معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط: نگرش یک برنده را در خود ایجاد کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط: نگرش یک برنده را در خود ایجاد کنید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط: نگرش یک برنده را در خود ایجاد کنید

مارک داگلاس در خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط تجارب خود را در زمینه‌ی روانشناسی بازار بورس و معامله‌گری با شما به اشتراک می‌گذارد و از این طریق نیز می‌توانید مهارت‌های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و ضررهای احتمالی را کاهش دهید. با این کتاب شنیدنی نگرش یک برنده را در خود ایجاد کنید.

درباره خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط:

مولفه‌های فراوانی برای رسیدن به موفقیت در بازارهای مالی، به ویژه بازار بورس وجود دارد. دقت زیاد، نظم، اعتمادبه‌نفس بالا و خودشناسی ازجمله ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند تاثیر به‌‌سزایی در کسب درآمد داشته باشند. مارک داگلاس (Mark Douglas) که به عنوان یک معامله‌گر قهار در این عرصه شناخته می‌شود، نتیجه‌‌ی سال‌ها تجربه و مطالعه‌ی خود را در کتاب صوتی معامله‌گر منضبط (The Disciplined Trader) در اختیار شما قرار داده است.

نویسنده با پرداختن به روانشناسی بازار سهام به شما کمک می‌کند تا دیدگاهتان را تغییر دهید و از طریق دستیابی به خودشناسی،‌ در بازار جسورانه‌تر عمل کنید. تنها از این طریق است که می‌توانید موفقیت بیشتری برای خود رقم بزنید. به ازای هر فردی که در بازار سهام سود می‌کند، فرد دیگری دچار ضرر می‌شود. در واقع عده‌ای پُلی می‌شوند تا آن دسته‌ی دیگر به سود برسند. بدیهی‌ست که همه می‌خواهند بدانند راز معامله‌گران موفق چیست و چگونه می‌توان در زمره‌ی آنان قرار گرفت.

مارک داگلاس در کتاب کارآمد خود راز این معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را برایتان فاش می‌کند: آن‌ها ذهنی منظم دارند. بنابراین اگر می‌خواهید در این حرفه موفق به سودآوری شوید، باید یاد بگیرید که عواطف خود را کنترل کنید، ذهنتان را نظم ببخشید و آن را در جریانی همسو و موافق با بازار قرار دهید. تنها از این طریق است که دست خالی از این سفره بیرون نخواهید رفت و در گروه بازنده‌ها قرار نخواهید گرفت. ویژگی‌هایی که داگلاس برای موفقیت در بازار بورس ضروری می‌داند، همه در حوزه‌ی روان‌شناسی بازار قرار می‌گیرند.

این اثر اولین بار در سال 1990 منتشر شد و از همان سال 1982 که نگارنده‌ی آن شروع به نوشتن کرد، معاملاتی را انجام داده بود که از هر جهت رشد قابل توجهی داشت. تجربیات او در زمینه‌ی خرید و فروش، تحقیقات و مشاهدات شخصی‌ داگلاس او را به فردی قابل اعتماد در این زمینه تبدیل کرده است. بنابراین اگر قصد دارید از طریق سرمایه‌گذاری در بازار بورس به درآمد برسید، از کتاب صوتی معامله‌گر منضبط غافل نشوید.

خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد ورود به بازار بورس را دارید و می‌خواهید از این طریق کسب درآمد کنید، کتاب صوتی معامله‌گر منضبط به شما پیشنهاد می‌شود.

با مارک داگلاس بیشتر آشنا شویم:

این افسر بازنشسته‌ی ارشد USN بنیان‌گذار عرصه‌ی روان‌شناسی تجارت و یکی از موفق‌ترین نویسندگان و مدرسان این حوزه به شمار می‌رود. او پس از این که شغلش را در نیروی دریایی به اتمام رساند، به حوزه‌ی کامپیوتر ورود پیدا کرد و سپس نوزده دفترچه‌ی راهنما در این حوزه تالیف کرد. از سال 1978، درست زمانی که به عنوان کارمند بیمه مشغول به کار بود، فعالیت در بورس را آغاز کرد و مدت زیادی نگذشت که توانست به موفقیت‌های بزرگی در این زمینه دست پیدا کند. او و همسرش به مدت 9 سال مدیریت شرکت Orange Blossom RV Resort را بر عهده داشتند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط می‌شنویم:

معامله‌گران اساسی‌ترین بخش بازار هستند. اونا تنها نیرویی هستند که می‌تونن روی قیمت‌ها تاثیر بذارن و اونا رو تغییر بدن. به همین دلیل هر معامله‌گری با هدف کسب سود وارد بازار می‌شه. معامله باید دو طرفه باشه. با آغاز معامله هر دو طرف خودشون رو در معرض ریسک قرار می‌دن. در پایان معامله یکی از دو طرف سود و دیگری ضرر خواهد کرد.

