معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم: با تسلط به خود جهان دیگری بسازیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم: با تسلط به خود جهان دیگری بسازیم
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم: با تسلط به خود جهان دیگری بسازیم

خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم دنباله‌ای‌ست بر یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های خودیاری در جهان، به نام «چهار میثاق» نوشته‌ی دون میگوئل روئیز که از زاویه‌ای تازه بر حکمت باستانی تولتک می‌نگرد و بینشی جدید به ما می‌بخشد. بینشی که کمک می‌‌کند آگاهی‌مان را افزایش دهیم، تسلط بیشتری بر خود پیدا کنیم و پتانسیل‌هایمان را به فعلیت برسانیم.

درباره خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم:

تولتک‌ نام اقوامی‌ست از منطقه‌ای دور که امروزه مکزیک خوانده می‌شود. زندگی این اقوام مبتنی بر نوعی بینش و حکمت عملی بود و این اصول برای آن‌ها آوازه‌ای بس دور و دراز رقم زده بود. «ناوال» که مسئولیت هدایت قوم تولتک‌ها را برعهده داشت، با توسل بر چهار میثاق افرادی را که خواهان بهره‌مند شدن از حکمت تولتکی بودند، آموزش می‌داد. اکنون تعداد کمی از این قوم باقی مانده است. اما دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) که خود از زمره‌ی ناوال‌هاست، کتابی به نام چهار میثاق تألیف کرده که با بهره‌گیری از حکمت این قوم به ما اصول زندگی را می‌آموزد.

حالا که چندین سال از انتشار کتاب پرفروش چهار میثاق می‌گذرد، دون میگوئل روئیز، کتاب میثاق پنجم (The Fifth Agreement) را در تکمیل این اثر به نگارش درآورده و انتشارات سبکتو خلاصه‌ای فوق‌العاده از این اثر در قالب کتابی صوتی ارائه کرده است. در پنجمین میثاق، نویسنده به ما کمک می‌کند تا خردی را که با آن متولد شده‌ایم، به فراموشی نسپاریم. ما در طول زندگی کارهای بسیاری انجام می‌دهیم که خلاف عهد ما با خودمان است و این امر باعث می‌شود تصمیماتی بگیریم که رنج بیهوده برای خودمان و دیگران ایجاد کند. خلاصه کتاب میثاق پنجم به ما کمک می‌کند تا عشق، شادی و آزادی شخصی را جایگزین محدودیت‌های درونی خود کنیم.

کتابی که اکنون پیش رو دارید، به شیوه‌ای تألیف شده که تمامی مباحث اصلی نسخه‌ی کامل کتاب را در بر می‌گیرد. بنابراین اگرچه این اثر نسخه‌ی کامل کتاب میثاق پنجم نیست، اما اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید، می‌توان با اطمینان گفت که این خلاصه شما را از گوش سپردن به اصل اثر بی‌نیاز می‌سازد.

گفتنی‌ست که نسخه چاپی این اثر اولین بار در سال 2009 منتشر و با تحسین منتقدان مواجه شد. اگر میثاق پنجم را در فهرست آثاری قرار دهیم که می‌توانند زندگی‌تان را دگرگون سازند، بی‌گمان اغراق نکرده‌ایم. هم‌چنین اگر پیش از این کتاب چهار میثاق را مطالعه کرده‌اید، گوش سپردن به میکروکتاب صوتی میثاق پنجم بر شما واجب است! چرا که همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، نویسنده پنجمین عهد را در ادامه‌ی‌ کتاب پرمخاطب چهارمیثاق به نگارش در آورده و مطالعه‌ی آن می‌تواند زندگی شما را زیرورو کند...

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم:

- پیمانی جدید و قدرتمند برای تبدیل زندگیمان به بهشت‌های شخصی خودمان. (آمازون)
- ادامه‌ای هیجان‌انگیز بر کتابی که زندگی میلیون‌ها انسان در سراسر زمین را دگرگون کرده است. (Barnes & Noble)
- نویسنده باوضوح و به شیوه‌ای بی‌عیب و نقص زندگی مردانی و زنانی را که به عنوان جنگجویانی صلح‌آمیز زندگی می‌کنند به تصویر می‌کشد. (دن میلمن، نویسنده)

خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم مناسب چه کسانی است؟

اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید و می‌خواهید با اندیشه‌هایی ژرف آشنا شوید، خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم به شما پیشنهاد می‌شود.

با دون میگوئل روئیز بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده زاده‌ی سال 1952 و اهل کشور مکزیک است. روئیز را بیشتر به عنوان یک مربی معنوی و نویسنده‌ی متون نئوشمنیستی می‌شناسند. شناخته‌شده‌ترین اثرش کتاب چهار میثاق است. بسیاری از صاحب‌نظران نوشته شدن این کتاب را نتیجه‌ی تحول روحی‌ای می‌دانند که پس از تجربه‌ی یک سانحه‌ی رانندگی برای روئیز رخ داد.

