معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک: تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغیر می‌دهند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک: تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغیر می‌دهند
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک: تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغیر می‌دهند

اگر تغییر برای شما هم کاری دشوار و بعید به نظر می‌رسد، خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک به شما کمک می‌کند تا این افسانه‌ی قدیمی را کنار بگذارید و با دیدی واقع‌نگر به سراغ تغییرات کوچک بروید و آن‌ها را به تغییرات بزرگ و شگرفی در زندگی خود تبدیل کنید. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز به قلم بی جی فوگ، با راهکارهای عملی و ارزنده‌اش، مسیرِ روشنِ حرکت به سوی تغییر و تحول را نشانمان می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک

اگر نمی‌توانید تغییرات بزرگ ایجاد کنید، با تغییرات کوچک شروع کنید؛ این شعار خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک (Tiny Habits) به قلم بی جی فوگ (BJ Fogg) است. همه دوست دارند تغییرات عمده‌ای در روش و سبک زندگیشان ایجاد کنند؛ غذای سالم‌تر بخورند، ورزش کنند، سیگار را کنار بگذارند و... اما مدام خود را سرزنش می‌کنند که چرا نمی‌توانند به این تصمیمات جامه‌ی عمل بپوشانند. در چنین شرایطی سرزنش جایز نیست. همه‌ی ما در شرایط یکسانی قرار داریم و تغییرات ناگهانی و بزرگ را کاری سخت می‌پنداریم، اما بی جی فوگ به ما نشان می‌دهد وقتی که این کار را از مرتب کردن تخت‌خوابمان شروع کنیم، تغییر آنقدرها هم سخت نیست. کافی است واقع‌بین باشیم و قدم به قدم پیش برویم. تغییر می‌تواند آسان و سرگرم‌کننده باشد اگر شروط آن را رعایت کنیم.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک

اگر زمانی برای تغییر دادنِ یک چیز در زندگیمان تلاش کرده و نتیجه نگرفته‌ایم، به این معنی نیست که تغییر همیشه و همه‌جا سخت و دشوار است. ما باید از این عادت دست برداریم که یک نتیجه‌ی حاصل‌شده را تعمیم دهیم و نتیجه‌ای کلی بگیریم و رویکردمان را تحت تأثیر آن تغییر دهیم. ما باید بدانیم اگر امروز موفق نمی‌شویم به کسی که دوست داریم تبدیل شویم و فلان عادت بد را کنار بگذاریم، مشکل را باید در رویکردمان جست‌وجو کنیم، نه خودمان. خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک برای ایجاد عادت‌های موفقیت‌آمیز سه راه را پیشنهاد می‌کند: دست از قضاوت خودمان برداریم، هدف‌هایمان را به رفتارهای خردتر تقسیم کنیم و از اشتباهاتمان برای جلو رفتن سود ببریم.

خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک طبق روش‌های آزمایش‌شده بر روی افراد، رویکردی کاربردی ارائه می‌دهد و شیوه‌ی مبتنی‌بر حدس و گمان و سوءتفاهم‌ را با اصول اثبات‌شده عوض می‌کند. بنابراین در این کتاب با رویکردی واقعی و عملی روبه‌رو هستیم؛ به همین علت دچار ناامیدی نخواهیم شد و چیزی را خارج از توان و اراده‌ی خود نخواهیم یافت.

خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک این وعده را می‌دهد که با به‌کارگیریِ توصیه‌هایش به سمت مسیری جدید حرکت خواهیم کرد. با خواندن این کتاب، به‌زودی همه‌ی روش‌هایی را که مبتنی‌بر عملکرد واقعی تغییر عادت‌ها نیستند، کنار خواهیم گذاشت و بدون احساس منفی نسبت به خودمان، به سوی مسیر دلخواه روانه خواهیم شد. نشر صوتی جیحون این کتاب را با گویندگی فرزانه فائزی و با ترجمه‌ی فاطمه مختاری منتشر کرده است. امیدْ که مورد پسند واقع شود.

جوایز و افتخارات کتاب عادات کوچک

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز؛
  • منتخب ویراستاران آمازون.

نکوداشت‌های کتاب عادات کوچک

  • کتاب‌های بسیار خوبی درمورد تغییر عادت‌ها وجود دارند، اما کتاب عادات کوچک جامع‌ترین، کاربردی‌ترین، ساده‌ترین و دلسوزانه‌ترین روش را ارائه می‌دهد. (جان استپر)
  • کتاب عادات کوچک برای هر کسی با هر هدفی بهترین تغییر زندگی‌اش را رقم می‌زند. (دکتر رنگان چاترجی)
  • وقتی بحث تغییر رفتار به میان می‌آید، هیچ‌کس بهتر از بی جی فوگ قادر به انجام این کار نیست. (رابرت سیالدینی)
  • این کتاب الماس کم‌یابی در بازار کتاب‌های خودیاری است. (روری ساترلند)
  • بی جی فوگ به افرادْ گام‌های کوچکی را که مبتنی‌بر تحقیق و آزمایشند، آموزش می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا تغییرات بزرگ و پایدار در زندگی خود ایجاد کنند. (رابرت ساتون)

خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افرادی که در فکر ایجاد تغییری در زندگی خود هستند پیشنهاد می‌شود. مخاطبین اصلی این اثر، علاقه‌مندان به کتب خودیاری و موفقیت هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک: تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغیر می‌دهند می‌شنویم

مقابله با مشکلات کوچک آسان‌تر از یک مشکل بزرگ است. با طراحی ساده‌ترین عادت در زندگی خود شروع کنید. یک محرک خیلی ساده جهت حذف، نادیده گرفتن یا اجتناب از آن رفتار پیدا کنید. تا جایی این کار جواب می‌دهد و قسمتی از رفتار را حذف می‌کند. اگر هنوز کامل از بین نرفته، توانایی بروز آن رفتار را تغییر دهید. هزینه، فعالیت ذهنی یا فعالیت بدنی می‌تواند محرک خوبی باشد. کاهش انگیزه گام بعدی است. اما این سخت است، زیرا ما قبلاً برای انجام این عادت انگیزه داریم. مثلاً به‌جای اینکه هرگز دیگر بستنی نخورید، دو روز در هفته بستنی بخورید. وقتی در این کار موفق شدید، مدت زمان طولانی‌تری را برای نخوردن بستنی در نظر بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
8 دقیقه
بررسی کلی کتاب
2 دقیقه
پیش‌زمینه‌ای درباره‌ی نویسنده
29 دقیقه
فصل اول تا فصل سوم
29 دقیقه
فصل چهارم تا فصل ششم
17 دقیقه
فصل هفتم و فصل هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی عادات کوچک: تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغیر می‌دهند
نویسنده
مترجمفاطمه مختاری
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی عادات کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.