معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی طرز فکر: روانشناسی نوین موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی طرز فکر: روانشناسی نوین موفقیت
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر: روانشناسی نوین موفقیت

کارول دوک در خلاصه کتاب صوتی طرز فکر که از عناوین پرفروش آمازون بوده، به شما نشان می‌دهد که طرز فکرتان می‌تواند فاکتوری تعیین‌کننده برای رسیدن موفقیت باشد و به تنهایی بر نتیجه‌ی کارهای شما تأثیر چشمگیری بگذارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

انسان‌ها متفاوت با یکدیگر آفریده شده‌اند. هر کدام اخلاقیات خاص خودشان را دارند و ویژگی‌های روانیشان نیز با هم متفاوت است. بنا به قواعد ژنتیک و همچنین تأثیر محیطی که در آن بزرگ شده‌ایم، هر کدام از ما استعدادها و علایق منحصربه‌فردی داریم که در تعیین اهداف و سرنوشت ما مؤثرند. تمام این‌ها امکانات یا همان مهره‌هایی هستند که برای بازی کردن به ما داده شده‌اند. بعضی از ما به خوبی از این امکانات بهره می‌بریم و بعضی دیگر، راه استفاده‌ی درست از آن‌ها را نمی‌دانیم. ولی حتی اگر بلد باشیم به درستی از مهره‌هایمان در این بازی استفاده کنیم، عامل دیگری هم در تعیین میزان موفقیتمان نقش دارد که شاید تاکنون توجه زیادی به آن نکرده باشیم.

خلاصه کتاب صوتی طرز فکر (Mindset) اثری از کارول دوک (Carol Dweck) است که پرده از کشف مهم این روان‌شناس برمی‌دارد: عامل ثانویه‌ی موثر بر موفقیت، در کنار علایق و استعدادها و تلاش و پشتکار، در واقع طرز فکر ما و نگرشی است که نسبت به خودمان و توانایی‌هایمان داریم. کارول دوک در این کتاب به ما نشان می‌دهد هرچقدر هم که برای یک هدف تلاش کنیم، اگر به خودمان و توانایی‌هایمان باور نداشته باشیم شکست خواهیم خورد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

خلاصه کتاب صوتی طرز فکر دو نوع ذهنیت مختلف را در افراد به ما معرفی می‌کند: ذهنیت ثابت و ذهنیت مترقی. کسانی که ذهنیت ثابت دارند، بر این باورند که توانایی‌ها در انسان ثابت است و هرکس فقط ظرفیت استفاده از همان موهبت‌ها و استعدادهایی را دارد که در بدو تولد همراه او و در کد ژنتیکی‌اش بوده. در مقابل کسانی که طرز فکر رشد یا همان ذهنیت مترقی را دارند، این‌طور فکر می‌کنند که می‌شود با تلاش و پشتکار، هر مهارتی را در خود به وجود آورد و توسعه داد. تفاوت میان این دو طرز فکر، بسیاری را به مسیر شکست و فرو رفتن در نقش قربانی می‌فرستد و دسته‌ی دیگری را نیز چنان بااعتمادبه‌نفس می‌کند که هرچند بار هم که زمین بخورند، به آن به چشم یک تجربه نگاه می‌کنند و نه یک شکست.

خلاصه کتاب صوتی طرز فکر اثری از کارول دوک است که توسط فاطمه مختاری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جیحون و انتشارات آسمان نیلگون ناشران آن هستند و شما این اثر را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب طرز فکر

  • این اثری است که همه باید آن را بخوانند. (چیپ هیث و دن هیث)
  • این یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌هایی است که در رابطه با انگیزه نوشته شده است. (پو برانسون)
  • کتاب طرز فکر زندگی شما را تغییر می‌دهد؛ درست همان‌طور که زندگی من را تغییر داد. (رابرت جی. استرنبرگ)
  • کتابی که والدین، معلمان و استادان باید آن را بخوانند. همچنین کسانی که می‌خواهند موفق شوند و احساس رضایت بیشتری داشته باشند، این کتاب را مطالعه کنند. (مجله‌ی لایبرِری)

خلاصه کتاب صوتی طرز فکر برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال بازنگری در عقایدشان هستند و می‌خواهند در رابطه با ذهنیتشان تجدیدنظر کنند، شنیدن این کتاب را از دست ندهند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی طرز فکر: روانشناسی نوین موفقیت می‌شنویم

نویسنده با مشاهده‌ی دو رویکرد اصلی دانش‌آموزانش در پایان دوره‌های آموزشی، مفهوم این دو طرز فکر را ارائه کرد. برخی از دانش‌آموزان دائماً نگران اثبات خود بودند. اما سایر دانش‌آموزان بیشتر به یادگیری مشغول بودند. اگر درحال‌حاضر طرز فکر رشد ندارید، بپذیرید که در زندگی شکست‌ها و موانع بدیهی و اجتناب‌ناپذیرند و به جای آنکه آن‌ها را پایان خط در نظر بگیرید، به شما نشان می‌دهند که تمام انرژی و ظرفیت خود را به کار نگرفته‌اید. درک کنید که تلاش چیز بدی نیست. میزان تلاش شما برای انجام یک کار نتیجه‌ی آن را تعیین می‌کند. بنابراین باید تصمیم بگیرید که چه طرز فکری و چه میزان تلاش شما را به جایی می‌رساند که باید باشید. به نظر می‌رسد کودکان با توانایی و علاقه‌ی شدیدی متولد می‌شوند و کسانی هستند که از طریق پیگیری‌های بی‌وقفه‌ی این علایق، به‌طور شگفت‌آوری موفق می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
نگاه اجمالی به کتاب طرز فکر
10 دقیقه
قسمت اول
24 دقیقه
قسمت دوم
27 دقیقه
قسمت سوم
6 دقیقه
قسمت چهارم
5 دقیقه
اطلاعات زمینه‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی طرز فکر: روانشناسی نوین موفقیت
نویسنده
مترجمفاطمه مختاری
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی طرز فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.