معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری

جینی والترز در خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری به یکی از مهم‌ترین مسائل بازاریابی مدرن می‌پردازد. از نظر او توجه به خط سیر مشتری در ایجاد و توسعه‌ی یک کسب‌وکار از اهمیت بسیاری برخوردار است. جینی والترز توصیه‌های کاربردی خود را برای ایجاد تجربه‌ی مثبت در مشتری، با زبانی ساده در این خلاصه کتاب صوتی ارائه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری

در دنیایی که بیشتر از همیشه رقابت بین تولیدکنندگان محصول تنگاتنگ شده است، توجه به تجربه‌ی مشتری اهمیت فراوانی پیدا کرده است. جینی والترز (Jeannie Walters) در خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری (Creating A Positive Customer Experience) ما را با راهکارهایی برای ایجاد یک تجربه‌ی مثبت برای مشتری در هنگام خرید آشنا می‌کند. رضایتمندی مشتری از اصطلاحات رایج در مباحث بازاریابی و مشخصه‌ای برای سنجیدن کیفیت ارائه‌ی محصولات و خدمات یک شرکت یا فروشگاه است.

مشتری‌ها نقش ضروری و مهمی در شکل دادن به کیفیت محصولات و خدماتی دارند که تولید و ارائه می‌شوند. در سال‌های اخیر رقابت برای برطرف کردن نیازهای مشتری باعث رشد کیفیت محصولات شده است. این رقابت انتظار مشتری‌ها را نیز بالاتر برده و چرخه‌ای از بهبود را در بازار محصولات متفاوت ایجاد کرده است. خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری، راهنمایی برای درک بهتر مسائل مربوط به تجربه‌ی مشتری است. از نظر او ایجاد یک تجربه‌ی خوب برای مشتری به معنای بالا بردن ارزش محصول و خدمات کسب‌وکار است.

خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری بخشی از کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی جینی والترز را شامل می‌شود. او این کلاس‌ها را با توضیح مقدمات تجربه‌ی مشتری آغاز می‌کند و سپس به توضیح ایده‌ی سفر مشتری می‌پردازد. درک سفر مشتری یکی از مهم‌ترین مسائل بازاریابی است که اهمیت بالایی در شکل دادن به توقعات مشتری و برآورده کردن آن‌‌ها دارد. جینی والترز مسیر مشتری را به مراحل مختلفی تقسیم می‌کند و این مراحل را برای ما شرح می‌دهد. از نظر او برای ساختن استراتژی تجربه‌ی مشتری مناسب باید ابتدا به نیازهای مشتری گوش داد. از طریق گوش دادن به این نیازهاست که می‌توانیم تجربه‌ی ایدئال مشتری را شناسایی کرده و به‌عنوان هدف نهایی محصول در نظر بگیریم. تمام این مراحل منجر به شکل گرفتن فرهنگ مشتری‌محور می‌شود.

حرکت به سمت ایجاد فرهنگ مشتری‌محور می‌تواند به معنای شکل دادن به اکوسیستمی مناسب برای بقا و توسعه‌ی کسب‌وکارها باشد. خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری مراحل و راه‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که ما را برای رسیدن به چنین فرهنگی آماده می‌کند. این خلاصه کتاب صوتی با صدای پانته‌آ یزدی توسط نشر صوتی شادن پژواک و بر اساس ترجمه‌ی فریبا سبزچمنی تهیه و تولید شده است.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری

  • پر از مثال‌ها و تعاریف واضح؛ یک رهبر ذهنی واقعی در زمینه‌ی تجربه‌ی مشتری. (پراون آنانتارامان)

  • هرکسی که کسب‌وکار مخصوص به خود را دارد یا آرزوی داشتن یک کسب‌وکار را در ذهن می‌پروراند باید به این درس‌گفتار گوش دهد. (وینسنت کاریتا)

خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این خلاصه کتاب صوتی برای مدیران کسب‌وکارها، علاقه‌مندان به بازاریابی و مارکتینگ و اعضای روابط عمومی و پشتیبانی شرکت‌ها بسیار مفید است.

با جینی والترز بیشتر آشنا شویم

جینی والترز کارشناس تجربه مشتری و سخنران بین‌المللی در زمینه‌ی رضایتمندی مشتری است. او بنیان‌گذار شرکت جست‌وجوگران تجربه است که به کمپانی‌ها برای افزایش فروش و حفظ مشتری کمک می‌کند. جینی والترز مقاله‌های بسیاری را در وال‌استریت ژورنال، شیکاگو تربیون و فوربس منتشر کرده که هرکدام جنبه‌ای از مباحث مربوط به تجربه‌ی مشتری را برای خوانندگان باز می‌کنند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری می‌شنویم

حتی اگر مشتری عاشق کالای شما باشد، وقتی خط سیرش برای خرید آن پر چالش باشد یا خرید تجربه‌ی بدی برایش باشد همین را برای بقیه هم تعریف می‌کند. یک نکته‌ی کلیدی که باید به یاد داشته باشیم این است که خط سیر از زمانی شروع می‌شود که مشتری از وجود برند شما آگاه می‌شود. چه به آن نیاز داشته باشد چه نه. و هیچ‌وقت هم به معنای واقعی تمام نمی‌شود حتی اگر بگذارد و برود. چون همان‌طور که گفتم تجربه‌اش را تعریف می‌کند. پس ایجاد تجربه‌ی مشتری مثبت مستلزم این است که به این خط سیر گسترده فکر کنیم. به تمام مراحلش و اینکه این خط سیر را از دید مشتری ببینید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
بخش اول
5 دقیقه
بخش دوم
3 دقیقه
بخش سوم
3 دقیقه
بخش چهارم
3 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم
4 دقیقه
بخش هفتم
3 دقیقه
بخش هشتم
4 دقیقه
بخش نهم
5 دقیقه
بخش دهم
3 دقیقه
بخش یازدهم
5 دقیقه
بخش دوازدهم
5 دقیقه
بخش سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویپانته آ یزدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری

علی خردمند
۱۴۰۲/۶/۱۰
این کتاب برای کسانی که به کار فروش و بازاریابی و برند سازی مشغول هستند، خیلی مفید و پر بار و تشویق کننده و نشان دهنده راه و چاه است. توصیه می‌کنم حتما مطالعه کنید و گوش بدید قیمت این کتاب نسبت به مطالبی که بیان شده بسیار مناسب است.
هدی
۱۴۰۲/۳/۲۶
این صدای بلند آهنگ اولش نگذاشت بفهمیم متن اصلی چی هست
اگر آهنگ رو فاکتور بگیریم کلیت خوبی داشت
میلاد عباسی
۱۴۰۲/۴/۹
بسیار ضعیف اصلأ به کسی توصیه نمیکنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رضایتمندی مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.