معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید

سفری فضایی به قعر رویاها و خلاقیت درون‌تان! ازان وارل دانشمند موشکی و هوافضا در خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید، ایده‌ها و استراتژی‌هایی را به شما آموزش می‌دهد تا براساس آن غیرممکن‌ها را ممکن کنید و برای رسیدن به موفقیت به فردی عمل‌گرا تبدیل شوید.

درباره خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید:

یکی از 6 کتاب برتر در سال 2020 که شخصیت‌های موفق و بزرگی همچون بیل گیتس، ساتیا نادلا و آدام گرنت، سوزان کنت و مالکم گلادول آن را انتخاب کرده‌اند تا حتما با آموزه‌های آن آشنا شوید، کتاب مانند مهندس هوافضا بیندیشید (Think Like a Rocket Scientist) نام دارد. کتابی برجسته و نوآورانه از یکی از موفق‌ترین دانشمندان هوافضا که به شما کمک می‌کند تا زمان رسیدن به اهداف‌تان از پای ننشینید و در عرصه‌های مختلف زندگی به موفقیت برسید.

در این کتاب شما باید همچون یک دانشمند موشکی فکر کنید! شاید در وهله اول عجیب و غیرممکن به نظر بیاید اما ازان وارل با ارائه 9 استراتژی ساده از علم موشک نشان می‌دهد که چگونه تغییرات بزرگ و عمیقی در کار و زندگی خود ایجاد کنید. فرقی هم نمی‌کند که هدف شما رسیدن به شغل رویایی‌تان باشد یا توسعه تجارت و کسب‌‎وکارتان یا حتی یادگیری یک مهارت جدید و تولید یک محصول منحصربه فرد. در هر صورت شما با طرز تفکری آشنا خواهید شد که به نیل آرمسترانگ اجازه داد تا جهشی عظیم برای بشریت به وجود آورد و انسان را به میلیون‌ها کیلومتر دورتر از فضای کره زمین ببرد.

پس با شنیدن خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید یاد می‌گیرید که با مشکلات پیچیده و ناآشنای زندگی‌تان روبه‌رو شوید و گام‌هایی اساسی و بزرگ در کار و زندگی شخصی‌تان بردارید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید:

- این فقط یک مطالعه جذاب نیست بلکه با بینشی عملی همراه است. اولین نوشته خیره‌کننده ازان وارل ممکن است نحوه برخورد شما با مشکلات را تغییر دهد. (آدام گرنت، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- این کتاب مملو از شوخ‌طبعی، توصیه‌های بصیرت‌آمیز و داستان‌های نیروبخش است. این کتاب نگاه‌تان به جهان را تغییر می‌دهد و به شما قدرت می‌دهد تا جهان را نیز تغییر دهید. (سوزان کین، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- وقتی خطر زیاد باشد، ناشناخته‌ها تهدیدکننده هستند و مشکلات غیرقابل حل به نظر می‌رسند. پس در چنین شرایطی شما به یک ابرقهرمان احتیاج دارید! این بدان معناست که شما به ازان وارل احتیاج دارید. او به شما یاد می‌دهد که چگونه بر مهارت‌های شناختی یک دانشمند موشکی تسلط داشته باشید. با خواندن این کتاب جذاب، تفکر شما بزرگ‌تر، بهتر و جسورانه‌تر خواهد شد. (دانیل اچ پینک، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید همچون یک فضانورد سوار بر سفینه موفقیت و خلاقیت شوید، این کتاب به شما کمک زیادی خواهد کرد.

ازان وارل را بیشتر بشناسیم:

او دانشمند موشکی است که به عنوان استاد برنده جایزه و نویسنده پرفروش شناخته می‌شود. ازان وارل (Ozan Varol) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده و در هفده سالگی برای تحصیل رشته اختر فیزیک به دانشگاه کرنل رفت.

