معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟

اینفلوئنسر کیست و دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد؟ چگونه می‌توانیم از طریق شبکه‌های اجتماعی درآمدی قابل توجه داشته باشیم؟ در خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ پاسخ این پرسش‌ها را می‌شنوید. مریم قریشی مطالب این اثر را از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟

مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ به شما آموزش می‌دهد که چگونه در این زمینه فعالیت حرفه‌ای داشته باشید و کسب درآمد کنید. اما اینفلوئنسر کیست؟ اگر به معنای تحت‌اللفظی این واژه نگاهی بیندازیم، درمی‌یابیم که اینفلوئنسر در لغت یعنی کسی که توانایی تأثیرگذاری بر دیگران را دارد. برای مثال یک اینفلوئنسر در حوزه‌ی وسایل آرایشی می‌تواند بر ذهن و اراده‌ی دنبال‌کنندگان خود در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید از برندی خاص اثر بگذارد.

فرض بر این است که اینفلوئنسرها در حوزه‌هایی که فعالیت می‌کنند متخصص هستند. آن‌ها به‌طور منظم به تولید محتوا پیرامون موضوع خاص خود مانند مد، فناوری یا فرزندپروری می‌پردازند و آن را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارند. نکته‌ی کلیدی در اینجا تنظیم یک ضرباهنگ منظم برای انتشار محتواست؛ زیرا دنبال‌کنندگان مشتاقانه منتظر محتوای مخصوص اینفلوئنسرهای موردعلاقه‌شان هستند.

هنگامی که رسانه‌های اجتماعی در دهه‌ی 2010 رونق گرفت، اینستاگرام یکی از اولین کانال‌هایی بود که «اینفلوئنسرها» جای خود را در آن پیدا کردند. کاربرانی که کنار نامشان یک تیک آبی به چشم می‌خورد و هزاران‌هزار دنبال‌کننده دارند. در سال 2013، اینستاگرام امکانات تبلیغات پولی را معرفی نمود و برندهای متعددی را تشویق کرد که با گروهی از اینفلوئنسرهای نوظهور ارتباط برقرار کنند. تولید محتوای منحصربه‌فرد و طراحی‌شده در ازای مبالغی هنگفت که در نهایت محصول یا خدمات برند سرمایه‌گذار را تبلیغ می‌کردند و منجر به رشد فروش آن می‌شدند.

دیری نگذشت که پلتفرم‌های دیگری مانند تیک‌تاک و یوتیوب نیز وارد میدان شدند. امروزه تعداد اینفلوئنسرها با رشدی روزافزون و قابل توجه روبه‌روست و افراد بسیاری در زمینه‌ی اینفلوئنسر مارکتینگ به‌عنوان یک حوزه‌ی مستقل و حرفه‌ای مشغول به کار هستند. اگر می‌خواهید شما نیز بخشی از این صنعت باشید، باید فوت‌وفن‌های اینفلوئنسر شدن را یاد بگیرید. مهم‌ترین این راهکارها را در خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

نشر صوتی نوین کتاب گویا این خلاصه کتاب صوتی را تهیه و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید راه و چاه کسب درآمد را از طریق اینفلوئنسر شدن در شبکه‌های اجتماعی فرا بگیرید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ می‌شنویم

یک کار منحصر‌به‌فرد انجام دهید. چند وبلاگ‌نویس ناموفق که درباره‌ی لایف استایل می‌نویسند وجود دارد؟ شاید در اطرافیانتان دوستی داشته باشید که این کار را امتحان کرده است. آن‌ها به مد، غذا یا سفر علاقه داشته‌اند اما نتوانسته‌اند فالوورهایی را جذب کنند و کارشان را ادامه دهند. چرا؟ چون کاری را کرده‌اند که همه می‌کنند. کاری متفاوت از کار رقیبانتان انجام دهید.

شبکه‌ی اجتماعی خود را انتخاب کنید. احتمالاً نمی‌توانید در همه‌ی شبکه‌های اجتماعی موفق عمل کنید. هر یک را بررسی داشته باشید و مهارت و یا کاری که قرار است بر روی آن مانور دهید را هم بررسی کنید. کدام شبکه اجتماعی پتانسیل بیشتری دارند؟ مثلاً اگر هدفتان انتشار عکس یا فیلم است مطمئنا اینستاگرام یا پینترست گزینه‌ی خوبی خواهد بود. یا اگر مرتبط با بیزینس است، شاید بهتر باشد به سراغ لینکدین بروید. یکی دو کانال را انتخاب کنید تا بر روی آن‌ها متمرکز شوید و در آن‌ها فعال باشید. یک استراتژی رسانه‌ای اجتماعی داشته ایجاد کنید. محتوایتان را برنامه‌ریزی کنید. فهرستی از محتوایی را که می‌خواهید برای سه ماه آینده تولید کنید تهیه کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چگونه اینفلوئنسر شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟

رسول صادقی‌پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کتابراه دانشگاهی است
که میشود همزمان تمام رشته‌ها را با نمره ۲۰ فرا گرفت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.