معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن

دنیل کانمن در پادکست نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن به خطاهای شناختی می‌پردازد و به شما می‌آموزد که کجا می‌توانید به مغز خود اعتماد و از آن پیروی کنید و در چه مواقعی مجاز به نادیده گرفتن آن هستید.

کتاب سریع و آهسته فکر کن (thinking, fast and slow) در پی ده‌ها سال تحقیق کانمن تالیف و منجر به برنده شدن جایزه نوبل شد. این کتاب نقش کانمن را در درک امروز ما از روانشناسی و اقتصاد رفتاری نشان می‌دهد، او به بررسی و تحلیل دو بخش از ذهن که اندیشه و تفکر ما بر اساس آن شکل گرفته می‌پردازد.

اکثریت مردم، حتی هنگام خطا هم به خود اطمینان دارند؛ اما اگر ناظری وجود داشته باشد که بدون طرفداری قضاوت کند، خطاها به تدریج رفع خواهند شد. هدف کانمن نیز بهبود توانایی تشخیص و درک بهتر خطاهاست.

دنیل کانمن (Daniel Kahneman) برنده جایزه نوبل اقتصاد، چه کسی است؟

انسان چگونه می‌اندیشد؟ چه عواملی بر روی تصمیمات او اثر گذارند؟ پاسخ به این سوال‌ها را از دنیل کانمن دریافت خواهید کرد. او که دارای مدرک دکتراست، در سال 2002 برنده جایزه نوبل اقتصاد شده است. او محقق ارشد دانشکده امور عمومی و بین‌الملل وودرو ویلسون، استاد افتخاری روانشناسی و امور عمومی دانشکده وودرو ویلسون، استاد افتخاری روانشناسی یوجین هیگینز دانشگاه پرینستون است.

