معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت

ممکن است تصور کنیم که افراد خلاق در فرایندی خاص، ناگهان دچار حالتی الهام‌گونه می‌شوند و جرقه‌ای به مغزشان خطور می‌کند. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت، این نوع برداشت‌ها از مفهوم خلاقیت را خطرناک و منحرف‌کننده‌ی ذهن می‌داند؛ چراکه می‌توانند منجر به این تصور غلط شوند که: من نمی‌توانم مثل افراد خلاق باشم، چون هیچ الهامی دریافت نمی‌کنم. او شنوندگان خود را راهنمایی می‌کند تا بتوانند به جریان خلاقیت بپیوندند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت

از نظر دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت، این درست است که جریان تفکر خلاق در بعضی افراد به شکل ناگهانی و مانند جرقه‌ها و الهاماتی از جانب نیرویی خارجی پیش می‌رود، اما این تنها شکل موجود نیست. این کتاب که درواقع بخشی از کتاب تفکر خلاقانه برای ابله‌ها (Creative Thinking For Dummies) است به ما می‌گوید نباید با تصوراتی اشتباه خود را از تبدیل شدن به فردی خلاق محروم کنیم.

به اعتقاد دیوید کاکس برای خلاق بودن لازم نیست که حتماً خودبه‌خود ایده‌های درخشانی به ذهنمان خطور کند. بسیاری از افراد جامعه از الگوهای رفتاری افراد خلاق تبعیت کرده و به موفقیت رسیده‌اند. بازی کردن این نقش آن‌ها را نیز تبدیل به افرادی خلاق و موفق کرده است. همیشه ویژگی‌های فردی اشخاص نیست که جریان خلاقیت را به راه می‌اندازد؛ بلکه در بسیاری اوقات ساختار مناسب است که این جریان را ایجاد و تقویت می‌کند.

امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که جریان مداوم خلاقیت، لازمه‌ی شغل‌های بسیاری ازجمله تبلیغات، معماری، موسیقی و طراحی است. یک روز توقف در این جریان هم می‌تواند امرار معاش و زندگی کسانی که در این مشاغل فعالند را با مشکل مواجه کند. خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت، ساختارهایی را به ما معرفی می‌کند که خلاقیت‌زا هستند و به تمام کسانی که بنا به زندگی و حرفه‌ی خود به ایده‌های خلاقانه نیاز دارند، کمک می‌کنند.

علاوه‌بر این نکته، دشواری بزرگ دیگری که این مشاغل دارند، ضرورت رقابت تنگاتنگ در میان آن‌هاست. اگر بتوانید جریان ایده‌ها را هر روز باز نگه دارید نیز کافی نیست؛ باید ایده‌هایی ارائه کنید که بتوانند با ایده‌های رقیبان شما وارد نبرد شده و پیروز میدان شوند. دیوید کاکس در این کتاب ما را به مسیر خلاقیتی هدایت می‌کند که بتواند ضامن موفقیتمان باشد.

خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت را نشر صوتی نوار با صدای محمدرضا علی‌اکبری و براساس ترجمه‌ی فیروزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب ازجمله کتاب‌های مجموعه‌ی فور دامیز است که توسط انتشارات آوند دانش منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی فور دامیز

مجموعه‌ی فور دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که دانش را ارزشمند می‌دانند. این بستر برای آموزش هرچیزی به روش آسان و تبدیل مسائل سخت‌فهم به مسائل ساده و کاربردی طراحی شده. این مجموعه با نگارش تخصصی، ارائه‌ی تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند در کتاب‌های خود، خوانندگان را یاری خواهد کرد تا با خیال راحت دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش به‌عنوان سوخت مناسب برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه‌ی فور دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های فور دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علوم آکادمیک، روان‌شناسی، تجارت و کسب‌وکار، درآمد و سرمایه، سلامت جسمی و روانی، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «تقویت هوش هیجانی»، «مدیریت مؤثر زمان»، «مهارت‌های مذاکره» و «ابرغذاها» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت برای کسانی که به دنبال راهکارهایی برای پیشرفت و موفقیت در کسب‌وکارشان به کمک پرورش خلاقیت می‌گردند مناسب است.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس از نام‌های آشنا در حوزه‌ی کسب‌وکار است. او سال‌هاست که در زمینه‌ی کسب‌وکار خلاق مشاوره ارائه می‌دهد و در حوزه‌ی برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) فعالیت می‌کند. دیوید کاکس همچنین مدت زیادی را به تدریس در زمینه‌ی تکنیک‌های تأثیرگذاری و تغییر در نظرات و رفتارهای مشتریان پرداخته. تحصیلات او در رشته‌ی روان‌شناسی بالینی و همچنین هنرهای زیبا بوده است. دیوید کاکس در فضای همین رشته‌ها اهمیت خلاقیت را درک کرده و آن را در ذهن خود تئوریزه کرده است. مدتی بعد از تحصیل در این رشته‌ها بود که او مشغول فعالیت در حوزه‌ی بازاریابی شد و با شرکت‌های مشهوری مثل اریکسون و لگو همکاری کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت می‌شنویم

در زمان لئوناردو، تشریح بدن‌ها جرمی بر ضد مردم و کلیسا بود و باید در خفا و روی اجساد درحال‌فساد مجرمان و بیماران و در فضایی متعفن انجام می‌شد. فقط سرسخت‌ترین افراد توانایی انجام دادن چنین کاری را داشتند. آنچه لئوناردو در این مکان‌های متعفن و زیر نور شمع به وجود آورد شاهکار بود. طراحی‌های او نشان‌دهنده‌ی کنترل فراوان روی طرح و نقش و حسی بسیار واقعی به زندگی بود. دقت و صحت تصاویر آناتومی وی، آزمایش زمان را با موفقیت پشتِ سر گذاشته است.

در دیموسترازیونه، حکمت از طریق تجربه به‌دست می‌آید. با بررسی نظام باورهای خود آغاز کنید. کدام یک از باورهای شما از طریق تجربه اثبات می‌شود؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
68 دقیقه
تعهد به خلاقیت
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تعهد به خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.