کند که دستیابی به رضایت درونی و خودباوری کار چندان دشواری نیست و رازهایی را با شما در میان می‌گذارد که به کمک آن‌ها بتوانید ارزش و احترام خود را نزد خود و دیگران بالا ببرید. با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود در موقعیت‌های مهم زندگی بهترین تصمیم را بگیرید.

درباره خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس:

بودن در میان افراد غریبه یا اظهارنظر در جمع ممکن است برای بسیاری کار سخت و دشواری باشد. شاید نتوانند آن‌طور که باید احساسات درونی خود را بروز دهند یا در مواقعی که عقیدهٔ فوق‌العاده‌ای دارند، قادر به بیان آن نباشند و چیزی درونی مانع آن‌ها شود. آن نیروی درونی که از نشان‌دادن خود و صحبت با افراد غریبه جلوگیری می‌کند «عدم اعتمادبه‌نفس» نام دارد.

خوشبختانه با پیشرفت روزافزون علم روان‌شناسی و روش‌های نوین روانکاوی، راهکارهای زیادی برای این مشکل وجود دارند که هرکسی بنا بر شرایط و موقعیتی که دارد می‌تواند یکی از آن‌ها را به کار گیرد. یکی از افرادی که در این مسیر همت گماشته و با صرف وقت و تحقیقات فراوان راه‌حلی برای این موضوع پیدا کرده، باربارا دی آنجلیس است.

این نویسنده و روان‌شناس برجسته در کتاب اعتماد به نفس (Confidence: Finding it and Living it) حاصل تحقیقات و مطالعات خود را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید به خودباوری برسید و از این طریق مسیر رسیدن به آرزوها و اهدافتان را پیدا کنید. دی آنجلیس در این اثر به شما کمک می‌کند که با شناخت علت ضعف خود به آن توجه نشان دهید و به‌مرور نسبت به بهبود آن اقدام کنید.

کتاب اعتماد به نفس عقیدهٔ شما را درمورد این موضوع تغییر می‌دهد و زنگی‌تان را متحول می‌سازد. با انجام تمرین‌ها و روش‌های کارآمدی که در کتاب حاضر به شما معرفی شده‌اند می‌توانید احساس قدرت مضاعفی در کار و روابط خود به دست آورید و در تمام لحظات زندگی خود آرامش و رضایت درونی را تجربه کنید.

این نویسندهٔ پرفروش به شما یاد می‌دهد چگونه زندگی خود را طور دیگری شروع کنید. همچنین به این نکته پی می‌برید که علت اصلی شادی درونی شما چه می‌تواند باشد و آن را در لحظات زندگی‌تان گسترش دهید و از تک‌تک لحظه‌هایتان لذت ببرید. این‌گونه است که موفق می‌شوید زندگی معنادارتری داشته باشید.

خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی که اعتمادبه‌نفس ندارند و به این دلیل با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند، مناسب است. همچنین اگر به کتاب‌های توسعه و رشد فردی علاقه دارید، از شنیدن کتاب حاضر لذت خواهید برد.

باربارا دی آنجلیس را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، روان‌شناس و سخنران مشهور آمریکایی، سال‌ها است که در زمینه روابط عاطفی، خانوادگی و کاری تحقیقات می‌کند و نتیجهٔ تحقیقات خود را در کتاب‌هایش پیاده می‌کند. آثار منتشر شده از او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی به شمار می‌آیند که بیشتر از 8 میلیون نسخه به فروش رسیده‌اند.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) نخستین کتاب خود یعنی «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» را در سال 1994 به رشته تحریر در آورد که به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های زمان خود تبدیل شد و جایزه Infomercial به‌عنوان بهترین کتاب سال را از آن خود کرد. وی در طی 25 سال اخیر زندگی بسیاری از افراد را در سراسر جهان دگرگون کرده و طرفداران زیادی دارد.

ازجمله کتاب‌های پرفروش او می‌توان به «رازهایی دربارهٔ مردان که هر زنی باید بداند»، «سوپ مرغ برای تقویت روح همسران»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» و «زندگی زناشویی‌تان را هنرمندانه مدیریت کنید» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس می‌شنویم:

یکی از مهم‌ترین کارایی که باید انجام بدید اینه که بی‌جهت وانمود نکنید که اعتمادبه‌نفس زیادی دارید. یعنی باید با خودتون صادق باشید که رویاهاتون رو فدا می‌کنید، ارزش‌های خودتون رو پایین میارید و خودتون رو با شروط مختلف دوست دارید. صداقت اولین قدم برای کسب اعتمادبه‌نفسه. گوش زدن خودتون نسبت به اینکه فردی با اعتماد‌به‌نفس بالا هستید کار دشواری نیست و هرکسی میتونه این کارو انجام بده.