وارل از جمله افرادی‌ست که در تیم عملیاتی پروژه مریخ در سال 2003 خدمت کرد. همچنین کارهای او در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی از جمله وال استریت ژورنال، نیوزویک، بی بی سی، تایم، CNN و واشنگتن‌پست منتشر شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید می‌شنویم:

ایده‌های بلندپروازانه و دور از دسترس؛ یعنی فن‌آوری پیشرفته‌ای را به کار گیرید تا بتوانید راهکاری بدیع را برای مشکلی عظیم بیابید. پیشرفت‌هایی که به دنبال ایده‌های بدیع می‌آیند، تدریجی و گام‌به‌گام نیستند؛ جهش‌هایی بزرگ، روبه‌جلو و متهورانه‌اند. برای دنبال‌کردن چنین ایده‌هایی باید به اصول اولیه بازگردید و راه‌کاری بهتر بیابید. به عنوان مثال هدف ایلان ماسک از راه‌اندازی پروژه‌ی اسپیس‌ایکس تقلید از ناسا نبود؛ او به دنبال مسکونی‌سازی مریخ است.

ماسک، اسپیس‌ایکس را راه ‌انداخت تا هم هزینه‌ی ساخت موشک‌ها را کاهش دهد و هم به این نتیجه رسید که موشک‌هایی که قابل استفاده مجدد باشند، بسیار ارزان‌تر از آب در می‌آیند. از این‌رو، اسپیس‌ایکس راهی یافته است تا اجزای بزرگ موشک‌ها را به زمین بازگردانده و در محوطه‌ای فرود بیاورد تا بتوانند بازسازی شده و مجددا مورد استفاده قرار گیرند.

ایلان ماسک متوجه شد که برای سکونت در مریخ به دلیل توفان‌های شدید، احتمالاً به حفر تونل‌ و زندگی در زیر سطح مریخ نیاز شود؛ او به این نتیجه رسید که برای ساختن تونل‌های بی‌عیب و نقص در مریخ، نخست باید دانست که چه‌گونه می‌توان تونل‌هایی بی‌نقص بر روی زمین ساخت. بنابراین، شرکت بورینگ را با هدف کاهش ده‌برابری هزینه‌ی ساخت تونل بنیاد گذاشت. ماسک دریافت که یکی از بهترین‌ راه‌های جذب سرمایه برای شرکت بورینگ، ساخت تونل‌هایی برای عبور خودروهاست. بورینگ اکنون قراردادی برای ساخت تونلی بیست‌و نه کیلومتری میان فرودگاه بین‌المللی «اُهِر» و مرکز شهر «شیکاگو» دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
2 دقیقه
مرحله نخست: پرتاب
8 دقیقه
یک: کنار آمدن با تردید
9 دقیقه
دو: استدلال براساس اصول اولیه
5 دقیقه
سه: بهره‌گیری از آزمون‌های ذهنی
5 دقیقه
چهار: یافتن ایده‌های شاذ و بدیع
1 دقیقه
مرحله دوم: شتاب
5 دقیقه
پنج: اصلاح پرسش‌ها
6 دقیقه
شش: حرکت به سمت تصمیماتی هوشمندانه‌تر
7 دقیقه
هفت: توجه دائم به آزمودن
1 دقیقه
مرحله سوم: تحقق
7 دقیقه
هشت: شکست به عنوان پیشران
6 دقیقه
نه: موفقیت عامل اصلی ناکامی
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید

مصطفی نیروبخش
۱۴۰۱/۳/۲۱
این از آن نوع کتابهایی است که روش فکر کردن را به آدم می‌آموزد و سعی دارد به آدم یاد بدهد چگونه برای حل یک مشکل -مخصوصا در مسایل فنی و مهندسی و کسب و کار- میتوان ناامید نشد و حرکت کرد...
کمال میرزایی
۱۴۰۰/۹/۶
کتابی بسیار عالی است، متن، محتوا، راوی و... عالی و مفید هستند. ارزش خرید و حتی هدیه دارد. قابل تقدیر است.
احمد بهرامی
۱۴۰۱/۷/۸
مرسی از همه عزیزانی ک باعث آگاهی هر چه بیشتر انسانها میشن واقعا عالی بود
علی حسینی زارع
۱۴۰۲/۱۰/۷
بد نبود یک جاهایی عالی بود
Nahid Hosseyni
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کتابی است متفاوت برای حل مشکلات و مسایل
سعید ویسانیان
۱۴۰۰/۶/۲۷
دیدگاه قشنگی بهم داد 👍🏻
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مانند مهندس هوافضا بیندیشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.