دو معامله‌گر با عقایدی کاملاً مختلف در مورد ارزش آینده‌ی سهم، کالا یا قرارداد روی یه قیمت توافق می‌کنن. به‌هرحال هر درجه تغییر قیمت یکی رو بازنده و یکی رو برنده می‌کنه. به این ترتیب می‌تونیم بگیم که در هر لحظه از معامله هیچ‌کس خودش رو بازنده تصور نمی‌کنه. هر تغییر در قیمت به تغییر دسته‌جمعی فعالان بازار بستگی داره. اگر بین نیروهای طرفین در بازار تعادلی وجود نداشته باشه، یک طرف بر دیگری غالب خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
4 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول
26 دقیقه
فصل دوم
44 دقیقه
فصل سوم
13 دقیقه
فصل چهارم
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط: نگرش یک برنده را در خود ایجاد کنید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط

امیرمسعود اکبراُف
۱۴۰۱/۴/۲۳
کارِ معامله گری، از جمله مشاغِلِ بسیار جذاب برای اکثر مردم هست. چراکه اختیارِ تمامِ امور در دستانِ شماست؛ فارغ از اینکه چه ساعتی از شبانه روز، کجای این کره‌ی خاکی، با چه پوششی، و حتی برای چه مدتی، تمایل دارید کار کنید، شمایید و یک گوشی هوشمند/یا تبلت/ یا لپتاپ و یک خط اینترنت، و... درآمدی به دلار! جذاب نیست؟!
این روی سکه که ظاهرا بهشته! اما این سکه، یک روی جهنمی هم داره؛ و دقیقا همین جذابیت‌ها هستند، که این کار را به اصطلاح: "بدونِ ساختار" میکنند، و اگر با توجهِ ویژه‌ای، طبق یک برنامه‌ی مُنظم و قانون‌مند، به اونها ساختار داده نشه، میتونه همون بهشتِ رویاییِ این کسب‌و کار را به جهنمی هولناک تبدیل کنه...
این کتاب میتونه کمکِ مناسبی باشه، برای درکِ این مطلب،
که چرا هرکاری، باید ساختار داشته باشه!
و اینکه چرا یک معامله‌گر، باید منظم باشه!
با آرزوی مفید بودن برای شما...
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بسیار کتاب کاربردی جهت تجارت نوین میباشد
امروزه تجارت در بازار جهانی دارای عوامل و فاکتورهای زیادی میباشد که نظم و انضباط کاری یکی ان عوامل و مولفه‌ها میباشد و نویسنده کتاب به درستی این عوامل را مورد بررسی قرار داده و به خواننده می‌اموزد که نظم و انضباط در کار تنها رمز موفقیت میباشد که بسیاری از و
ادمهای سودجو به مردم چیزی. دیگری را به نمایش میدهند ملت بجای پشت کار و انضباط دنبال توهماتی همچون چراغ جادو و این چنین توهماتی هستند
تاریخ ایران نشان میددو که هر موقع مملکت مشکلات را شناخته و با انها در حد یک مشکل نگاه کرده و با مشکلات بدون رو اوردن به خرافات و سحر و جادو دست و پنچه نرم کرده و مملکت با هر راه و روش که بوده سرانجام به مقصد و مقصودی رسیده و یک ملت نجات پیدا کرده و یک سرزمین نجات مییابد و ظهور نادرشاه نیز در چننین دورانی میباشد که با پشت کار. بی مانند تمام مشکلات را به فرصت تبدیل کرد و با شناخت اولویتها هیچ چیز را به قضا و قدر واگذار نکرد و بالاخره ایران را از چنگال اجنبی‌ها نجات داد ولی در هفت سال قبل سلطان حسین صفوی با وجود ارتش 60 هزار نفری از محمود افغان که تنها 15 هزار نفر سرباز داشت شکست خورد. و علت این شکست خفت دل بستن به نیروی غیبی و معجزه بود و با اهمال کاری وقت باارزش را تلف کرد بله
این اهمال کاری میتواند سرنوشت یک ملت را به باد فنا داد
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۸/۱۷