با اینکه کانمن به طور رسمی درس اقتصاد را نخوانده، اما پژوهش‌های او که بیشتر روانشناسی بوده باعث شده، او را یکی از تاثیرگذارترین افراد در نظریه‌های رفتاری علم اقتصاد بشناسند.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۱۷
این کتاب نقش کانمن را در درک امروز ما از روانشناسی و اقتصاد رفتاری نشان می‌دهد. کانمن و همکارانش، که کارشان در این کتاب به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، سهم قابل توجهی در درک امروز ما از ذهن انسان داشته‌اند. اکنون بهتر می‌دانیم چگونه تصمیم می‌گیریم، چرا در قضاوت بعضی خطاها تا این حد رایج هستند و چگونه می‌توانیم خودمان را ارتقا دهیم. دنیل کانمن، دارای مدرک دکتراست و در سال ۲۰۰۲ برنده جایزه نوبل در اقتصاد شد. او محقق ارشد دانشکده امور عمومی و بین الملل وودرو ویلسون، استاد افتخاری روانشناسی و امور عمومی دانشکده وودرو ویلسون، استاد افتخاری روانشناسی یوجین هیگینز دانشگاه پرینستون است. نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند
Behnaz Kiani
۱۳۹۸/۸/۲۳
من توی این کتاب شنیدم که مسئله چوگان و توپ را مطرح کرد و در آن مسئله بیان میکنه قیمت چوگان و توپ روی هم ۱. ۱ دلار حالا قیمت چوگان یک دلار است شما مشخص کنید قیمت توپ را و سپس بیان میکنه قیمت توپ ۵ سنت است است من این مسئله را به سه نفر نخبه دانشگاه شریف واگذار کردم گفتیم شاید به سواد ما نمیخوره برام واقعاً تعجب آور بود همچین مسئله ساده‌ای را چگونه می‌توان به این شکل مطرح کرد با توجه به این مثال که این کتاب میزنه و احتمالاً ما باید به سیستم عاطفی تکیه کنیم نه شناختی و عقلانی آیا کسی این قسمت برای سال برانگیز بود یا خیر.. نقطه ضعف بزرگیست در این کتاب. دوستان منتظر نظرتون هستم. فصل ذهن تنبل در اوایل کتاب. سپاس
Mr.mojtaba
۱۳۹۸/۱۰/۱
این کتاب فوق العاده فشرده است، به طورب که یه حواس پرتی کوچیک کلی مطلب رو از دست میدین پس مناسب گوش دادن توی مترو و اتوبوس نیس حداقل برای من جو کتاب یه مقدار خشک هستش ولی مطالب علمی جالبی توش گذاشتن (توجه کنید این کتاب به صورت علمی میاد ذهن رو بررسی میکنه از این کتاب انتظار انگیزشی نداشته باشین لطفا) 🤗موفق باشین همگی 😉
حمید زارع
۱۳۹۹/۶/۱۱
خیانت به این کتاب هست که خلاصه‌اش کنی
این همه مثال و ازمایش نویسنده آورده همش حذف شده
هیچی از این نانو کتاب نمی‌فهمی
یا کل کتاب را بخونید یا اصلا نخوانید
پرستو کمالی
۱۳۹۹/۵/۲۹
کتاب فوقالعاده است اما این ترجمه کتاب به نظر خوب نمیاد
حتی عنوان کتاب اشتباه ترجمه شده
جمله امری ترجمه شده در حالی که فعل حالت مصدری داره
اسم نویسنده هم اشتباه تلفظ شده، باید بعد از حرف ن در کانمن کسره بیاد
ثنا موسوی نیا
۱۴۰۰/۱/۱۲
کاهنمن برنده نوبل اقتصاده
در مورد روانشناسی انتخابگری حرف میزنه و خطاهای شناختی که برای هر ادمی وجود داره رو بررسی میکنه. کتاب اصلیش خیلی قطور و ۶۰۰ ص است حدودا ولی نکاتش بیشتره و قابل تامله
ناهید موسوی
۱۳۹۹/۳/۴
اجازه بدید افراد خودشون تصمیم بگیرند که چه مطلبی نیاز به حذف داره، شاید چیزی که حذف میکنید تا مطالب رو خواندنی تر کنید باعث دلزدگی بشه. مطالب مفید هم نیاز به فضای تنفس دارند. وگرنه اثرش کم میشه.
سیامک شایان پور
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب یک برنده یک جایزه نوبل را به این زیبایی فشرده کنی و باصدای دلنشین آقای دادمهر در گوش دوستداران دانش و پیشرفت بگذاری از انتشارات سبک تو شایسته‌ی ارج گذاشتن و سپاس است.
خ ق
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
صدا و نحوه و سرعت خوانش گوینده بنظر من خیلی خوب هست. و بنظر کتاب بسیار مفیدی میاد. این فقط یک میکرو هست و اگر کسی بخواد عمیق تر بدونه حتما باید کتاب کامل رو بخوانه
امیرحسین درویشی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تجربه من اینه که کتاب خلاصه به درد شب امتحان میخوره
امشب بخونی، فردا امتحانت رو پاس کنی و فردا شب هیچی ازش یادت نباشه!
محمدعبداللهی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
به جای خواندن این کتاب، کتاب هنر شفاف اندیشیدن رو توصیه میکنم خصوصا که نسخه صوتیش با صدای عادل فردوسی پور هست که عالیه
دیماکو (مشاوره مدیریت)
۱۴۰۱/۴/۳۰
محتوای خوبی مطرح شده اما مثال‌های بیشتر اونو ملموس تر می‌کنه. به نظرم خلاصه کردن این کتاب درکش رو سخت تر کرده
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
فوق العاده عالی بود.. از زوایای مختلف کارکرد دو ذهن منطقی و‌شهودی بررسی شده بود.. حتما با دقت گوش کنید
محمد امین سایبان
۱۴۰۰/۴/۲۷
خوب بود
اما گوینده آکسان گذاری درستی نداشت بعضی اوقات
برا همین مطلب خوب منتقل نمیشه
پیشنهاد میکنم چند بار گوش بدین
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۹/۱۶
کتاب خوبی بود ولی فکر کنم زیادی فشرده شده یکم برای جایزه نوبل کم بود....
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب سریع و آهسته فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.