از دیگر آثار دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) می‌توان به عناوین پیش رو اشاره داشت: «استادی در عشق، آوای دانش، سه پرسش.»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم می‌شنویم:

در کلامتان عاری از خطا باشید. هزاران ساله که بشریت به دنبال شناخت جهان هستی به خصوص طبیعت آدمیه. اما به عنوان یک هنرمند واقعیت‌ها رو تحریف می‌کنیم و به ساخت عجیب‌ترین فرضیه‌ها می‌پردازیم. ما در مورد همه چیز حتی خودمون داستان و خرافات می‌سازیم.

همه‌ی انسان‌ها با نیروی خلاقیت به دنیا میان. ما دائم با حروفی که یاد گرفتیم داستان خلق می‌کنیم. واژه‌ها برای انسان‌ها بسیار قدرتمند هستن. از اون‌ها استفاده می‌کنیم تا نظریات مختلف خلق کنیم. ما انسان‌ها با داستان‌هایی که می‌سازیم پیامی رو به خودمون و همه‌ی انسان‌هایی که اطرافمون هستن انتقال می‌دیم:‌ شما برای خلق داستان زندگیتون خلق شدید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره‌ی کتاب و نویسنده
5 دقیقه
مقدمه: معرفی تولتک
19 دقیقه
فصل اول: نیروی نمادها
8 دقیقه
فصل دوم: میثاق اول، داستان شما
5 دقیقه
فصل سوم: میثاق دوم، هر ذهنی یک دنیاست؛ چیزی را به خود نگیرید
10 دقیقه
فصل چهارم: میثاق سوم، حقیقت یا افسانه، تصورات بی‌اساس نکنید
4 دقیقه
فصل پنجم: میثاق چهارم، تمرین استاد می‌سازد. همواره نهایت تلاش خود را بکنید
19 دقیقه
فصل ششم: میثاق پنجم، نیروی تردید شکاک باشید اما یاد بگیرید که گوش کنید
2 دقیقه
پیشنهاد میکرو کتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم: با تسلط به خود جهان دیگری بسازیم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم

Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۱/۴/۲۱
این کتاب ادامه چهار میثاق هستش پس بهتر اول اون کتاب رو شنیده باشید تا درک بهتری از مطلب داشته باشید.
در ابتدا تعریف واژه تولتک رو داریم که یعنی هنر و نویسنده این تولتک بودن رو یک سبک زندگی بدون محدودیت به مکان و زمان معرفی می‌کند.
سپس به نیروی کلام که در زندگی با توجه به نماد هاوارد میکنیم و که
اشاره میکنه میگه نماد‌های مختلفی هست مثل بابانوئل در اصل وجود واقعی نداره اما وقتی یه کودک به وجودش باور داره ممکنه از طریق همین باور به مقایسه خودش و کودک حرف گوش نکن همسایه بپردازه در ازای کادویی که اون کودک از بابانوئل گرفته و در اثر این مقایسه خشمگین بشه و شرارتی به بار بیاره و وقتی متوجه بشه بابانوئل وجود ندارد دیگه فایده نداره چون اون اشتباهات زیاد رو مرتکب شده است.
در نهایت نویسنده میگه حالا بیاید از کلام و رفتارتون در جهت ارتقا و پیشرفت خودتون و جهان استفاده کنید و خوبی رو نشر بدید.
تا وقتی که این کار رو انجام بدیم همه میتونیم در آرامش‌ و آسایش با شادی زندگی کنیم.
ترانه کمالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
توجه کنید که این کتاب کامل نیست بلکه خلاصه‌ی آنست؛ مطمئنا برای تاثیر بیشتر کلمات کتاب کامل بهتر خواهد بود.
خلاصه کتاب یا «میکرو‌کتاب‌های صوتی» صرفا و صرفا برای کسانیست که نمی‌توانند طولانی مدت روی یک موضوع تمرکز کنند و یا وقت کافی برای کتابِ کامل را ندارند.
غیر از این موارد، میکرو کتاب‌ها توصیه نمی‌شود. خصوصا در مورد این کتاب بخصوص.
Zahra M
۱۴۰۱/۷/۲
درمقایسه با کتاب چهار میثاق این کتاب قدرتمند نبود. من ازخواندن کتاب چهارمیثاق لذت بردم
Shahla Ahmadi
۱۴۰۱/۹/۱۸
خلاصه کتاب چهارمیثاق هست نه میثاق پنجم درکل خوب بود
Fariba Heravi
۱۴۰۲/۸/۲۵
چهارمیثاق ازدرجه بالاتری برخورداراست
سجاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
عالیه. باید چند دفعه خوندش
فرشته میرصادقی
۱۴۰۱/۹/۲۱
همیشه نظرات سرخ پوستا برام جالب بوده
ساره خوش
۱۴۰۱/۵/۱۶
مثل چهار میثاق معرکه بود
Sahel .
۱۴۰۱/۴/۱۱
کتاب عالی بود👌👌
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی میثاق پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.