مارک داگلاس در کتاب معامله گر منضبط به صورت گام به گام به آموزش اصول پایه معامله گری می‌پردازد. این کتاب شاهکاری ارزشمند در زمینه آموزش تفکر صحیح یک تریدر است.
هر چند تمامی این اصول در کتاب‌های موفقیت ناشران و نویسندگان مختلف به کرات ذکر شده‌اند اما این کتاب با دقت به نکات تخصصی لازم برای یک که و
تریدر می‌پردازند از نظر من مثل یک یادآور بسیار موثر در ذهن اثر میگذارد.
من بارها کتاب کامل این اثر رو مطالعه کردم خوشحالم که خلاصه کتاب رو در دسترس دارم تا در مواقع فراغت به مرور آن بپردازم.
هر چند به قضاوت من ترجمه چندان تخصصی نبود اما برای شخصی که با اصطلاحات رایج در زمینه ترید آشنا باشد شناخت لغات و جایگذاری ذهنی آن خالی از لطف نیست‌.
سیدمرتضی حسینی
۱۴۰۰/۱۲/۷
کلا در رابطه با قوانین ذهن و باورها اونم خیلی کلی صحبت کرده و یه مقدار هم از معامله گری ترکیبش کرده، به نظر من از روی کتابهایی که مربوط به ذهن ثروتمند هست همه رو کپی کرده مثلا کتابهای ناپلئون هیل تمام حرفای اون رو با کمی خلاقیت ضعیف و نامفهوم در این کتاب به کاربرده که من تمام اینهارو میدونستم و از خوندن کتاب چیزی عایدم نشد. پیشنهادم کتاب جادوگران بازار نوین هست که تجربه افراد حرفه‌ای و ثروتمند در بازارهای مالی داشتن هست و اونها هیچوقت کتاب نمینویسن و تجاربشون رو فقط از طریق مصاحبه‌ها میشه بدست اورد که در این کتاب امکانش رو در اختیار ما گذاشتن
بابک رحمانیان
۱۴۰۲/۱/۷
ورود به بازار‌های مالی در نگاه نخست بسیار ساده، آسان و همچنین پولساز به نظر میرسد در حالی که واقعیت چیز دیگریست و بودن و ماندن در بازار نیازمند مطالعه و دانش و تجربه بالاست. همواره یک معامله گر روی یک صندلی که دارای ۳ پایه است نشسته. یک پایه، بحث تحلیل هاست که شامل تکنیکال و فاندامنتال است. پایه به دوم مربوط علم و مهارت مدیریت سرمایه و پایه سوم مربوط به بحث روانشناسی و کنترل عواطف و احساسات است. خُب هر سه پایه مهم هستند و دقیقا باید نسبت به هم متعادل باشند. این کتاب از بُعد روانشناسی به معامله گر میتواند مفید باشد و از آن دسته از کتابهایی است که علاقه مندان به این رشته باید بخوانند و بدانند.
سلمان عباسیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
سلام به دوستان اهل کتاب و مطالعه، یه اعترافی بکنم من اصلا اهل کتاب خوندن نبودم و نیستم و در شرایطی قرار گرفتم که چشم باز کردم دیدم وسط بازارهای مالی و بورس و فارکس هستم و اینقدر شرایط روحی و روانی من پیچیده شد که با توصیه یکی از دوستان بزرگوار اومدم سراغ کتاب معامله گر منضبط نسخه چاپی را گرفتم و و چندین بار مطالعه کردم بسیار به من کمک کرد و این نسخه صوتی خلاصه هم تهیه کردم و چندین بار گوش کردم و باز هم گوش میکنم و خیلی خیلی توصیه میکنم به دوستانی که در این زمینه فعالیت دارند و نمیخوان شرایط من رو تجربه کنن و اذیت بشن.... ببخشید طولانی شد. ممنون از عوامل کتابراه
امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۲۵
این کتاب بیانش دلیل وجود یک تفکر نو است
، و اصل ثابت شده اینه که همیشه حق با بازار است و مشتری خداست، باید با نظم خدمات دهی کرد تا در این بازار پر تلاطم موفق شد، پتانسیل نامحدودی برای سود و ضرر وجود دارد، قیمت‌ها در حرکت دائمی و بدون آغاز یا پایان تعیین شده است. بازار یک محیط بی ساختار است، در شدن
