معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو: برنامه‌ای پنج مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو: برنامه‌ای پنج مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو: برنامه‌ای پنج مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان

خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثری از مایکل هایت، سخنران، مجری پادکست و نویسنده‌ی کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و رهبری است. هایت در این کتاب پرفروش وال استریت ژورنال سازوکاری اثبات‌شده برای دستیابی به اهداف بزرگ ارائه کرده است و به مخاطب خود می‌آموزد چطور به عمیق‌ترین خواسته‌ها، رؤیاها و آرزوهای خود دست پیدا کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

مایکل هایت (Michael Hyatt) در خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو (Your Best Year Ever) سیستمی قدرتمند، اثبات‌شده و پژوهش‌محور را برای دستیابی به اهداف با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. با شنیدنِ مطالب این کتاب می‌آموزید چه‌طور موانعی که بر سر راه شما قرار دارند را شناسایی کنید، چگونه بر شکست‌ها و افکار منفیِ گذشته غلبه نمایید، چطور بدون دست کشیدن از اهداف ارزشمندتان، به آینده فکر کنید، چگونه وقتی سدی بر سر راه شما قرار گرفت، به‌سلامت از آن عبور کنید و در نهایت چه‌طور بهترین سال زندگی خود را خلق نمایید.

همه‌ی ما در زندگی اهداف بزرگ و مهمی داریم که به افکار و فعالیت‌هایمان سمت‌وسو می‌بخشند و مدام در تلاش هستیم تا به آن‌ها دست پیدا کنیم اما کمتر فردی از میان ما هر روز قدمی مثبت در جهت رسیدن به آن اهداف برمی‌دارد. بیشتر ما اغلب در روزمره‌ها و کارهای جزئی هر روزه غرق می‌شویم. شنبه‌ها، آغاز هر ماه، شروع هر فصل یا حتی آغاز هر سال زمانی است که هر بار به خودمان متعهد می‌شویم تغییر و تحولی شگفت‌انگیز در زندگی ایجاد کنیم. به خودمان قول می‌دهیم که در سال جدید هر روز کتاب بخوانیم، روزانه حداقل چند دقیقه ورزش کنیم، یک روز در هفته را به گیاهخواری اختصاص دهیم و... و هر بار بعد از گذشت یکی دو روز تمام آن برنامه‌ریزی‌ها و اهداف فراموش می‌شوند. آن شنبه، اول ماه یا اول سال به‌یادماندنی هرگز از راه نمی‌رسد چرا که ما هر بار قول و قراری که با خودمان گذاشته‌ایم را فراموش می‌کنیم. به تدریج که زمان می‌گذرد، اهدافی که آن‌قدر برای ما ارزشمند بودند به عقب رانده می‌شوند و گاه به جایی می‌رسیم که حتی دیگر به خاطرمان نمی‌آید برای چه چیزی تلاش می‌کردیم و چه رؤیاهایی در سر می‌پروراندیم. مایکل هایت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، با مطالبِ خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو به ما یادآوری می‌کند که همه‌ی ما این توانایی را داریم که از چنین تنگنایی بیرون بیاییم و رؤیاهای خودمان را از نو بشناسیم و با خلق بهترین سال زندگی خود، شکاف میان واقعیت و آرزو را هر روز کمتر و کمتر کنیم.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

مایکل هایت در خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو سازوکاری قدرتمند و آزموده را ارائه کرده است. او به مخاطبان خود می‌آموزد چه‌طور بهترین سال زندگی خود را تنها در عرض چند ساعت خلق نمایند. او همچنین سه راه ساده برای سه برابر کردن احتمال دستیابی به اهداف معرفی کرده و راهکارهایی را نیز برای شرایط دشوار و هنگام مواجهه با موانع ارائه نموده است. هر آنچه که آرزویش را دارید؛ چه تناسب اندام باشد یا ارتقای شغلی، کسب درآمد بیشتر یا رضایت در روابط همه و همه به‌واسطه‌ی دنبال کردن راهکارهای گام‌به‌گام و علمی این کتاب امکان‌پذیرتر و ساده‌تر می‌شود. کافی‌ست به خود و توانایی‌هایتان باور داشته باشید، گذشته را رها کرده و برای آینده برنامه‌ریزی کنید، چرایی و علت کارهای خود را بیابید و آرزوهایتان را محقق سازید.

خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو را به همت نشر جیحون، در همکاری با انتشارات آسمان نیلگون، با ترجمه‌ی نازنین صابری و خوانش یگانه شفیعی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب بهترین سال زندگی تو

  • وقتی نوبت به دستیابی به اهداف بزرگ می‌رسد، دانش و آگاهی عمومی اغلب تصاویر اشتباهی به افراد ارائه می‌دهند. اینجاست که مایکل هایت در کتاب بهترین سال زندگی تو توانسته است مخاطبان خود را با ارائه‌ی یک برنامه‌ی ساده مبتنی بر جدیدترین پژوهش‌ها و یافته‌ها راهنمایی کند تا به اهداف و رؤیاهای خود دست یابند. (تونی رابینز، نویسنده‌ی نام‌آشنا و پرفروش کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت)
  • مایکل هایت در کتاب بهترین سال زندگی تو راه و روشی سرگرم‌کننده و سریع برای رسیدن به رؤیاها و خواسته‌هایتان و تبدیل آن‌ها به واقعیت ارائه کرده است. (ست گودین، نویسنده‌ی کتاب گاو بنفش)
  • کتاب بهترین سال زندگی تو مملو از داستا‌ن‌های متقاعدکننده و واقعی از افرادی واقعی‌ست که به نتایج خارق‌العاده دست یافته‌اند. لطفاً توصیه‌ی من را بپذیرید و این کتاب را تنها در صورتی بخرید که بتوانید پس از مطالعه و به کار بستنِ آن، به دوازده ماه گذشته بنگرید و با خود بگویید که سالی که گذشت، بهترین سال زندگی من بود. (جان سی مکسول، نویسنده و سخنران انگیزشی)
  • نکته‌ی مهم و برجسته‌ی کتاب بهترین سال زندگی تو در این است که مایکل هایت پیش از نوشتنِ این کتاب، چندین دهه را با محتویات آن دست و پنجه نرم می‌کرده است؛ درست مثل این می‌ماند که مایکل جردن کتابی درباره‌ی بسکتبال نوشته باشد. (جان آکوف، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • اگر واقعاً قصد کرده‌اید که اوضاع خود را در دوازده ماه آینده تغییر دهید، به راهنمایی‌های کتاب بهترین سال زندگی تو گوش دهید و به آن‌ها عمل کنید. (دیو رمزی، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیوی ملی)
  • کتاب بهترین سال زندگی تو راهنمایی برای موفقیت در روابط، دست زدن به اقدامات جسورانه و تحقق جاه‌طلبی‌ها برای شما و کسانی است که دوستشان دارید. (باب گاف، نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز، با عقل زندگی کن با عشق قدم بردار)

کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو را به تمامی علاقه‌مندان آثار روان‌شناسی مثبت و همین‌طور طرفداران کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو: برنامه‌ای پنج مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان می‌شنویم

در کتاب بهترین سال زندگی تو برنامه‌ای پنج مرحله‌ای برای رسیدن به اهدافتان، مایکل هایت موانع شایعی را که بین انسان‌ها و اهدافشان حائل ایجاد می‌کند و چگونگی تبدیل شدن از آدمی که هستید به کسی را که می‌خواهید باشید، مورد بحث قرار می‌دهند. هایت بیان می‌کند که همه‌ی مردم می‌خواهند باهوش‌ترین، سلامت‌ترین، ثروتمندترین و نسبت به افراد دوروبرشان، صمیمی‌ترین باشند. آن‌ها موفق نمی‌شوند این آرزوها را به حقیقت تبدیل کنند زیرا باورهای محدودی نسبت به توانایی‌هایشان دارند، گذشته‌ی دردناکشان را با خودشان یدک می‌کشند و فرصت نوشتن و برنامه‌ریزی برای آرزوهای خود و روش‌های کلیدی پیاده‌سازی آن‌ها را از دست می‌دهند. مایکل هایت برنامه‌ای پنج مرحله‌ای را پیشنهاد می‌دهد که هر کسی می‌تواند برای رسیدن به بالاترین آرزوها و خواسته‌هایش آن را به کار ببرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
بررسی ناشر
3 دقیقه
پیشینه‌ی نویسنده
36 دقیقه
خلاصه‌ی بهترین سال زندگی تو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو: برنامه‌ای پنج مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان
نویسنده
مترجمنازنین صابری
راوییگانه شفیعی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.