معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم

پادکست نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم نوشته رابرت بولارد، به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از نوشتار در کسب و کار خود موفق شوید و راحت‌تر به نتایجی موثر برسید.

رابرت بولارد (Robert Bullard)، از سال 2003 به عنوان مربی درخشان در حیطه‌های مهارت‌های نوشتاری، کپی‌رایتینگ و ویراستاری شناخته شده است. او به کسب‌وکارهای بسیاری در این زمینه یاری رسانده تا با استفاده از نوشتار، کسب‌وکارشان را دگرگون کنند. رابرت عضو اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران و انجمن ویراستاران در آکسفورد است. او در گذشته برای روزنامه‌هایی مانند گاردین و دیلی‌تلگراف متن نوشته و ویراستاری کرده است. رابرت به شما اطمینان می‌دهد که نگارش مهارتی است که می‌توانید بیاموزید و بر آن مسلط شوید.

رابرت در کتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم (Business Writing Tips) اصول ابتدایی نوشته‌های تجاری را که حاوی بایدها و نبایدهایی همراه با تمرین و مثال است، به روشی منظم و قابل فهم نام می‌برد. کتاب او هر چه که برای نوشتن متون مطبوعاتی، بازاریابی، گزارش‌ها، پست‌های وبلاگ و مانند آن نیاز دارید را به شما ارائه می‌کند.

170 نکته بولارد در این اثر درباره‌ی موضوعاتی از قبیل تکنیک‌هایی برای آغاز کار، جلب توجه مخاطب و تسلط بر ویراستاری و قواعد است. اگر نوشتن متون تجاری قسمتی از شغل شماست، سبکتو پیشنهاد می‌کند این نانوکتاب را همیشه همراه خود داشته باشید و هر چند وقت یکبار آن را گوش بدهید.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم

حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۲۰
خلاصه کتاب نانو کتاب چگونه حرفه‌ای بنویسم به ما آممیده دیدهد، چگونه با استفاده از این کتاب و یادگیری آموزش، با آن و قدرت نوشتاری به کسب کار خود موفق شویم، رابرت به شما اطمینان میدهد که نگارش به مهارتی است که میتوانید بیاموزید و بر آن مسلط شوزد، اصول ابتدایی نوشته‌های تجاری را که حاوی بادهایی و با و نبایدهایی همراه تمرین مثال است، به روش منظم و قابل فهم است، کتاب او هر چه را برای متون مطبوعاتی و بازاریابی و گزارش‌ها پست‌های وبلاگ را به آن نیاز دارید را به شما ارائه میدهد، سپاسگزارم کتابراه 👑😍❤😘🙏🌷👏
shiva salarian
۱۳۹۸/۹/۱۰
مدتها بود دنبال یک کتاب بازاریابی محتوا میگشتم
این میکرو کتاب بطور جامع نکات مهم درمورد تمام سبک‌های نوشتاری (وبلاگ، محتوای فروش، نشریه،... ) ارائه میکند
کاش کتاب کامل چاپی این عنوان رو هم میگذاشتین
سمیه ربیعی راد
۱۴۰۱/۴/۲۹
خوشم میاد از اینجور کناب‌ها عالی اینم بزارید توی دسته خوندنی هاتون
عرفان کاویانی
۱۴۰۰/۴/۳۰
کتاب خوبی بود. نکات جالبی در ان گفته شده که جاهای دیگر ندیده بودم
محمد مودت
۱۴۰۰/۱/۱۰
من هنوز نتونستم کامل بخونم بهمین دلیل نمیتونم نظر کامل خودم رو بیان کنم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب چگونه حرفه‌ای بنویسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.