محیط بازار دلایل نامرتبط هستندسه مرحله برای تبدیل به یک معامله گر موفق ۱_
درک ذات محیط روانی۲ خطرات، روابط و ۳باورها را لازم است یاد بگیریم چطور سازگار شویم
احمد اولادی راد
۱۴۰۲/۲/۳۱
حتما پیشنهاد میکنم‌ی بار گوش کنین و یک هفته دو هفته بعد دوباره گوش کنین کاملا متوجه خواهید شد که دارین‌ی چیزای جدیدی رو از کتاب استخراج میکنین که قبلا دیده نمی‌شد
کتاب خیلی خوبیه کاملا ارزشش داره برای مطالعه و نه حتی یک بار بلکه نسبت به سیکل بازگشت اطلاعات به مغز کاملا ارزشش رو برای دو بار یا سه بار گوش کردن داره
صدا خیلی مناسب بود و لحن گوینده واضح بود
ارین اشراق
۱۴۰۲/۱/۲۰
کتابی بسیار پر محتوا و در عین سادگی به شدت گر کاربرده، اگر قوانین معامله گری رو بدونی با یه استراتژی ساده و گوش دادن حداقل 10بار این کتاب خیلی خوب میتونی احساساتتو کنترل کنی، بر خشمت غلبه کنی و بفهمی انضباط و قانون چقدر همونطور که تو بازارهای مالی بدرد میخوره تو زندگی شخصی هم به کار میاد خلاصه که این کتاب دروازه‌ای به روی کنترل احساسات هست
محمد آرزومند
۱۴۰۱/۱۱/۸
کتاب معامله گر منضبط کتابی برای هر کسی که میخواد به بازارهای مالی وارد بشه و هیچ پیش زمینه‌ای از این بازار نداره..... دیدگاهی کلی رو بیان میکنه و راهکارهایی کوچک و اساسی و کاربردی.
فرزانه
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
می شود گفت آنچه یک معامله گر از نظر روحی روانی و ذهنی باید بداند در این کتاب آمده است، نظم از ویژگی‌های بارز معامله گران موفق است. همچنین آن‌ها باید بتوانند احساسات خود را به موقع شناخته و بر آن غلبه کنند. این کتاب کمک می‌کند تا معامله گران با دید بازتری به معامله نگاه کنند و به جنبه‌های روحی و روانی خود نیز توجه کنند.
Saeed Lawaf
۱۴۰۱/۱/۷
والا من چیزی از این کتاب دستگیرم نشد. یعنی تکرار واضحات است. برای کسی که حیلی مبتدیه که متن واضحی نداره برای کسی هم که حرفه‌ای اصلا چیز تازه‌ای نداره. البته من این کتاب رو دو بار خوندم. مسلما اگر بیشتر بخونم شاید نظرم عوض شه. در هر صورت ممنونم از تیم تهیه کنندش
فائز جمشیدی پور
۱۴۰۱/۱/۷
این کتاب حاصل تجربیات کسانی بوده که به قیمت عمرشان صرف شده با خواندن این کتاب شما به سطحی از دانش ثروت خواهید رسید که طرز فکر شما را تغییر میدهد، کسی که این کتاب را نخوانده است نسبت به کسی که این کتاب را خوانده است ضرر زیادی کرده است پس هر چه سریع تر این کتاب را خریده و از دانس ان بهره مند شوید
ehsan rangipuor rangipuor
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
سلام. این کتاب با بحث روانشناسی بازار سرمایه برای تمام معامله گران این بازار و حتی برای افرادی که در یک کسب و کار فعالیت دارند میتواند چراغ راهی باشد تا فرد بتواند با بهتر شناختن خود گام‌های موثرتری در بازار بردارد و پله پله به اوج موفقیت هم در بازار وهم در شخصیت زندگی خود برسد. باسپاس از خدا
علی یزدان پناه
۱۴۰۰/۹/۱۷
پیشنهاد میکنم اول نسخه‌ی خطی این کتاب را مطالعه کنید و بعد بصورت مستمر این میکرو کتاب را گوش کنید تاثیر بسیار زیادی حتی بیرون از بازار سرمایه (در تعاملات روزانه) می‌تواند داشته باشد. تشکر از همه‌ی اساتید
مشاهده همه نظرات 181

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی معامله‌گر منضبط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.