البته بعضی‌ها از روی عادت این کارو انجام میدن. یعنی عادت کردن که رویاهای خودشون رو محدود کنن و نسبت به خیلی از مسائلی که میتونه باعث پیشرفتشون شه بگن: «اصلا مهم نیست.» وقتی به خودتون بگید که برای رسیدن به بعضی از رویاهاتون به اعتماد به نفس زیادی نیاز ندارید، به این ترتیب خودتونو به سمت جریان بی‌خیالی هدایت می‌کنید. یعنی می‌دونید که باید تلاش کنید، اما آگاهانه دست از تلاش کردن برمیدارید. به این ترتیب به خودتون میگید که فقط به دنیال رویاهایی میرید که نیاز زیادی به تلاش کردن ندارن و می‌دونید که از پس اون رویاها برمیاید. شما رویاهای خودتون رو نابود می‌کنید و تنها چند هدف کوچیک برای خودتون در نظر می‌گیرید و دچار توهم داشتن اعتمادبه‌نفس میشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
دربارهٔ کتاب
2 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: به دنبال اعتماد به نفس واقعی
14 دقیقه
فصل دوم: چطور از ایجاد اختلال در کار خود دست برداریم و به رویاهایمان اعتماد کنیم؟
11 دقیقه
فصل سوم: چگونه می‌توانیم اعتمادبه‌نفس را در خود ایجاد کنیم؟
5 دقیقه
فصل چهارم: چرا ترک عادت نداشتن اعتماد به نفس اینقدر سخت است؟
11 دقیقه
فصل پنجم: تسلط داشتن روی سه نوع اعتماد به نفس
3 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس

Mehran Tajmiri
۱۴۰۱/۳/۱۰
واقعا از بهترین کتابهایی بود که خوندم
موردی که توی این کتاب جالبه اینه که میگه مواردی که حس میکنید غلط هستن و به اعتماد به نفس شما ضربه میزنن رو درون خودتون شناسایی کنید و برای حذف یا تغییرشون کاری انجام بدید
اعتماد به نفس یه حس درونی هست و شما باید اون رو درون خودتون پیدا کنید، قدم اول اینه که و
به توانایی‌های خودتون باید کاملا باور داشته باشید
جدا این کتاب کاری باهاتون میکنه که واقعا دست روی دست نذارید کاری انجام بدید
یکی از بهترین کتابهایی که توی این چند وقت گوش دادم و خیلی هم مختصر و مفید و باارزش بود
ممنونم 🌹
mahsa vakilian
۱۴۰۲/۳/۱۵
صدای گوینده فوق العاده بود. چندتا نکته‌ی جدید راجع به علت نداشتن اعتماد به نفس گفت که جالب بود مثل جلب توجه دیگران یا صلب مسئولیت از خودمون، بهانه آوردن برای انجام ندادن کارها. ولی بازم راهکار عملی برای رسیدن به اعتماد به نفس نگفت زیاد!
arian soltani
۱۴۰۱/۶/۱۷
ناقص شده کتاب اصلی کسی که فقط نمیکنه یه کتاب کوش بده مجبوره میکرو کتاب گوش کنه بدونه شک اصلاعات غلط و بدرد نخورم تحویل میگیره اگر میدونستم این خلاصه انقدر بی محتواست عمرا نمیگرفتمش
Nil Sh
۱۴۰۱/۵/۲۳
نویسنده وجهی از اعتماد به نفس رو به شما نشون میده که کسی تا حالا بهتون نگفته
اعتماد به نفس واقعی ک وابسته به هیچ چیز خارجی اعم از مال و ثروت و حتی مهارتهایی که دارید نیست
اعتماد به نفسی که همیشه و همه‌جا باشماست
مهتاب...
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
یک کتاب بسیار خوب و با ارزش از یک نویسنده‌ی توانمند آمریکایی.
نکات آموزشی خوبی داره که دانستنش برای همه بسیار مفیده.
سپاس بابت معرفی این کتاب
نازنین خواجه نوری
۱۴۰۲/۸/۲۶
به نظر منی که خیلی اهل و عاشق مطالعه هستم چند تا نکته جدید عملی و خوب داشت که بزرگ روی صفحه اول سررسیدم نوشتم. ممنون از انتشارات و نویسنده همیشه خوب.
امیر حسام قربانی
۱۴۰۱/۶/۱۹
اگر اعتماد به نفس بالایی ندارید میتونید این کتابو گوش کنید و میتونه کمکتون کنه تو مسیر موفقیتتون. ارزش داره که وقت بذارید
shirin zarafshan
۱۴۰۰/۱۱/۷
با اینکه کامنتش کم بود اما اعتماد کردم و گوش دادم دوسش داشتم تمریناشو باید انجام داد تا تغییر داخل زندگی ایجاد بشه
shabnam elyasi
۱۴۰۰/۹/۱۳
عالی بود😍 واقعا کتاب خوبی بود خیلی قشنگ آدم متوجه میشه بیانش عالی وساده بود.
سپاس از کتابراه
محمد رضا صمیمی
۱۴۰۱/۱۱/۹
خیلی عالی بودهرانسان این کتاب را گوش کرد البته برای چندین بار دیگه ترس سراغش نمیاد
زهره موسوی
۱۴۰۱/۸/۲
کتابی که هر انسانی نیاز داره که راجع بهش بدونه تا اعتماد به نفس و عزت نفسش تقویت بشه
Yadollah nakhaei
۱۴۰۱/۵/۱۶
خیلی جالب و کابردی و همچنین باعث بالا بردن توانائی فکری و روحی میشود
حانیه طیبی
۱۴۰۱/۵/۱۸
واقعا درک بهتری از اعتماد به نفس پیدا میکنی
هادی شبگرد
۱۴۰۱/۴/۱۵
عالی بود چون چکیده‌ی عملی در روتین روزانه بود، ممنون.
Fatemeh pasdar
۱۴۰۱/۲/۲۸
عالی بود ۳ نوع رومیگه که باعث افزایش اعتمادبه نفس میشه
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.